Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Έχω παρατηρήσει πολλές φορές, λεωφορεία ή τρόλλεϋ "ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ" να έχουν όλα τα φώτα στο χώρο επιβατών αναμένα, παρόλο που είναι άδεια!!Είναι μιας μορφής σπατάλη αυτό και πρέπει να σταματήσει σιγά-σιγά.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Δεν εχεις αδικο... Στον ΟΑΣΘ εχουν ηδη βγαλει σχετικη εγκυκλιο (αν και εφαρμοζοταν σε γενικες γραμμες).
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
07-07-2010, 11:15 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-07-2010, 11:16 AM από ELBO O405GN.)
(07-07-2010, 01:25 AM)garvanitis Έγραψε: Δεν εχεις αδικο... Στον ΟΑΣΘ εχουν ηδη βγαλει σχετικη εγκυκλιο (αν και εφαρμοζοταν σε γενικες γραμμες).
Συγκρίνεις τον ΟΑΣΘ με τους ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ; Η μέρα με τη νύχτα! Ο ΟΑΣΘ είναι σοβαρός οργανισμός και όχι...άντε να μην πω.Στην ΕΘΕΛ ούτε μια τηλεματική δεν έχουν καταφέρει να βάλουν μέσα στα οχήματα τουλάχιστον, τι ψάχνουμε μετά;
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
(07-07-2010, 01:22 AM)ELBO O405GN Έγραψε: ...Είναι μιας μορφής σπατάλη αυτό ....
Συνήθως από πολύ μικρά πράγματα η οικονομία που μπορεί να γίνει είναι σημαντική. Π.χ. η KLM (εθνικός αερομεταφορέας της Ολλανδίας) εξοικονόμησε πάνω από € 250,000 ετησίως αφαιρόντας... μια ελιά από κάθε σαλάτα που σερβίρει. Κάτι ανεπαίσθητο στον επιβάτη, πολύ σημαντικό όμως για το ταμείο της εταιρείας.
Τα αναμμένα φώτα στο εσωτερικό του λεωφορείου όταν είναι εκτός υπηρεσίας, ή και σε κάποιες τοπικές γραμμές που έχουν μικρή κίνηση και τυχαίνει το λεωφορείο κάποιες στιγμές να είναι άδειο έστω και κατά την διάρκεια του δρομολογίου, έχουν ένα κόστος που φαίνεται αμελητέο εκείνη την στιγμή αλλά, στον προϋπολογισμό της Ε.ΘΕ.Λ. είναι σημαντικό.
Επίσης, σπατάλη γίνεται όταν ανοίγουν οι επιβάτες παράθυρα την ώρα που λειτουργεί ο κλιματισμός. Γιατί εκεί να μην μπει ένα ωραίο πρόστιμο στον επιβάτη, όπως όταν ο άλλος ταξιδεύει τζάμπα ή καπνίζει;
Τέλος, κρίνοντας από τα Solaris με τα αντηλιακά τους τζάμια, η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών στα παράθυρα και άλλων λεωφορείων που δεν διαθέτουν και δεν επίκειται απόσυρσή τους στο προσεχές μέλλον (π.χ. Den Oudsten), μπορεί να είναι ένα έξοδο αρχικά όμως ίσως συμφέρει αν επιφέρει οικονομία στην χρήση του κλιματισμού, που μπορεί σχετικά σύντομα να αποσβέσει το κόστος των μεμβρανών.
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
07-07-2010, 01:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-07-2010, 01:15 PM από TMantzas.)
Κανεις λαθος γιατα Den Oudsten! Μολις ερθουν τα Ψιτελις παιρνουν ποδι! Και με μεμβρανες να βαλουν στα οχηματα τα ζωα θα τα γρατζουνισουν οπως στον ΗΣΑΠ!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
(07-07-2010, 01:13 PM)panos81 Έγραψε: ... και δεν επίκειται απόσυρσή τους στο προσεχές μέλλον (π.χ. Den Oudsten), ...
Εννοώ ότι επίκειται απόσυρσή των Den Oudsten στο προσεχές μέλλον... Κακή σύνταξη.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(07-07-2010, 01:22 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Έχω παρατηρήσει πολλές φορές, λεωφορεία ή τρόλλεϋ "ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ" να έχουν όλα τα φώτα στο χώρο επιβατών αναμένα, παρόλο που είναι άδεια!!Είναι μιας μορφής σπατάλη αυτό και πρέπει να σταματήσει σιγά-σιγά.
