Δημοσιεύσεις: 1.234
Θέματα: 5
Εγγραφή: 03-06-2011
οι ασυρματοι τοποθετουνται απο το εργοστασιο?
Δημοσιεύσεις: 215
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-03-2011
Τους ξεχασα, και αυτοι εδω...
Δημοσιεύσεις: 551
Θέματα: 90
Εγγραφή: 12-11-2009
Οι ασύρματοι δεν είναι (προαιρετικό) κομμάτι της τηλεματικής? Άρα μετρανε στο αρχικό πόστ σου.
Δημοσιεύσεις: 215
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-03-2011
Οχι ειναι ανεξαρτητοι τοσο ως εξαρτημα οσο και ως προμηθεια.
Δημοσιεύσεις: 1.234
Θέματα: 5
Εγγραφή: 03-06-2011
Να ρωτησω κατι διαφορετικο...Στα cityclass υπαρχει αυτος ο μοχλος που απελευθερωνει το οχημα...στα citelis και στα citaro υπαρχει καποιο τετοιο πραγματακι??δηλαδη να ξεκινησει το λεωφορειο πριν κλεισουν οι πορτες??
Δημοσιεύσεις: 215
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-03-2011
Σου ξαναλεω οτι αυτος ο μοχλος κανει ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκινησει κανενα λεωφορειο απο αυτα χωρις να εχου ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ οι πορτες σε επιχειρησιακο επιπεδο.
Δημοσιεύσεις: 1.234
Θέματα: 5
Εγγραφή: 03-06-2011
ναι το ξερω οτι κανει αλλη δουλεια...απλα ρωταω αν υπαρχει η περιπτωση να ξεκινησει το λεωφορειο για καποιο οποιονδηποτε λογο πριν κλεισουν οι πορτες...
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(18-10-2011, 07:05 PM)chrispan Έγραψε: Ειδικα το Cityclass αν εχει ανοιχτη πορτα δεν δινει γκαζι. Μηπως εννοεις το Citelis?
Γι΄αυτό στα Cityclass σταματάνε πρώτα και μετά ανοίγουν οι πόρτες!!!
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(22-10-2011, 09:29 PM)K.S. Έγραψε: Γι΄αυτό στα Cityclass σταματάνε πρώτα και μετά ανοίγουν οι πόρτες!!!
Μπορούν να δώσουν γκάζι και με τις πόρτες ανοικτές βασικά αυτο στα cityclass μπορείς να το ρυθμίσεις
Δημοσιεύσεις: 215
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-03-2011
Δεν μπορεις να ρυθμισεις τιποτα απολυτως. Ειδικα στο Cityclass που δεν μπορεις πρακτικα να κανεις καμια επεμβαση στην ηλεκτρονικη μοναδα (ηδη ειναι αρκετα προβληματικη).
Απο εκει και περα να σου υπενθυμισω οτι ενας τροπος να ακινητοποιηθει ενα λεωφορειο ειναι να κλεισεις τον διακοπτη αλλα ουτε χρησιμοποιειται σαν πρακτικη ουτε θελεις να εισαι μεσα αν συμβει...