Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NewsBeast.gr] Ακινητοποιούνται για 48 ώρες τα ταξί
#1
Τη Δευτέρα 18 και την Τρίτη 19 Ιουλίου

Ακινητοποιημένα για 48 ώρες θα μείνουν τα ταξί σε όλη τη χώρα, αύριο, Δευτέρα 18, και Τρίτη 19 Ιουλίου.

Οι ιδιοκτήτες ταξί, που αντιδρούν στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, αποφάσισαν κατά τη διάρκεια του συμβουλίου που πραγματοποίησαν σήμερα ότι θα μετατρέψουν τη 48ωρη κινητοποίηση σε διαρκείας, εάν στο μεταξύ το Υπουργείο Υποδομών δεν απαντήσει θετικά στις προτάσεις τους για την υπό όρους απελευθέρωση του κλάδου.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#2
Χωρίς ταξί θα παραμείνει ολόκληρη η χώρα σήμερα και αύριο καθώς οι ιδιοκτήτες ταξί αποφάσισαν να προχωρήσουν σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση αντιδρώντας στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, την οποία έχει εξαγγείλει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, χωρίς, πάντως, να έχει προσδιορίσει σε σαφήνεια ακόμα τον τρόπο με τον οποίο στην απελευθερωμένη αγορά θα μπορεί όποιος επιθυμεί να γίνει ιδιοκτήτης ταξί.

Οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι κατέληξαν στην απόφαση για απεργία έπειτα από πολύωρη συνεδρίαση του πανελλαδικού τους οργάνου το Σάββατο, ζητούν από το υπουργείο να ξεκινήσει διάλογος για το θέμα της απελευθέρωσης στη βάση του προεδρικού διατάγματος που είχε επεξεργαστεί η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Ήδη από τις συγκεντρώσεις τους έχει δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κουμφούζιο και υπάρχει εισαγγελική παρέμβαση και απειλή αυτοφώρου για παρακώλυση συγκοινωνιών.

Οι ιδιοκτήτες, μάλιστα, αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να σκληρύνουν περαιτέρω τη στάση τους μετατρέποντας τη 48ωρη απεργία σε διαρκείας, ενώ δεν λείπουν και οι ακραίες φωνές που κάνουν λόγο για ακόμη πιο δυναμικές ενέργειες, που θα φτάσουν έως τον αποκλεισμό λιμανιών και αεροδρομίων. Πάντως, αποφάσεις για το τι μέλλει γενέσθαι αναμένεται ότι θα ληφθούν μετά τη συνάντηση εκπροσώπων των ιδιοκτητών ταξί και της ηγεσίας του υπουργείου, η οποία αναμένεται να λάβει χώρα την Τετάρτη.

Κανονικά η απελευθέρωση

Από την πλευρά του υπουργείου δεν έχει υπάρξει επίσημη αντίδραση για την κινητοποίηση των ιδιοκτητών ταξί, ωστόσο εκείνο που επισημαίνεται από διάφορους κύκλους είναι ότι η διαδικασία της απελευθέρωσης θα προχωρήσει κανονικά με βάση το χρονοδιάγραμμα που είχε ορίσει από την αρχή ο κ. Γ. Ραγκούσης.

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο οποίος αρνήθηκε να προχωρήσει στην υπογραφή του προεδρικού διατάγματος που είχε καταρτιστεί από την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου, είχε αναφέρει ότι οι ακριβείς προϋποθέσεις βάσει των οποίων θα γίνει η απελευθέρωση θα καθοριστούν σε ένα τρίμηνο.

Ο κ. Ραγκούσης είχε τονίσει ότι ειδική μέριμνα σε ό,τι αφορά τον αριθμό των αδειών θα υπάρξει μόνο για ορισμένες απομακρυσμένες και με έντονη εποχικότητα περιοχές, ενώ για όλη την υπόλοιπη χώρα θα είναι πλήρης, χωρίς να τίθενται περιορισμοί στον αριθμό των κυκλοφορούντων ταξί. Παράλληλα, ο ίδιος είχε τονίσει με έμφαση πως το γεγονός της απελευθέρωσης του επαγγέλματος έχει ήδη συντελεστεί από τις 2 Ιουλίου και όποιος επιθυμεί μπορεί να προσέλθει στις αρμόδιες υπηρεσίες των περιφερειών και να καταθέσει τη σχετική αίτηση.

