Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΡΑΙΝΟΣΕ] ΔΤ: Νέα Υπηρεσία - Σύνδεση με Κοζάνη, 08-12-2011
#1
Νέα υπηρεσία συνδυασμένης μεταφοράς τρένου – λεωφορείου Κοζάνη- Λάρισα –Αθήνα και Κοζάνη - Θεσσαλονίκη

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει ότι από σήμερα Πέμπτη 08/12/2011 λειτουργεί νέα υπηρεσία συνδυασμένης μεταφοράς τρένου – λεωφορείου στη διαδρομή Κοζάνη – Λάρισα και Κοζάνη –Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, με συνδυασμένη μεταφορά τρένου και λεωφορείου.

Συγκεκριμένα, οι επιβάτες της Κοζάνης έχουν τη δυνατότητα με δύο δρομολόγια λεωφορείων ανά ημέρα και ανά κατεύθυνση να συνδέονται με τους σιδηροδρομικούς σταθμούς της Λάρισας και της Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια να μετεπιβιβάζονται σε συρμούς με προορισμό την Αθήνα, την Αλεξανδρούπολη ή άλλους ενδιάμεσους σταθμούς.

Η τιμή εισιτηρίου της συνδυασμένης διαδρομής Κοζάνη – Αθήνα ξεκινάει από τα 14 ευρώ για περιορισμένο αριθμό θέσεων.

Ειδικά για τη διαδρομή Κοζάνη-Θεσσαλονίκη το εισιτήριο απλής διαδρομής με λεωφορείο θα κοστίζει 5 ΕΥΡΩ, ενώ διατίθεται μηνιαία κάρτα σε τιμή προσφοράς 50 ΕΥΡΩ για περιορισμένο χρονικό διάστημα .

Για τις επόμενες ημέρες εισιτήρια εκδίδονται στο σιδηροδρομικό σταθμό της Κοζάνης και από τα κατά τόπους σημεία πώλησης εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Λόγω του περιορισμένου αριθμού θέσεων η κράτηση είναι υποχρεωτική.

Σύντομα θα υπάρξει δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων και από την ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατήσεων της ιστοσελίδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ




Πατήστε εδώ για να δείτε τα δρομολόγια:

http://www.trainose.gr/sites/default/fil...kozanh.pdf
Απάντηση
#2
Ξύλο θέλουν αυτοί οι άνθρωποι...
Απάντηση
#3
Γιατί;
Απάντηση
#4
Και γιατί δεν επαναδρομολογούν συρμό; Εκτός αν δεν έχουν προσωπικό ή τροχαίο υλικό. Λεωφορείο βάζεις συνήθως σε σημεία που γίνονται έργα ή υπάρχουν προβλήματα στη σιδηροδρομική γραμμή. Μακάρι να ανταποκριθούν οι επιβάτες.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#5
Αυτό ακριβώς. Δουλειά τους είναι να έχουνε τρένα, δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχουν να βάζουν λεωφορεία. Συν ότι το αντίστοιχο εγχείρημα πχ της Πάτρας είναι μια οικτρή αποτυχία.
Απάντηση
#6
Επειδή σηκώνει κουβέντα, από ποιά πλευρά θεωρείται ο Προαστιακός της Πάτρας αποτυχία;

Απ'όσο έχω παρακολουθήσει την λειτουργία του, επιβατική κίνηση έχει και μάλιστα πολύ μεγαλύτερη του αναμενόμενου, ενώ πρόκειται για μία κερδοφόρα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γραμμή. Έτσι, δεν μπορώ να στηρίξω στο μυαλό μου τη φράση οικτρή αποτυχία.

argymeg, θα ήθελα να μας αναπτύξεις την μεθολογία σκέψης την οποία ακολούθησες για να στηρίξεις τη φράση σου.

Κατά τα άλλα, η κάθε αδειοδοτημένη μεταφορική εταιρία (η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μεταξύ άλλων, είναι και τουριστικό γραφείο - άδεια την οποία έχει περίπου εδώ και κάτι παραπάνω από 1 χρόνο στην διάθεση της) έχει την δυνατότητα, το δικαίωμα και σκοπό να προβεί σε διασυνδέσεις μεταξύ σημείων της Ελλάδας ή του εξωτερικού με σκοπό να προσελκύσει επιβατική κίνηση, άρα και κέρδος.