Στα εκτός υπηρεσίας τρόλλεϋ τα αναμμένα φώτα δεν είναι τόσο περίεργα καθώς παίρνουν επιβάτες κανονικά από και προς το αμαξοστάσιο. Αν θυμάμαι καλά υπάρχει δυνατότητα τα τρόλλεϋ να μην έχουν αναμμένα όλα τα εσωτερικά τους φώτα, οπότε θα έπρεπε να χρησιμοποιούν αυτή την επιλογή, ακόμα και όταν παίρνουν επιβάτες τα εκτός υπηρεσίας.
Στα λεωφορεία αντίθετα, εφόσον δεν παίρνουν επιβάτες εκτός υπηρεσίας, είναι παράλογο. Τι θα λέγατε αν εκμεταλλευόταν η ΕΘΕΛ τα εκτός υπηρεσίας δρομολόγια και μπορούσαν να παίρνουν επιβάτες;
Και φυσικά διαφημίσεις για έσοδα: Έξω από τα λεωφορεία, στις χειρολαβές, στα τζάμια στο εσωτερικό δίπλα στις πόρτες, πίσω από τα εισιτήρια. Τα Renault και Irisbus δεν έχουν καθόλου διαφημίσεις ενώ θα μπορούσαν να έχουν πίσω και στα πλάγια.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
02-06-2011, 11:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-06-2011, 11:32 PM από ELBO O405GN.)
Να μπούν φωτοβολταϊκά για κάλυψη ενεργειακών αναγκών στα Α/Σ. Μελλοντικά και σε επίλεκτες στάσεις.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Κατα την γνώμη μου αν γινόταν μερικά πράγματα θα μπορούσαν οι συγκοινωνίες να γίνουν πολύ πιο φιλικότερες στον επιβάτη αλλά και να γίνουν κερδοφόρες που πρέπει να 'ναι και ο βασικός τους στόχος.
1) Εξορθολογισμός δικτύου. Μια σοβαρή αναδιάρθρωση χρειάζεται με διατήρηση όλων των κερδοφόρων γραμμών (608, 550, 040, 703 κτλ.) αλλά και επανασχεδιασμό όσων έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση ώστε να την αυξήσουν (501/527 κτλ.).
2) Διαφημήσεις. Πρέπει να μπούν σε όλους του τύπους λεωφορείων διαφημήσεις πίσω, στα πλαϊνά και στις χειρολαβές. Επίσης μπορούν να μπούν και πίσω απ' τα εισητήρια.
3) Πάταξη της εισητηριοδιαφυγής. Υποχρεωτική είσοδος όλων απ' την πρώτη πόρτα ώστε να υπάρχει έλεγχος κάτι που συμβαίνει ήδη στις γραμμές του αεροδρομίου πολλές φορές και πώληση εισητηρίων απ' τους οδηγούς μόνο σε αφετηρίες και τέρματα. Επίσης, διάθεση των εισητηρίων 0,60 και 1,20 στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισητηρίων για καλύτερη εξυπηρέτηση. Τέλος, αύξηση του προστίμου από 60πλάσιο στο 285πλάσιο.Έτσι τα πρόστιμα αναδιαμορφώνονται ως εξής(Τα πρόστιμα στα λεωφορεία καταργούνται καθώς δεν θα γίνεται να μπείς χωρίς εισητηριο ή κάρτα):
0,7-42€-199,5€
1,4-84€-399€
Υ.Γ. Μπορεί να φαίνονται υπερβολικά αυτά τα πρόστιμα αλλά είναι αναγκαία καθώς είναι υπερβολικά πολλοί οι τζαμπατζήδες.
4) Λεωφοριολωρίδες. Πρέπει να αυξηθεί το μήκος τους και για την τηρησή τους το πράγμα είναι απλό. Οι οδηγόι μπορούν να φωτογραφίζουν με τις κάμερες των κινητών τους τα παράνομα σταθμευμένα αλλά και διερχόμενα οχήματα απ' αυτές και για να υπάρχει κίνητρο να λαμβάνουν το 30% του προστίμου. Μ' αυτό τον τρόπο θα εισπραχθούν στην αρχή μεγάλα ποσά απ' τα πρόστιμα και αργότερα θα μπορέσουν οι οδικές συγκοινωνίες να αυξήσουν σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητά τους και να μειώσουν τους χρόνους διαδρομής τους.
5) Περικοπή άσκοπων δαπανών. Μπορούν να είναι σβηστές οι πρωμετωπίδες σε αφετηρίες-τέρματα, σβηστα τα φώτα καμπίνας όταν είναι εκτός υπηρεσιάς και όταν βρίσκονται σε αφετηρίες-τέρματα και δεν υπάρχει κανένας επιβάτης μεσα.