Ρέππας: Σεβαστή η προσέγγιση, αλλά…

Στο θέμα που έχει δημιουργηθεί με την απελευθέρωση των ταξί παρενέβη και ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Ρέππας, ο οποίος σε συνέντευξή του υπερασπίστηκε τη λύση που είχε προωθήσει ως υπουργός ΥΠΜΕΔΙ, σημειώνοντας ότι αυτή βασίστηκε στο ευρωπαϊκό μοντέλο και είχε εξασφαλίσει και τη συμφωνία της τρόικας.

Ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε μεν απολύτως σεβαστή την προσέγγιση του κ. Ραγκούση, σύμφωνα με την οποία δίνεται προτεραιότητα στο δικαίωμα πρόσβασης σε ένα επάγγελμα και σε μια αγορά ανεξαρτήτως πληθυσμού, που είναι και ο δυνητικός πελάτης. Ωστόσο, έσπευσε να σημειώσει πως τα ταξί ασκούν μία κατά παραχώρηση δημόσια υπηρεσία και η λειτουργία τους συνδέεται με την πολιτική για το κυκλοφοριακό, το περιβαλλοντικό πρόβλημα, αφήνοντας με τον τρόπο αυτόν σαφώς να εννοηθεί ότι η επιλογή του νυν υπουργού δεν λαμβάνει υπόψη τις παραμέτρους αυτές.

Με το Π.Δ. κάναμε ό,τι κάνουν στην Ευρώπη

Μιλώντας στην εφημερίδα "Ό Κόσμος του Επενδυτή", ο κ. Ρέππας σημείωσε: "Στο προεδρικό διάταγμα προβλέψαμε αναλογία 2 άδειες ανά 1.000 κατοίκους στην ελληνική περιφέρεια και 2,5 άδειες ανά 1.000 κατοίκους στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Αυτή η μέθοδος υπολογισμού ακολουθείται σε όλη την Ευρώπη. Ενδεικτικά, αναφέρω τις αναλογίες που ισχύουν σε άλλες πόλεις, όπου ο σχετικός δείκτης έχει ως εξής: στις Βρυξέλλες 1,5 άδεια ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους, στο Μιλάνο 1,6 άδεια ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους, στο Βερολίνο 2 άδειες για κάθε 1.000 κατοίκους, στη Ρώμη 2,1 άδειες για κάθε 1.000 κατοίκους και αναλόγως ρυθμίζεται η σχετική διαδικασία σε άλλες πόλεις".

Χιλιάδες αιτήσεις για νέες άδειες

Την ίδια ώρα, πάντως, το ενδιαφέρον από την πλευρά των πολιτών για την απόκτηση μιας άδειας ταξί είναι τεράστιο. Χαρακτηριστικό είναι ότι την παρότρυνση του κ. Ραγκούση προς τους ενδιαφερομένους να καταθέσουν αιτήσεις στις διευθύνσεις μεταφορών των περιφερειών άκουσαν πολλοί, αφού μέσα σε πολύ λίγες μέρες έχουν κατατεθεί περισσότερες από 2.000 αιτήσεις για άδεια ταξί. Ο κύριος όγκος αφορά στην περιοχή της Αττικής, όπου οι αιτήσεις από ενδιαφερομένους προσεγγίζουν, αν δεν έχουν ήδη ξεπεράσει, τις 1.000, ενώ καθημερινά υπολογίζεται ότι σε όλη τη χώρα κατατίθενται περισσότερες από 200 αιτήσεις.

Αν ο ρυθμός κατάθεσης δεν ανακοπεί το επόμενο διάστημα, υπολογίζεται ότι έως ότου καθοριστούν από το αρμόδιο υπουργείο οι ακριβείς όροι για την απόκτηση άδειας ταξί ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων για νέες άδειες θα ξεπεράσει τις 15.000 σε όλη τη χώρα.

