Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.13 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εισιτήριο στην δημοτική συγκοινωνία Αμαρουσίου για τους μη δημότες
#1
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΗ... ΜΑΡΟΥΣΙΩΤΕΣ


Χαράτσι στους «ξένους»

Τέλος στην δωρεάν μεταφορά για τα δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας βάζει ο Δήμος Αμαρουσίου ο οποίος, ελέω κρίσης, θεσπίζει εισιτήριο για τα λεωφορεία του με το σκεπτικό να παραμείνει βιώσιμη η εν λόγω επιχείρηση.

Το θέμα, βέβαια, είναι ότι η απόφαση για την επιβολή του αντιτίμου στις μεταφορές θα αφορά μονάχα τους μη δημότες Αμαρουσίου, κάτι που προκαλεί αντιδράσεις. Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης, οπότε πάρθηκε και η επίμαχη απόφαση, πλειοψηφία και μειοψηφία διασταύρωσαν για ακόμα μια φορά τα ξίφη τους με τους τελευταίους να κάνουν λόγο για προεκλογικές διακρίσεις.


Τζάμπα μόνο οι Μαρουσιώτες

Για την ακρίβεια, η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου αφορά προς το παρόν την εκπόνηση μελέτης για την επιβολή εισιτηρίου, η πρόθεση της διοίκησης του Δήμου, όμως, κατέστη σαφής, να επιβληθεί, δηλαδή, τέλος μονάχα στους επιβάτες των δρομολογίων της δημοτικής συγκοινωνίας που δεν είναι δημότες ή κάτοικοι Αμαρουσίου.
Ο λόγος της μεγάλης αυτής αλλαγής - καθώς η δημοτική συγκοινωνία του Αμαρουσίου ήταν παραδοσιακά δωρεάν για όλους- είναι, σύμφωνα με την εισήγηση της Δημοτικής Αρχής, η διατήρηση και αναβάθμιση των υπηρεσιών της εν λόγω επιχείρησης με τον εκσυγχρονισμό του στόλου και της ενίσχυσης του ανθρώπινου δυναμικού. Όπως τόνισε ο κ. Πατούλης, στην περίοδο των ισχνών αγελάδων που περνάει οικονομικά η χώρα, συνεπώς και η Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι δήμοι υποχρεωτικά πρέπει να προχωρήσουν σε τέτοιου είδους δυσάρεστες ενέργειες για να συντηρήσουν το επίπεδο των υπηρεσιών τους.
Αντίθετη η άποψη της μειοψηφίας, οι άνθρωποι της οποίας μίλησαν για διακρίσεις ανάμεσα σε Μαρουσιώτες και αλλότριους. Όπως τόνισε ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας, κ. Στάθης Ραγκούσης, ο διαχωρισμός των πολιτών βάζει σε επικίνδυνα μονοπάτια τον Δήμο, ενώ δεν συνάδει με τον μητροπολιτικό ρόλο που θέλει να παίξει το Μαρούσι στην σύγχρονη εποχή της Αυτοδιοίκησης.
Η θέση της Αντιπολίτευσης, η οποία αντιτάχθηκε στην εισήγηση της Δημοτικής Αρχής, ήταν εν γένει ότι ο πολίτης δεν πρέπει να πληρώσει από την ήδη βαλλόμενη τσέπη του ακόμα μια αδυναμία της κρατικής μηχανής να εκπληρώσει τις αρμοδιότητές της.
Ο Δήμαρχος τόνισε ότι θα εξαντλήσει τις δυνατότητες να βρεθεί λύση που δεν θα επιβαρύνει τους πολίτες, εντούτοις μίλησε για το υποχρεωτικό της πρωτοβουλίας.

Πηγή
Απάντηση
#2
Έχω 2 ερωτήσεις:
  1. Έχουν υπολογίσει πόσα θα εισπράξουν; (η υποψία μου είναι ότι οι "ξένοι" δεν θα τους λύσουν το πρόβλημα, όπως το εμφανίζει το ΔΤ)
  2. 2.Είναι νόμιμο; για κάποιο λόγο νομίζω ότι οι δημοτικές συγκοινωνίες δεν μπορούν να χρεώνουν εισητήριο
Απάντηση
#3
Ερώτηση: πως θα ξέρουν ότι δεν είναι δημότες του Αμαρουσίου? πρέπει να έχει και ταυτότητα και χαρτιά αυτός που θα μπει στην συγκοινωνία? έλεος δλδ, δεν παλεύονται
Απάντηση
#4
Το αρθρο ειναι απο την Αμαρυσια, με ημερομηνια φυλλου λιγες ημερες πριν το Πασχα.

Αναμεσα σε πολλα που συζητηθηκαν σε εκεινο το συμβουλιο, ηταν ΚΑΙ αυτο, για την χρεωση εισιτηριων σε επιβατες.