Εάν δεν την συμφέρει ή δεν μπορεί να δρομολογήσει τρένο σε κάποια διαδρομή, έχει επαρκέστατο στόλο λεωφορέιων για καλύψουν αυτό το κενό..
Απάντηση
#7
Που κολλάει ο προαστιακός της Πάτρας με τη συζήτηση που έχουμε; Huh Αναφέρομαι στη σύνδεση Αθήνα-Πάτρα με λεωφορεία μέσω Κιάτου, που έχει 6 δρομολόγια τη μέρα, εκ των οποίων (ονομαστικά, δεν το έχω κάνει ποτέ προσωπικά) τα 2 express που κάνουν περίπου 3 ώρες συνολικά, και τα άλλα 4 που κάνουν 4, και πάντα αλλάζοντας 3 μέσα. Ταυτόχρονα το ΚΤΕΛ έχει δρομολόγια κάθε μισή με μία ώρα, είτε express που κάνουν 2μιση ώρες είτε απλά που κάνουν 3 ώρες και ένα τέταρτο. Και όλα αυτά για το ίδιο περίπου εισιτήριο.
Να το σκεπτικό της φράσης "οικτρή αποτυχία".

Και σε ότι αφορά το δεύτερο σκέλος, με συγχωρείς αλλά έχω μείνει ως ρομαντικός ίσως στην εποχή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή ο ΟΣΕ προσέφερε κοινωνικό έργο και πήγαινε τη χώρα κουτσά στραβά μπροστά με το να προσφέρει μετακίνηση με τρένο, όπως αρμόζει στον 21ο, και στον 20ο εδώ που τα λέμε, αιώνα. Το να λειτουργεί ως τουριστικό γραφείο δε με καλύπτει.
Απάντηση
#8
Οφείλω να ζητήσω συγνώμη, νόμιζα οτι αναφερόσουν στον προαστιακό της Πάτρας, ακριβώς γιατί και εκεί χρησιμοποιούν τα λεωφορεία τους για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο.

Όσον αφορά το σκέλος του ρομαντισμού, δυστυχώς για να επιβιώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να ακολουθήσει τεχνοοικονομικά κριτήρια, άρα δεν υπάρχουν χώροι για ρομάντισμο.

Όσον αφορά το κλείσιμο της μετρικής (γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος πλέον οτι εκεί αναφέρεσαι), δεν έχω πολλά να πω τώρα.

Ήταν ένας απίστευτα εξυπηρετικός διάδρομος για τοπική συγκοινωνία. Κανείς δεν ήθελε να το δει...

Να δούμε το μέλλον τί θα δείξει/επιφυλάξει.
Απάντηση
#9
Δεν υπάρχει θέμα Wink Το αντίθετο, είμαι φαν του προαστιακού της Πάτρας, και το λεωφορείο εκεί έχει εντελώς διαφορετική λειτουργία...
Απλά δε νομίζω ότι συμβαίνει οπουδήποτε αλλού στον κόσμο ο εθνικός σιδηροδρομικός φορέας να λειτουργεί κατ' αυτόν τον τρόπο...
Κυρίως στη μετρική αναφέρομαι, αλλά και σε άλλα κομμάτια του δικτύου που έχουν μείνει σε αχρηστία (πχ Φλώρινα).
Το θέμα είναι ότι ακόμα και κάποια στιγμή στο μέλλον να θυμηθούν την ύπαρξή του, δε θα έχει μείνει βίδα απ' το τροχαίο υλικό... Όπως και όποτε θυμηθούν να ηλεκτροκινήσουν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα "ανακαλύψουν" ότι πρέπει να ξαναφτιαχτεί ΟΛΟ το έργο απ' την αρχή (μέχρι την Τιθορέα τουλάχιστον), και τόσα άλλα εγκλήματα διαχείρισης που έχουν γίνει...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] ΔΤ: Ξεκινάει πιλοτικά η υπηρεσία ΤΡΑΙΝΟ – ΤΑΞΙ από 18-04 στη Θεσσαλονίκη GeorgIrisbus 0 1.830 18-04-2012, 11:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] ΔΤ: Διακοπή δρομολογίων λεωφορείων στη διαδρομή Θεσ/νίκη - Κοζάνη - Λάρισα GeorgIrisbus 1 2.744 01-01-2012, 06:50 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ELBO O405GN

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)