Πρόκειται για αριθμό πολύ μεγάλο, με δεδομένο ότι ο αριθμός των ταξί που έχουν άδεια στην Αττική ξεπερνά τις 13.500, ενώ σε όλη τη χώρα οι άδειες που υπάρχουν προσεγγίζουν τις 30.000 συνολικά. Σε μια εποχή με πολύ υψηλή ανεργία φαίνεται ότι η απόκτηση άδειας ταξί θεωρείται από πολλούς επαγγελματική ευκαιρία, γεγονός λογικό αν ληφθεί υπόψη ότι, παρά την γκρίνια των ιδιοκτητών για μείωση της ζήτησης υπηρεσιών ταξί και κατ’ επέκταση του τζίρου τους, έως πρόσφατα τουλάχιστον το κόστος για την απόκτηση μιας άδειας έφτανε στις 150.000 ή ακόμη και τις 200.000 ευρώ.

Το ερώτημα βεβαίως είναι αν η αγορά έχει χώρο για μια τόσο μεγάλη αύξηση του αριθμού των οχημάτων που θα παρέχουν υπηρεσίες ταξί. Σύμφωνα με τους υπέρμαχους της απελευθέρωσης, μεταξύ των οποίων και οι οδηγοί ταξί, η πλήρης απελευθέρωση του κλάδου αφενός θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του κομίστρου, το οποίο σήμερα καθορίζεται αυστηρά από το υπουργείο, κατά περίπου 20%, αφετέρου θα συμβάλει ταυτόχρονα και στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Να σημειώσουμε, τέλος, ότι στη συνεδρίαση των ιδιοκτητών ταξί παρέστη και ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος, με την ιδιότητα του νομικού, υποστήριξε την άποψη ότι οι αιτήσεις που έχουν κατατεθεί δεν εξασφαλίζουν κανένα δικαίωμα σε όσους τις έχουν καταθέσει γιατί δεν υπάρχει ακόμα προεδρικό διάταγμα που να ορίζει πώς θα γίνει η απελευθέρωση του επαγγέλματος.
Απάντηση
#3
Κυκλοφοριακό κομφούζιο επικρατεί στο λιμάνι του Πειραιά που βρίσκεται σε κλοιό χιλιάδων ταξί, οι ιδιοκτήτες των οποίων διαμαρτύρονται για το πλήρες άνοιγμα του επαγγέλματός τους.

Περίπου 2.500 οχήματα έχουν παραταχθεί στους δρόμους, και αποκλείουν τμηματικά την είσοδο σε πολλές πύλες του λιμανιού. Τα λεωφόρεια και τα τρόλεϊ είναι ακινητοποιημένα, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να υφίστανται μεγάλη ταλαιπωρία μέχρι την επιβίβασή τους στα πλοία.

Στην ακτή Ξαβερίου όπου βρίσκονται τα κρουαζιερόπλοια, εντοπίζεται το μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς οι τουρίστες δεν μπορούν να επιβιβαστούν στα πούλμαν για να επισκεφθούν τουριστικούς χώρους της Αθήνας.

Εντολή να σχηματίζονται αμέσως δικογραφίες για όσους οδηγούς ταξί διαπιστώνεται ότι διαπράττουν αυτεπαγγέλτως διωκόμενα αδικήματα, όπως αυτό της παρακώλυσης συγκοινωνιών, έδωσε η προϊσταμένη της εισαγγελίας Πρωτοδικών Ελένη Ράικου.

Το πρωί πολλές εκατοντάδες ταξί σχημάτισαν ουρά χιλιομέτρων από την είσοδο του αεροδρομίου και προς την Αττική οδό, αφήνοντας μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας για την κίνηση των οχημάτων, προκαλώντας επίσης προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων. Ωστόσο, μετά τις 10.30 η κατάσταση στην περιοχή ομαλοποιήθηκε, χωρίς όμως οι αυτοκινητιστές να έχουν αποχωρήσει.