6) Νέες τεχνολογίες. Πρέπει να προχωρήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα τα έργα της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισητηρίου καθώς θα εξοικονομήσουν χρήματα, θα αυξήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και θα κλειδώσουν έσοδα.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τις προτάσεις του mercedes elbo. Σε όλες τις γερμανικές πόλεις έχουν γίνει προ ετών οι σχετικές ανακατατάξεις, καθώς και εκεί τα οικονομικά των Δήμων (στους οποίους ανήκουν συνήθως οι συγκοινωνιακοί φορείς) είναι επιεικώς τραγικά.
1) Όσον αφορά το δίκτυο των ΟΣΥ :
Πρέπει οπωσδήποτε να επανεξεταστεί η δομή των γραμμών που διατρέχουν το κέντρο της Αθήνας. Από τη μία έχουμε 180 οχήματα τρόλλεϋ που κάθονται στα Α/Σ, ελλείψει έργου (κόπηκαν δρομολόγια - οδηγοί) και από την άλλη η τέως ΕΘΕΛ ψάχνει καθημερινά να βρεί οχήματα διαθέσιμα (και χρεώνεται με ένα κάρο έξοδα για καύσιμα).
Πρότασή μου είναι, τώρα που οι εταιρείες ενώθηκαν και πρακτικά μπορεί να γίνει "σκάτζα" με τους οδηγούς, δηλ. να πάρουν κάποιους από την τ. ΕΘΕΛ και να τους εκπαιδεύσουν στα τρόλλεϋ.
Στη συνέχεια να βγούν έξω όλα τα οχήματα, τα οποία είναι κατά πολύ νεώτερα από τα λεωφορεία, πολύ πιο καλοσυντηρημένα και συν τοις άλλοις δεν ρυπαίνουν.
Έτσι - αφού γίνει μια κοπτορραπτική στις γραμμές του ΗΛΠΑΠ - θα δημιουργηθεί ένα ισχυρό οδικό δίκτυο στους άξονες όπου υπάρχουν καλώδια του ΗΛΠΑΠ, με πυκνές συχνότητες.
Παράλληλα, βλέπουμε πόσοι οδηγοί (και οχήματα) θα απομείνουν διαθέσιμοι για τα λεωφορεία, τώρα που γλιτώσαμε την εφεδρία. Ανάλογα με το αποτέλεσμα, επανασχεδιάζουμε τις γραμμές που διατρέχουν το κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά.
Ενισχύουμε τις βασικές και τις κάνουμε κορμούς, όπως πολλές φορές έχω γράψει σε σχετικά thread. (040 >Α20, 608 >Α22, 732 >Α25, 843 >Α19 κλπ.) Οι κορμοί αυτοί θα έχουν minimum διελεύσεις ανά 7' / 10' / 15' / 20' ανάλογα με την ώρα και τη μέρα.
Πέρα από τους κορμούς (παλιούς και νέους) και τα διαμπερή των γειτονιών της Αθήνας που έχουν το δικό τους ρόλο, (δηλ. 022, 035, 046, 227, 025/6) δεν θα μπαίνει κανένα άλλο λεωφορείο μέσα στο κέντρο.
Στους σταθμούς του μετρό θα γίνεται σωστή ανταπόκριση με γραμμές που θα έχουν συχνότητες της προκοπής και όχι αυτό που γίνεται σήμερα, με ένα σωρό γραμμούλες που έχουν από 1-2 οχήματα.
Ειδικά τις ώρες με μειωμένη διέλευση, πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν τακτές αναχωρήσεις ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ με το μετρό και τις επίγειες τροφοδοτικές γραμμές του ΟΣΥ. Δεν μπορεί να φτάνει το μετρό στο Κορωπί στις 23:31 και να έχει αναχώρηση το λεωφορείο στις 23:30.
Ούτε να φεύγει όλο το πλέγμα των λεωφορείων στις 23:40, όταν το μετρό έχει τελευταία δρομολόγια στις 00:20.
Τώρα, όσον αφορά το πρόβλημα που προέκυψε με τις Κυριακές (αδυναμία πληρωμής οδηγών λόγω 75% επιβάρυνσης), θεωρώ τελείως λάθος να βγαίνουν οι δευτερεύουσες γραμμές στις 07:00 και να σχολάνε στις 21:30. Το βράδυ της Κυριακής έχει αυξημένη κίνηση λόγω ταξιδιωτών ΠΣΚ και γενικά επιβατών που βγαίνουν νωρίς για ένα σινεμά/καφέ και θέλουν να γυρίσουν σπίτι τους.
