Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Mερικες φορες στις προμετοπιδες των scania οταν ο οδηγος βαζει την μηχανη σε λειτουργια, γραφει μερικα περιεργα γραμματα...δεν ξερω οταν αν το χει δει κανεις...
Αυτοδιαγνωση λεγεται αυτη η λειτουργια. Το θεμα ειναι οταν καμια φορα κολλανε καποιες ψηφιδες και δεν ξεκολλανε μετα ουτε με αλλαγη γραμμης ουτε με reset.
(24-10-2011, 01:53 AM)chrispan Έγραψε: Ουτε ΔΟΚ ουτε ΜΑΧ... Τα μεν ΜΑΝ ειχαν ΝΒΗ οπως πολυ σωστα αναφερθηκε ηδη, τα δε Mercedes ΝΑΧ. Η ερωτηση βεβαια αφορα στο πως ειναι δυνατον να νομιζεις οτι τα 202-241 αντικαθιστουν τους Σφακιανακηδες οταν στις αδειες κυκλοφοριας τους γραφουν ξεκαθαρα "ΝΕΟ, σε αντικατασταση του αποχαρακτηρισθεντος ΝΒΡ 9xxx. Οπως λοιπον μπορει να καταλαβει ο καθενας τα συγκεκριμενα λεωφορεια αντικαθιστουν τα 40 πρωτα Scania.

Τα O405 δεν ηταν ποτε ζωντανα οποτε η απαντηση ειναι οχι. Καποια εργαζονται στην Αιγινα, την Κερκυρα και στο εξωτερικο.

Οι πρωμετωπιδες του δεν ειχαν διαφορες στα γραμματα αλλα στον κατασκευαστη.

Οι πρωμετωπίδες είχαν διαφορές όσο ήταν στο Ωραιόκαστρο μέχρι που την στιγμή που αποσύρθηκαν σε ορισμένα την γραμματοσειρά την είχε πιο λέπτη δηλαδή λεπτά γράμματα και έγραφε ΄΄ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ-ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ'' μέχρι την στιγμή που αποσύρθηκαν ή αυτά με τα λεπτά γραμμάτα ήταν και στο 64 και έγραφε η ταμπέλα ΠΛ.ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ-ΦΙΛΥΡΟ και μετά που πήγε στον ΝΣΣ. Eνώ σε άλλα mercedes με γραμμάτα σαν των αλέκων του 1994-1995 κανονικά την έγραφε την διαδρομή.

Οι Σφακιανάκιδες πρέπει να ήταν και στον Φοίνικα γιατί είχε και το 66

Τα citelis και τα b9l τότε πια αντικαθηστούν;

Τέλος όταν εννοώ ότι ζούνε ακόμα εννοώ για το αν δουλεύουνε ή λειτουργούνε γιατί τα mercedes ΕΛΒΟ είναι 21 ετών λεωφορεία
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Ειπαμε για τις προμετωπιδες, τα 801-825 ειχαν διαφορετικες.

Στον Φοινικα δεν ειχε Σφακιανακηδες παρα μονο για λιγο οταν αποσυρθηκαν τα 700αρια.

Τα ιδια Scania αντικαθιστουν τα Citelis και τα Β9L, οχι ομως τις ιδιες αδειες. Μετα την αποσυρση τους απο τα Cityclass επαναταξινομηθηκαν στις 64 νεες αδειες τα Scania και 24 B10MA. Αυτα τα λεωφορεια σημερα ειναι οι παραλαβες του 2010 και τα 101-103 και 799. Τα 18 ΝΒΡ Scania που κυκλοφορουν εχουν ξαναεπαναταξινομηθει στις νεες αδειες και θα αντικατασταθουν απο τα επερχομενα Citelis, λογικα οριστικα πλεον (ποτε δεν ξερεις ομως...)

Τελος τα Mercedes ειναι 19 ετων λεωφορεια.



(24-10-2011, 11:17 PM)chrispan Έγραψε: Ειπαμε για τις προμετωπιδες, τα 801-825 ειχαν διαφορετικες.


Τελος τα Mercedes ειναι 19 ετων λεωφορεια.

Άρα αυτά που δεν μπορούσες να τα αλλάξεις διαδρομή αφετερία ή τερμάτων ήταν τα 801-825

τα mercedes του 1992 είναι; γιατί έχω ακούσει ότι το 1990-1991
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Το πρωτο ταξινομηθηκε 18 Ιουλιου 1991 και το τελευταιο 25 Ιουνιου 1992. Βρες την ηλικια τους...
στην προμετωπιδα της ameli μπορει να ρυθμισεις την φωτεινοτητα??
(25-10-2011, 07:09 PM)george-oasth Έγραψε: στην προμετωπιδα της ameli μπορει να ρυθμισεις την φωτεινοτητα??
Μάλλον ναι γιατί σήμερα στο 694 στο 56 ήταν πιο σκοτεινά τα γράμματα από το κανονικό όπως έχω δει πιο παλιά και στο 114 στην γραμμή 33

(25-10-2011, 04:02 PM)chrispan Έγραψε: Το πρωτο ταξινομηθηκε 18 Ιουλιου 1991 και το τελευταιο 25 Ιουνιου 1992. Βρες την ηλικια τους...

19 με 20 ετών

Το 56,57,58 πριν έρθουν τα mercedes με τι εξυπηρετούταν με magirous ή με MAN;
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
(25-10-2011, 07:09 PM)george-oasth Έγραψε: στην προμετωπιδα της ameli μπορει να ρυθμισεις την φωτεινοτητα??

Οχι. Αλλα αν την παρατηρησεις θα δεις οτι ανα διαστηματα χαμηλωνει και δυναμωνει μονη της. Εξαιρεση το 113 του οποιου εχει προβλημα
(25-10-2011, 09:14 PM)GiannisB Έγραψε: Το 56,57,58 πριν έρθουν τα mercedes με τι εξυπηρετούταν με magirous ή με MAN;

Το 56 με MAN (ηταν η προτελευταια γραμμη που πηρε Ο405) και το 57/58 με Volvo. Πριν το 1989 και οταν ουσιαστικα συγχωνευθηκε η γραμμη 59 με την 62 και προεκυψε το συγκροτημα 57/58 χρησιμοποιηθηκαν τα υπαρχοντα στις γραμμες λεωφορεια, ΜΑΝ στην περιπτωση της Εξοχης και Magirus απο το Πανοραμα, τα οποια μαλιστα ηταν τα πρωτα που ειχαν αγοραστει και απο το 1973 μεχρι το 1989 απεδιδαν περιφημα παρα τα χρονια και τις δυσκολιες της γραμμης. Δεν ειναι τυχαιο οτι ειχαν αναλαβει εργολαβια τις γραμμες "παλουκια".
Τα volvo τα χάρτινα το 700αρια γράφανε ποτέ κανονικά την διαδρομή στην πρωμετωπίδα γιατί τα περισσότερα γράφανε 54 ΙΩΝΙΑ σκέτο ή κενή ήταν

Η 59=58 και 62=57 και το 59,62 ξεκινούσαν από ΠΛ.ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ

το 32 κα 52 πριν πάρει αλέκους τι είχε;

Άρα για να πήρε το 56 προτελευταία είχε από το 880-889
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)