17-08-2011, 09:09 PM
«Δυσεύρετα» τα καθίσματα στα λεωφορεία
Την αγανάκτηση τουριστών και μή προκαλούν τα πρωινά δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ρόδου, αφού το επιβατικό κοινό χωρίζεται καθημερινώς σε 2 ειδών κατηγορίες: στους προνομιούχους, όσοι βρήκαν εγκαίρως κάθισμα, και σε αυτούς που αναγκάζονται να μετακινούνται όρθιοι ανάμεσα στα καθίσματα για όσο χρειαστεί να διαρκέσει η διαδρομή.
Για το εν λόγω ζήτημα μίλησε στην «ΠΡΟΟΔΟ» ο γραμματέας του ΚΤΕΛΡ Μιχάλης Τζούρας.
Τα 23 λεωφορεία που συμπεριλαμβάνει ο στόλος του ΚΤΕΛΡ, δε φαίνεται να επαρκούν στον αριθμό για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες της τουριστικής κίνησης στο νησί.
«Γνωρίζουμε το πρόβλημα και έχουμε ενημερώσει τους υπευθύνους ήδη απο το 2010, ώστε να μας εφοδιάσουν με τις απαραίτητες άδειες για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε ακόμα περισσότερα δρομολόγια»,ισχυρίζεται ο Μιχάλης Τζούρας. «Έχουμε σκοπό να ενισχύσουμε τις ήδη υπάρχουσες «γραμμές», που παρουσιάζουν αυξημένη τουριστική κίνηση όπως οι «7 Πηγές», τΆ «Αφάντου», η παραλία «Τσαμπίκα», ο «Αρχάγγελος», η «Λίνδος» και άλλες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Όπως επισημαίνει ο γραμματέας του ΚΤΕΛ το μεγαλύτερο πρόβλημα παρουσιάζεται τις πρωινές κυρίως ώρες απο τις 8.00πμ έως και τις 10.00πμ.
«Σαφώς πρόκειται για κάτι που δεν επικροτούμε, η ταλαιπωρία του κόσμου είναι μεγάλη και έχουν δίκαιο να παραπονιούνται. Απο την άλλη πλευρά ωστόσο, το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών δεν απαγορεύει βάσει νόμου κάτι τέτοιο. Δεν θεωρείται σε καμία περίπτωση παράνομο αφού σε κάθε λεωφορείο υπάρχει ειδική σήμανση η οποία αναφέρει τον ακριβή αριθμό των καθισμάτων αλλά και των όρθιων ατόμων που μπορεί να μεταφέρει» αναφέρει ο Μιχάλης Τζούρας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, δεν τίθεται θέμα ασφαλείας, αφού ο τύπος των οχημάτων που επιτρέπουν όρθιους επιβάτες κατά τη μεταφορά είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο, ώστε μια ενδεχόμενη ανατροπή να θεωρείται απίθανη.
«Θα ήταν προτιμότερο να έπαιρνα το επόμενο λεωφορείο, απο το να περιμένω όρθιος και στριμωγμένος σε αυτό», δηλώνει Ιταλός επιβάτης που επιβιβάστηκε απο το Φαληράκι με προορισμό την Ρόδο.
Τουρίστρια απο την Ολλανδία ισχυρίζεται ότι σε περίπτωση ατυχήματος όσοι στέκονται όρθιοι στον διάδρομο πιθανώς να χτυπήσουν σοβαρά, ενώ συνεχίζει λέγοντας ότι απο τη στιγμή που γεμίζουν οι θέσεις των καθισμάτων δε θα έπρεπε να επιβιβάζεται επιπλέον κόσμος.
Πρόκειται για ένα ζήτημα που απασχολεί καθημερινώς όλους όσοι χρησιμοποιούν το λεωφορείο για τις μετακινήσεις τους, ενώ αποτελεί έναν ακόμα τομέα δυσφήμισης για τον τουρισμό του νησιού.
Την αγανάκτηση τουριστών και μή προκαλούν τα πρωινά δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ρόδου, αφού το επιβατικό κοινό χωρίζεται καθημερινώς σε 2 ειδών κατηγορίες: στους προνομιούχους, όσοι βρήκαν εγκαίρως κάθισμα, και σε αυτούς που αναγκάζονται να μετακινούνται όρθιοι ανάμεσα στα καθίσματα για όσο χρειαστεί να διαρκέσει η διαδρομή.
Για το εν λόγω ζήτημα μίλησε στην «ΠΡΟΟΔΟ» ο γραμματέας του ΚΤΕΛΡ Μιχάλης Τζούρας.
Τα 23 λεωφορεία που συμπεριλαμβάνει ο στόλος του ΚΤΕΛΡ, δε φαίνεται να επαρκούν στον αριθμό για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες της τουριστικής κίνησης στο νησί.
«Γνωρίζουμε το πρόβλημα και έχουμε ενημερώσει τους υπευθύνους ήδη απο το 2010, ώστε να μας εφοδιάσουν με τις απαραίτητες άδειες για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε ακόμα περισσότερα δρομολόγια»,ισχυρίζεται ο Μιχάλης Τζούρας. «Έχουμε σκοπό να ενισχύσουμε τις ήδη υπάρχουσες «γραμμές», που παρουσιάζουν αυξημένη τουριστική κίνηση όπως οι «7 Πηγές», τΆ «Αφάντου», η παραλία «Τσαμπίκα», ο «Αρχάγγελος», η «Λίνδος» και άλλες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Όπως επισημαίνει ο γραμματέας του ΚΤΕΛ το μεγαλύτερο πρόβλημα παρουσιάζεται τις πρωινές κυρίως ώρες απο τις 8.00πμ έως και τις 10.00πμ.
«Σαφώς πρόκειται για κάτι που δεν επικροτούμε, η ταλαιπωρία του κόσμου είναι μεγάλη και έχουν δίκαιο να παραπονιούνται. Απο την άλλη πλευρά ωστόσο, το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών δεν απαγορεύει βάσει νόμου κάτι τέτοιο. Δεν θεωρείται σε καμία περίπτωση παράνομο αφού σε κάθε λεωφορείο υπάρχει ειδική σήμανση η οποία αναφέρει τον ακριβή αριθμό των καθισμάτων αλλά και των όρθιων ατόμων που μπορεί να μεταφέρει» αναφέρει ο Μιχάλης Τζούρας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, δεν τίθεται θέμα ασφαλείας, αφού ο τύπος των οχημάτων που επιτρέπουν όρθιους επιβάτες κατά τη μεταφορά είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο, ώστε μια ενδεχόμενη ανατροπή να θεωρείται απίθανη.
«Θα ήταν προτιμότερο να έπαιρνα το επόμενο λεωφορείο, απο το να περιμένω όρθιος και στριμωγμένος σε αυτό», δηλώνει Ιταλός επιβάτης που επιβιβάστηκε απο το Φαληράκι με προορισμό την Ρόδο.
Τουρίστρια απο την Ολλανδία ισχυρίζεται ότι σε περίπτωση ατυχήματος όσοι στέκονται όρθιοι στον διάδρομο πιθανώς να χτυπήσουν σοβαρά, ενώ συνεχίζει λέγοντας ότι απο τη στιγμή που γεμίζουν οι θέσεις των καθισμάτων δε θα έπρεπε να επιβιβάζεται επιπλέον κόσμος.
Πρόκειται για ένα ζήτημα που απασχολεί καθημερινώς όλους όσοι χρησιμοποιούν το λεωφορείο για τις μετακινήσεις τους, ενώ αποτελεί έναν ακόμα τομέα δυσφήμισης για τον τουρισμό του νησιού.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.