Δημοσιεύσεις: 49
Θέματα: 0
Εγγραφή: 11-10-2009
να υποψιαστω το 19 Λακωνιας αν ναι πραγματικα το συγκεκριμενο ειναι αλλο πραγμα...φυσικα και ο κορινθιος που το ειχε εβαζε παντα το χερακι του για το καλυτερο του κινητηρα και αν ποτε το εντοπισεις ρωτησε τον και θα σου πει...
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 2
Εγγραφή: 24-04-2010
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
NEW TRAVEGO μέσα έπεσες :p
45_MB_TOURISMO, είμαι αντικειμενικός. Η δική σου άποψη;
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 2
Εγγραφή: 24-04-2010
Δεν ξερω...Αυτο που ξερω οτι το τουρισμο ειναι το καλυτερο λεωφορειο. Αν υπαρχει αμφιβολια ρωτηστε εναν λεωφοριατζη να σας το επιβεβαιωσει!
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
17-01-2012, 07:43 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-01-2012, 07:48 PM από Cmaniac.)
Σε σύγκριση με ποιό είναι καλύτερο; Και από ποιά άποψη; Από την άποψη του κάθε πότε θέλει αλλαγή βολάν/συμπλέκτη και το κόστος τους;
Όσο δεν τεκμηριώνεις τίποτα, δεν πείθεις κανέναν. Ανέπτυξε μας την άποψη σου και θα σου πούμε αν έχεις δίκιο ή όχι. Αερολογίες όλοι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε.
Επίσης το θέμα αφορά το πιό άνετο λεωφορείο..
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 2
Εγγραφή: 24-04-2010
17-01-2012, 08:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-01-2012, 08:55 PM από 45_MB_TOURISMO.)
Το 315 και το τουρισμο ειναι τα καλυτερα λεωφορεια που κυκλοφορουν στην αγορα σε σχεση με οποιοδηποτε λεωφορειο. Αν εχουν βγαλει προβληματα ειναι λογω χιλιομετρων... Τα τουρισμο οταν πρωτοβγηκαν ειχαν ενα προβλημα με το κολαρο. Οσον αναφορα για την ανεση το απαντησα. Το ιδιο λεωφορειο με το τραβεγκο μονο που το τουρισμο εχει λιγοτερα ηλεκτρονικα κ δν εχει βγαλει τοσα προβληματα...
Ρωτησε αλλους συναδελφους μου για να δεις και μονος σου αν ειναι ετσι οπως τα λεω!
Δημοσιεύσεις: 115
Θέματα: 4
Εγγραφή: 30-11-2009
17-01-2012, 10:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-01-2012, 11:03 PM από miltos xania.)
Εγω παλι πιστευω οτι το θεμα''ανετο πουλμαν''ειναι τελειως υποκειμενικο για τον καθε επιβατη ξεχωριστα.Αν το αναγουμε σε ψηφοφορια που να λεει''ποιο ειναι το πιο αξιοπιστο πουλμαν''θα ηταν πολυ καλυτερα..και εκει θα ηταν πιο εμπεριστατομενες οι συγκρισεις και πιο ολοκληρωμενη και ουσιαστικη η δημοσκοπηση..
Αφηστε που ειναι και πολυ..χαοτικο το να συγκρινεις πουλμαν μιας ολοκληρης δεκαετιας..Γιατι σε μια 10ετια τα περισοτερα μοντελα αλλαξανε εκδοση..Ειναι δυνατον να συγκρινεις το τουρισμο του 03 με αυτο του 08 η' το travego του 03 με του 08 η' το futura κτλ..Η λογικη λεει οτι η νεοτερες εκδοσεις θα ειναι και πιο βελτιωμενες ΑΡΑ αυτοματα βγαζουμε τις παλιοτερες εκδοσεις εκτος ανταγωνισμου ουσιαστικα.
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 2
Εγγραφή: 24-04-2010
Εγω συγκρινα το τουρισμο με το 315
Δημοσιεύσεις: 115
Θέματα: 4
Εγγραφή: 30-11-2009
Δεν αναφερομουν σε σενα φιλε μου,αλλα σε αυτους που εφτιαξαν τη δημοσκοπηση..
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Όλα είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους. Θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε περισσότερες δημοσκοπήσεις, πιό κατακερματισμένες, αλλά επειδή κατά την ψηφοφορία μπορεί κάποιος να επιλέξει ακόμα και όλες τις επιλογές, αν κάποιο λεωφορείο είναι ικανό να αναδειχθεί τότε θα γίνει, αρκεί αυτοί που ψηφίζουν να είναι αμερόληπτοι και αντικειμενικοί.
Προσωπικά μόνο γνώμη έχω εκφράσει και δεν έχω ψηφίσει τίποτα, γιατί δεν έχω εμπειρία από όλα τα οχήματα της συζήτησης.
Η άνεση πάντως είναι ιδιαίτερα υποκειμενική, γι αυτό όταν αναφέρω κάτι, δεν μιλάω αέρα και προσπαθώ να το τεκμηριώσω και να δώσω όσο μπορώ διευκρινίσεις για ποιό πράγμα μιλάω.
Υπάρχει άνθρωπος που να μην τον ενοχλεί το τσίριγμα του πολύ δυνατου retarder του tourismo; Υπάρχει άνθρωπος που να μην πιστεύει οτι το Euroliner κάνει το καλύτερο ταξίδι από τα λεωφορεία του 2003-4; Υπάρχει άνθρωπος που να έχει καθίσει στα δερμάτινα του travego II και να μην έχει κάγκελο απ την ποιότητα κύλισης και την ευστάθεια του οχήματος;
Γενικά πιστεύω οτι οι μονότονοι υψηλόσυχνοι και επαναλαμβανόμενοι ήχοι είναι εκνευριστικοί και δεν αφήνουν κανέναν σε ηχυσία. Επίσης τον επιβάτη δεν τον ενδιαφέρει να νιώθει σα να είναι σε σαξόραλλο (travego I, Lion's Coach) που είναι υπερβολικά σκληρό και βίαιο στις λακκούβες των ελληνικών δρόμων.
Αντίθετα οι μπάσοι, διακριτικοί κρότοι ενός πχ V8 παλαιότερης τεχνολογίας (όχι οι φιμωμένοι V8 νέας τεχνολογίας) είναι έως και ενέσεις ηρεμίας, σε συνεργασία με γλυκό παλάτζο της καρότσας (όχι βάρκισμα, προς Θεού).. Αν και εκτός θέματος, το κορυφαίο λεωφορείο που μπορεί να τα προσφέρει όλα αυτά είναι ένα S328DT, του οποίου το ταξίδι είναι απόλαυση. Ακούς μόνο δρόμο, την χροιά του κινητήρα και τίποτε άλλο..