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος κατέστησε σαφές ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και θα ενταθούν και κάλεσε για άλλη μια φορά τον υπουργό υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Ραγκούση να ανακαλέσει την απόφασή του και να αρχίσει διάλογος με βάση το προεδρικό διάταγμα που είχε καταρτιστεί επί Δ. Ρέππα.

«Τέτοιοι τρόποι διαμαρτυρίας δεν οδηγούν πουθενά. Η ζημιά για τον τουρισμό είναι μεγάλη», δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Π. Γερουλάνος στο Mega και απηύθυνε έκκληση στους ιδιοκτήτες ταξί, να σταματήσουν, διότι βλάπτουν κάθε ελληνική οικογένεια.

Υπενθυμίζεται ότι οι αυτοκινητιστές πραγματοποιούν από τις 5 τα ξημερώματα 48ωρη απεργία, η οποία θα διαρκέσει έως τις 5 τα ξημερώματα της Τετάρτης.

Ανοιξαν τα διόδια των Μαλγάρων στη Θεσσαλονίκη

Στη Θεσσαλονίκη περίπου 1350 αυτοκινητιστές έφθασαν το πρωί με τα οχήματά τους στα διόδια των Μαλγάρων, τα οποία «άνοιξαν», προκειμένου οι οδηγοί να περνούν χωρίς να πληρώνουν.

Στις 2 μ.μ. θα αποχωρήσουν και με αυτοκινητοπομπή θα φθάσουν στο κέντρο της πόλης(Δικαστήρια, Εγνατία, Νέα Εγνατία) για να καταλήξουν στην περιοχή Βούλγαρη, όπου θα διαλυθούν.

Κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας έγιναν και σε άλλες πόλεις της Β. Ελλάδας. Στην Κατερίνη απέκλεισαν τα γραφεία των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και στην Ημαθία τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας. Κινητοποιήσεις έγιναν και στις Σέρρες ,στην Έδεσσα.

Διπλή έκκληση ΝΔ προς κυβέρνηση και οδηγούς ταξί

Έκκληση προς τους οδηγούς ταξί να σταματήσουν άμεσα τον αποκλεισμό του αεροδρομίου και του λιμανιού του Πειραιά, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες και οι επισκέπτες της χώρας απηύθυνε εν τω μεταξύ η ΝΔ διά του εκπροσώπου της, Γ. Μιχελάκη.

Ο κ. Μιχελάκης κάλεσε τους εκπροσώπους του κλάδου να επιδείξουν στάση ευθύνης, μπροστά στην «κυβερνητική ανευθυνότητα», όπως είπε χαρακτηριστικά, ενώ εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

«Aμεσα και απόλυτα υπεύθυνος είναι ο κ. Ραγκούσης, ο οποίος ανεξήγητα, χωρίς καμιά λογική και χωρίς να έχει κανένα σχέδιο, ακύρωσε τη συμφωνία του προκατόχου του με τον κλάδο των “ταξί”», τόνισε.

Κάλεσε παράλληλα τον υπουργό να ξεκινήσει «άμεσα, εντός της ημέρας» ουσιαστικό διάλογο με τους εκπροσώπους των οδηγών ταξί, ενώ επανέλαβε τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την απελευθέρωση του επαγγέλματος με τους ίδιους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

ΚΚΕ: Εξόντωση των ιδιοκτητών ταξί

Με την εξόντωση των μικρών ιδιοκτητών ταξί ο στόχος της κυβέρνησης είναι να βάλει πόδι το μεγάλο κεφάλαιο στο φιλέτο της συγκεκριμένης αγοράς», παρατηρεί το ΚΚΕ σχετικά με το πλήρες άνοιγμα του κλάδου των ταξί.

«Το αποτέλεσμα θα είναι να μετατραπεί σταδιακά το ταξί σε είδος πολυτελείας για το λαό, ενώ οι μισθωτοί οδηγοί που θα εργάζονται σε αυτές τις συνθήκες θα οδηγηθούν σε καθεστώς γαλέρας», συμπληρώνει.

Οπως υποστηρίζει το Κομμουνιστικό Κόμμα, «τα επιχειρήματα της κυβέρνησης, ότι θα φτηνύνουν οι υπηρεσίες και ότι θα βρουν δουλειά οι άνεργοι, είναι ψεύτικα και αποπροσανατολιστικά».

