Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
11-01-2011, 06:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-01-2011, 07:19 PM από Konstantinos MercedesBenz.)
(20-03-2010, 02:44 AM)Asterix Έγραψε: Στο μοχλο του κιβωτιου ταχυτητων ειχαν ενα μικρο μοχλο που εκανε την αλλαγη απο αργό σε γρήγορο ή κανω λαθος?
Ναι τον ειχανε.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 84
Θέματα: 1
Εγγραφή: 10-10-2009
26-09-2011, 08:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-09-2011, 08:30 PM από travego.)
Ο 302 εγγυση εφαγε ψωμι πολυς κοσμοσ
μακαρι να ειχαμε την οικονομικη ανεση να βρισκαμε κανενα και να το φτιαχναμε ξανα απο την αρχη
Δημοσιεύσεις: 168
Θέματα: 4
Εγγραφή: 21-09-2009
Αναφέρω με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πως ένα όνειρο της ζωής μου σήμερα έγινε πραγματικότητα: οδήγησα μία Ο302 και μάλιστα για μία ολόκληρη ώρα! Πρόκειται για το πρώην "20" του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας που δουλεύει ακόμα σαν εκπαιδευτικό. Ο κινητήρας είναι διαμάντι, το κιβώτιο με αργό-γρήγορο διαφορικό μια χαρά, όλα δούλεψαν ρολόι! Χίλια μπράβο στον κύριο Παναγιώτη γιατί διατηρεί την κούκλα σε πολύ καλή κατάσταση αλλά και γενικά για το μεράκι και την καλή του διάθεση.
Όποιος έχει την επιθυμία να οδηγήσει ένα θρύλο της ιστορίας της μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα, ας έρθει με πμ σε επαφή μαζί μου να δώσω τα στοιχεία. Θα χρειαστεί βέβαια ένα ταξιδάκι στην Καλαμάτα αλλά αξίζει τον κόπο!
Δε θα παραλείψω να ευχαριστήσω και τον Ηρακλή που με έφερε σε επαφή με τον κύριο Παναγιώτη ώστε το όνειρό μου να γίνει αληθινό. Και έπεται συνέχεια...
Δημοσιεύσεις: 26
Θέματα: 1
Εγγραφή: 02-12-2009
Πάει και αυτό…
Προχθές που πέρασα από το σημείο δεν ήταν εκεί. Προφανώς -ότι είχε απομείνει από το κουφάρι του- πήγε για scrap...
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
09-12-2012, 03:04 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 04:49 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Tα 0302 όταν λειτουργούσαν έκαναν έντονη την παρουσία τους σε πόλεις και χώρια της Ελλάδας. Μιλάμε για χρυσή εποχή των ΚΤΕΛ. Την εποχή εκείνη έβλεπες ακόμα και σε μικρά χωριά να γεμίζουν με όρθιους. Μιλάμε για πολύ έντονη παρουσία στις Ελληνικές συγκοινωνίες αυτά τα λεωφορεία.
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
19-01-2013, 02:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 04:50 AM από mercedes1988. Edited 2 times in total.)
Πήγαινες στα ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ και ΛΙΟΣΙΩΝ και είχαν έντονη την παρουσία τους, αυτά τα λεωφορεία τις δεκαετίες του 80, του 90 και στις αρχές του 2000.
Δημοσιεύσεις: 4
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-05-2014
τη δεκαετια 80-90,στο κτελ λιοσιων -κατα την προσωπικη μου γνωμη-τη μεγαλυτερη εντυπωση την εδιναν τα man του κτελ λιβαδειας,πανεμορφα,ανετα στο ταξιδι,και με μεγαλη διαφορα απο τα αλλα κτελ στην ταχυτητα,εφοδιασμενα με αργο γρηγορο στην εθνικη οδο ηταν απολαυση,σας μιλαω απο προσωπικη εμπειρια χρονων
Δημοσιεύσεις: 56
Θέματα: 2
Εγγραφή: 10-10-2009
Εγω την λοξα την ειχα με ενα 240αρι φιλε μου με σφακιανακη καροτσα...απλα πεταγε
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(14-10-2014, 03:58 PM)man sr 280 Έγραψε: τη δεκαετια 80-90,στο κτελ λιοσιων -κατα την προσωπικη μου γνωμη-τη μεγαλυτερη εντυπωση την εδιναν τα man του κτελ λιβαδειας,πανεμορφα,ανετα στο ταξιδι,και με μεγαλη διαφορα απο τα αλλα κτελ στην ταχυτητα,εφοδιασμενα με αργο γρηγορο στην εθνικη οδο ηταν απολαυση,σας μιλαω απο προσωπικη εμπειρια χρονων
Ζωηρά ήταν σίγουρα τα ΜΑΝ, άνετα όμως δεν τα έλεγες... Ποιότητα αμαξώματος στον μέσο όρο (της εποχής αν και αυτό ήταν ανάλογο του αμαξοποιού), σουστόφυλλα και απίστευτα θορυβώδη στο εσωτερικό τους... Παρόλα αυτά πάντως μαζί με τα 230E120 τα συμπαθούσα ιδιαίτερα...