Αν δεν υπάρχει δυνατότητα να επανέλθουν τα δρομολόγια σε νορμάλ ωράριο (05:30 - 23:30), τότε να επιλεγούν γραμμές, που είναι ανεκτή η απόστασή περπατήματος από κάποια κεντρική αρτηρία, και να δουλεύουν αυτές με ωράριο 08:30 - 23:30, δηλ. η λήξη να είναι κοινή για όλες τις μέρες. Τουλάχιστον να ταλαιπωρούνται οι ελάχιστοι πρωϊνοί επιβάτες και όχι το σύνολο του επιβατικού κοινού, που προτιμά το λεωφορείο για απογευματινή/βραδινή βόλτα.
Εξυπακούεται βέβαια ότι είναι απαράδεκτο να κόβονται τις Κυριακές πριν τις 07:00 και μετά τις 22:00 ολόκληρες γειτονιές από τη συγκοινωνία, που δεν έχουν μάλιστα εναλλακτική (πχ Παπάγου), ή να αφήνουν ένα όχημα με συχνότητες ...υπεραστικού (πχ 109, 235). Το 40λεπτο θα πρέπει να είναι το απώτερο αίσχος.
2) Όσον αφορά τις διαφημίσεις
Συμφωνώ 100% και έπρεπε να έχει γίνει χρόνια πριν. Όχι όμως να καλύπτονται και τα παράθυρα.
3) Όσον αφορά την λαθρεπιβίβαση
Εδώ θα διαφωνήσω. Στην Ελλάδα της ανύπαρκτης ηθικής τάξης και του στρεβλού περί δικαίου αισθήματος (έχω πάντα δίκιο και μόνιμα φταίει ο άλλος), δεν πατάσσεις το έγκλημα με δρακόντιες ποινές, που δεν θα επιβληθούν ποτέ. Αν πχ με έγραφε ένας ελεγκτής και ήταν να μου ρίξει πρόστιμο αυτό που περιγράφεις (€ 400), τότε θα του έδινα ένα πενηντάρικο στο χέρι και θα εξαφανιζόταν. Τόσα χρόνια σε όλο το φάσμα του δικαίου αυτό γίνεται. Θεσπίζονται δρακόντιες και ανεδαφικές ποινές, οι περισσότεροι συνδιαλλάσσονται με τους εφοριακούς, πολεοδόμους κλπ. και τελικά την πληρώνει ο κακομοίρης που έτυχε να κάνει λάθος.
Η ουσία της απονομής δικαιοσύνης (που εφαρμόζεται σε πολιτισμένες χώρες και όχι εδώ) είναι να προβλέπονται αναλογικά μικρές ποινές, οι οποίες όμως επιβάλλονται μετά βεβαιότητας. Είναι πολύ καλύτερο να έχεις δεδομένο ότι αν μπεις σε λεωφορείο χωρίς εισιτήριο, θα σε πιάσουν 100% και θα πληρώσεις 100% πρόστιμο € 40, παρά να απειλείσαι με πρόστιμο € 400 και να μπαίνει ο (διεφθαρμένος) ελεγκτής κάθε ...15Αύγουστο.
4) Λεωφορειολωρίδες
Επειδή δεν πρόκειται η Τροχαία να ασχοληθεί ποτέ (έλλειψη προσωπικού, μέσων κλπ. μλκιες) και αυτό που προτείνεις με τους οδηγούς να φωτογραφίζουν είναι νομικά μετέωρο, η μόνη λύση να τιθασεύσεις τα πολλά ζώα που δεν νοούν να καταλάβουν την αξία του λεωφορειόδρομου είναι - δυστυχώς - η εφαρμογή ανάποδης ροής, όπως έγινε στην Πανεπιστημίου και στην Πατησίων. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ γίνεται δουλειά. Η ανάποδη ροή βέβαια θέλει χρήματα (αντιδρομήσεις, φανάρια κλπ.) τα οποία δεν ξέρω αν διατίθενται ...
5) Άσκοπες δαπάνες
Καλά όλα, αλλά ποιος θα ελέγξει τους οδηγούς αν τα κάνουν σωστά; Αν περιμένεις να το κάνουν από συνείδηση, τότε παραπέμπω στα λεγόμενά μου περί πολιτισμού και ασυμβατότητάς του με τους περισσότερους Νεοέλληνες.
6) Νέες τεχνολογίες
Άν δεν γίνουν τα παραπάνω, τι να την κάνουμε την τηλεματική ; Να δείχνει ότι το μοναδικό όχημα της γραμμής κόλλησε στη γωνία επειδή έχει παρκαρισμένο όχημα και δεν πρόκειται να έρθει ; Όσο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, σύμφωνοι. Το πιο απλό είναι το εισιτήριο με SMS. Όλοι πλέουν έχουν κινητό. Να ανοίξει ένα τετραψήφιο νούμερο όπου θα μπορείς να στείλεις μήνυμα και να σου ενεργοποιεί διαδρομή για το χρονικό διάστημα που ζήτησες.
|