Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν
#1
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : Ελλάδα
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2000
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 190
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : YΜΙ-1540 έως ΥΜΙ-1729
ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ : 540, 543, 545, 549, 568, 571, 572, 573, 577, 580, 584, 585, 589, 601, 605, 607, 608, 609, 610, 619, 623, 624, 628, 631, 637, 638, ​649, 652, 653, 669, 670, 684, 686, 702, 704, 708, 714 και 716.

12μετρο λεωφορείο με αμάξωμα κατασκευασμένο απ' την Ε.Λ.Β.Ο. Φοράνε τον κινητήρα OM447hLA II/2 που αποδίδει 250 άλογα.

Στον Βοτανικό εξυπηρετούν τις γραμμές : 036, 054, 224, 732, 813, 821, 861, Α16/876, Γ16/866, 836, 865, X14, Χ93 και πιο σπάνια τα Τοπικά Θριασίου (805, 817, 855, 862, 863, 864, 881).
Στην Ράλλη εξυπηρετούν τις γραμμές : 051, 054, 622/815, 813, Α7, Β9, Α/Β10, A/Β11, Β12, Α13, Β15 και Β/Γ18.

Τα Ν2 είναι απ' τα πιο ξενιτεμένα λεωφορεία της ΕΘΕΛ. Έχουν γυρίσει όλα τα αμαξοστάσια εκτός απ'τα Λιόσια .

Αρχικά μοιράστηκαν μεταξύ Αγ. Δημητρίου με αρ. παρμπρίζ 140-177 και στον Πειραιά με αρ. παρμπρίζ 578-729. Τον Νοέμβριο του 2004 με την έλευση των Irisbus Agora S Diesel τα Ν2 φύγαν απ' τον Πειραιά και μοιράστηκαν μεταξύ Ελληνικού τα 674-695 και 716-729 και Π. Ράλλη τα 578-673 και 696-715. Προς τα τέλη του 2005 μεταφέρθηκαν όλα τα Ν2 απ' τον Αγ. Δημήτριο στη Ράλλη 140-177 και άλλαξαν αρ. παρμπρίζ λόγω κοινού με τα Volvo και έγιναν 540-577. Επίσης εκείνο τον καιρό μεταφέρθηκαν και όλα τα Ν2 Ελληνικού στη Ράλλη 674-695 και 716-729. Έτσι η Ράλλη είχε όλα τα Ν2 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 όπου άρχισαν να μεταφέρονται σταδιακά τα 540-662 στον Βοτανικό που αντικατέστησαν τα αποσυρθέντα Vanhool A300 και Neoplan N4016NF.

Σήμερα είναι μοιρασμένα ως εξής :
Βοτανικός : #540 - #657
Ράλλη : #658 - #729
Απάντηση
#2
O405N

Omnibus 405 Niederflurtechnik

(Σε ελευθερη αποδοση, λεωφορειο 405 τεχνολογιας χαμηλου δαπεδου)

Ετσι, για να το γραφουμε σωστα Smile
Απάντηση
#3
OM447hLA II/2
Επισης εχουν περασει και απο Ανθουσα! Πριν χρονια θυμαμαι τα 721 και 726 στο 444 Στ.Χαλανδρι-Στ.Α.Πατησια (Μεσω Γαλατσιου)
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#4
(23-04-2011, 12:39 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: OM447hLA II/2
Επισης εχουν περασει και απο Ανθουσα! Πριν χρονια θυμαμαι τα 721 και 726 στο 444 Στ.Χαλανδρι-Στ.Α.Πατησια (Μεσω Γαλατσιου)
Ποια χρονολογία είχε γίνει αυτό?
Απάντηση
#5
μετα τα Ν1,τα καλυτερα κατα την γνωμη μου
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#6
(23-04-2011, 12:44 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ποια χρονολογία είχε γίνει αυτό?

Νομίζω 2004-06. Είχανε γυρίσει όλες σχεδόν τις γραμμές των Μεσογείων.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#7
Ξέρουμε ποία είχαν πάει Ανθούσα?
Απάντηση
#8
Το Ν2 με παρμπιζ 687 κυκλοφορεί φρεσκοβαμμένο ...



Συνημμένα αρχείο(α) Μικρογραφία(ες)
   
Απάντηση
#9
(23-04-2011, 01:37 AM)Vasilis21 Έγραψε: μετα τα Ν1,τα καλυτερα κατα την γνωμη μου

Θα μπορούσαν να είναι τα καλύτερα, αν συνέτρεχαν δύο παράμετροι :
α) Καλύτερη ποιότητα κατασκευής και όχι προχειροδουλειές τύπου ΕΛΒΟ
β) Χρησιμοποίησή τους από οποιονδήποτε οργανισμό ανά γής εκτός από την ΕΘΕΛ!

Πράγματι, αφού έχουν σασί και κινητήρα δοκιμασμένης γερμανικής τεχνολογίας, είναι εξαιρετικά στην οδική συμπεριφορά και στην απόδοσή τους. Επίσης έχουν πολύ καλή εσωτερική διαρρύθμιση και χωράνε πολύ πράμα (μπαγκάζια και κόσμο), είναι δηλαδή ιδανικά για γραμμές - κόλαση τύπου 051. ΟΜΩΣ : Το αμάξωμα ήταν εξ αρχής για κλάματα - ειδικά σήμερα μετά από 12 χρόνια, όσα δεν έχουν μπεί για σουλούπωμα είναι στο ίδιο χάλι με τους αείμνηστους Ίκαρους : τελείως σάπια (θόλοι, απολήξεις) και μαντεύω ότι οι κολώνες είναι κομμένες σε αρκετά οχήματα.

Επίσης, τραγική είναι η μόνωσή τους. Τα παράθυρα δεν ασφαλίζουν, δεν μονώνουν, δεν είναι φιμέ, τα Α/C τα 'χουν φτύσει εδώ και χρόνια και γενικά είναι μαρτύριο για τον επιβάτη και το χειμώνα (μπάζουν νερά και αέρα) και το καλοκαίρι (φούρνος μικροκυμάτων).

Αναγκαστικά όμως φαίνεται ότι τα οχήματα αυτά πρέπει να βγάλουν τουλάχιστον άλλα 6-7 χρόνια, καθώς έτσι όπως πάνε τα οικονομικά, δεν ξαναβλέπω προμήθεια λεωφορείων στον ορίζοντα (Αν είναι βέβαια να ξαναπάρουμε Solaris, καλύτερα τα ΕΛΒΟ μας)
Απάντηση
#10
Σήμερα είδα το 568 στην επισκευαστική φρεσκοβαμμένο μπλε με άσπρο όπως η αρχική βαφή των Ν1!!!Κουκλί σκέτο με τάσια και ετοιμο πούληθηκε κατά 99% στο αστικό ΚΤΕΛ Λαμίας από χαρτί που είδα κολλήμενο στο παρμπρίζ!!!
Επίσης το Ν2 676 με νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΝ-9944!!!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz O405N (N1) N1Brahamiou 127 68.143 30-12-2023, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN aliance 98 142.127 05-11-2023, 08:16 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)