Πολυ σωστα ειπε ο abc πως οι δημοτικες συγκοινωνιες δεν μπορουν να εχουν εισοδημα και αυτο γιατι ανεξαρτητα απο το αν η επιχειρηση εχει κερδος ή οχι γινεται αυτοματα ανταγωνιστικη της ΕΘΕΛ και αυτο δεν το επιτρεπει η νομοθεσια, ακομα. Ισως προσπαθησουν να το περασουν ως δημοτικη επιχειρηση ή αν το εισοδημα πηγαινει στα χαρτια στον ΟΑΣΑ και αυτος με τη σειρα του το παρουσιασει ως περιοδικη αποπληρωμη χρεων απεναντι στο Δημο Αμαρουσιου μπορει να λειτουργησει νομιμα (?). Αλλα καλυτερα να μη μιλαω, γιατι τους βαζω ιδεες :p
Απάντηση
#5
Ανταγωνιστικη του ΟΑΣΑ ειναι καθε δημοτικη ή αλλη συγκοινωνια στη ζωνη ευθυνης του. Ειτε ειναι επι κομιστρω ειτε οχι. Και χωρις εισιτηριο προκαλει απωλεια εσοδων. Εξαλλου οπως εχουμε ξαναπει - για πολλοστη φορα - η συγκοινωνιακη δραστηριοτητα καθε δημου ειναι υπο την αιγιδα του ΟΑΣΑ ο οποιος και εγκρινει ή οχι την εκτελεση της. Η δημοτικη συγκοινωνια του Αμαρουσιου ΕΙΝΑΙ δημοτικη επιχειρηση (φαινεται ξεκαθαρα φυσικα ακομα και απο τα ιδια τα λεωφορεια, αν δεν ηταν εταιρια θα ειχαν πορτοκαλι πινακιδες).

Οσο δε για τον τροπο που θα διαχωριστουν οι δημοτες απο τους υπολοιπους ειναι πολυ απλος: Με βαση τους εκλογικους καταλογους χορηγουνται ελευθερας στους πολιτες, στους δε ανηλικους με αιτηση των γονεων, χωρια που ενδεχεται να ειναι δωρεαν για ατομα κατω των 18. Ενα θεμα βεβαια ειναι τι γινεται με τους κατοικους του Αμαρουσιου που ανηκουν σε αλλους δημους...
Απάντηση
#6
Question 
(23-04-2010, 03:54 PM)garvanitis Έγραψε: Οσο δε για τον τροπο που θα διαχωριστουν οι δημοτες απο τους υπολοιπους ειναι πολυ απλος: Με βαση τους εκλογικους καταλογους χορηγουνται ελευθερας στους πολιτες, στους δε ανηλικους με αιτηση των γονεων, χωρια που ενδεχεται να ειναι δωρεαν για ατομα κατω των 18.

Τι χορηγούνται;
Απάντηση
#7
(23-04-2010, 04:12 PM)abc Έγραψε: Τι χορηγούνται;

Αν θυμάμαι καλά στον προαστιακό κάποια στιγμή χορηγούνταν κάποιου είδους κάρτες στους μόνιμους κατοίκους Ανατολικής Αττικής για να έχουν μειωμένες τιμές. Αυτό ίσχυε πριν την ένταξη αυτών των περιοχών στο ενιαίο εισιτήριο. Κάτι παρόμοιο θα γίνει και εδώ λογικά.
Απάντηση
#8
Οι δημοτικές συγκοινωνίες μπορούν να έχουν εισόδημα από άλλες πηγές αλλά όχι εισιτήρια, όπως π.χ. από διαφημίσεις στις στάσεις τους ή και πάνω στα λεωφορεία (στα ΜΑΝάκια του Αμαρουσίου ήδη έχουν τοποθετηθεί κατά περιόδους διαφημίσεις, είτε ολόσωμες στα πλάγια και το πίσω μέρος του λεωφορείου, είτε μόνο στο πίσω).

Εάν εν τέλει ισχύσει η καθιέρωση του κομίστρου στην Συγκοινωνία Αμαρουσίου, το υπολογίζουν σε € 0,30 ενώ δωρεάν θα μπορούν να το χρησιμοποιούν δημότες αλλά και μόνιμοι κάτοικοι, με την επίδειξη κάρτας δημότη που θα εκδίδεται με την επίδειξη αποδεικτικού ταυτοπροσωπίας και απόδειξης μόνιμης κατοικίας (π.χ. λογαριασμό κάποιας Δ.Ε.Κ.Ο.).

Πρακτικά υπάρχει και άλλη μια δυσκολία: η κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται στον οδηγό. Στις "Βεργίνες" και τα Neoplan φυσικού αερίου, υπάρχει πόρτα μπροστά από τον οδηγό όμως ο κόσμος έχει συνηθίσει την μικτή χρήση των θυρών επιβατών (και είσοδος και έξοδος). Στα ΜΑΝάκια το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, καθώς και η μπροστινή πόρτα βρίσκεται πίσω από την θέση του οδηγού, ο οποίος θα πρέπει να γυρίζει το σώμα του πίσω για να βλέπει τις κάρτες. Όταν αποκτήθηκαν τα ΜΑΝάκια δεν υπήρχε σκέψη για την επιβολή κομίστρου, ενώ οι γραμμές όπου ήδη απαιτείται η επίδειξη κάρτας δημότη (γραμμές προς Πανεπιστημιούπολη και Πόρτο Ράφτη - Αυλάκι) εκτελούνται με τρίπορτα 12μετρα λεωφορεία όπου ο οδηγός ανοίγει μόνο την μπροστινή πόρτα στις ενδιάμες στάσεις επιβίβασης, έτσι όλοι όσοι επιβιβάζονται περνούν από μπροστά του.
Απάντηση
#9
Question 
Με 30 λεπτά τον επιβάτη, τι χρήματα περιμένουν να μαζέψουν;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)