Το ΚΚΕ καλεί ακόμη τους εργαζομένους στο ταξί και τους μικρούς ιδιοκτήτες «να εμποδίσουν την καταστροφική γι’ αυτούς πολιτική της κυβέρνησης, να μην εγκλωβιστούν στα προπαγανδιστικά τερτίπια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ».

ΔΗΣΥ: Οι αλλαγές θα προχωρήσουν κόντρα στα συντεχνιακά συμφέροντα

«Φτάνει πια. Οι διαρθρωτικές αλλαγές πρέπει να προχωρήσουν κόντρα στα συντεχνιακά συμφέροντα μεμονωμένων ομάδων», τόνισε σε δήλωσή του σχετικά με τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ταξί ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Συμμαχίας Δημήτρης Ζαφειριάδης.

Πρόσθεσε ακόμη ότι ο ακραίος τρόπος με τον οποίο αντιδρούν οι ταξιτζήδες υπονομεύει την εικόνα της πρωτεύουσας, καθώς, όπως είπε «στρέφονται εναντίον του τουρισμού, του εμπορίου, των επιχειρήσεων, των επαγγελματιών και των εργαζομένων στους κλάδους αυτούς».

ΠΟΞ: «Οχι» στις ακραίες μορφές διαμαρτυρίας

Έκκληση στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί «να σταματήσουν άμεσα τις ακραίες μορφές διαμαρτυρίας» και τους αποκλεισμούς λιμένων και αεροδρομίων στην «καρδιά της κρισιμότερης τουριστικής περιόδου των τελευταίων ετών για τη χώρα», απηύθυνε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ).

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «οι οδηγοί ταξί με τη μορφή της διαμαρτυρίας που επέλεξαν, καταφέρνουν ένα ακόμα καίριο πλήγμα στην εικόνα της χώρας διεθνώς, η οποία πρόσφατα αμαυρώθηκε απ' τα τραγικά επεισόδια του Ιουνίου».

«Θυμίζουμε», συμπληρώνεται, «ότι οι χώροι που σήμερα αποκλείουν (αεροδρόμιο και λιμάνι) αποτελούσαν διαχρονικά τους προνομιακούς τόπους εργασίας τους».

«Αναρωτιόμαστε αν είναι δυνατόν να συνεχίζουμε με τρόπο συστηματικό να "πυροβολούμε τα πόδια μας" και κάνουμε την ύστατη έκκληση στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί να σταματήσουν άμεσα τις ακραίες μορφές διαμαρτυρίας», καταλήγει η ΠΟΞ.
Απάντηση
#4
Οι συνδικαλιστές των ταξιτζήδων είναι το κλασικό δείγμα του κακού ελληνικού συνδικαλισμού.
Προσπαθούν εδώ και χρόνια να κρατήσουν τον κλάδο τους υποβαθμισμένο για να επιβιώσουν οι ίδιοι. Κλείνουν τα μάτια σε ότι κακό υπάρχει στο χώρο τους. Δεν κάνουν τίποτα για να βελτιώσουν ένα προβληματικό επάγγελμα. Γιατί αν το κάνουν δε θα έχουν λόγο ύπαρξης αφού θα φανεί ακόμη περισσότερο η ανεπάρκεια τους.

Διεκδικούν το μεροκάματο τους από την κοινωνία, που όμως δεν την υπηρετούν σωστά όταν εργάζονται και την τιμωρούν όταν απεργούν.

Έχουν υιοθετήσει μια συμπεριφορά υπεράνω των νόμων. Και την εφαρμόζουν με τρόπο προκλητικό για να την επιβάλουν δια του φόβου.

Εδώ και χρόνια συγκάλυψαν κάθε μαύρη και φοροδιαφεύγουσα συναλλαγή για την αγοραπωλησία των αδειών τους.

Ανέχθηκαν τη μαύρη εργασία στα ταξί τους. Αδιαφόρησαν για τους κακούς τρόπους και την αγενή συμπεριφορά πολλών συναδέλφων τους.

Δε δέχθηκαν καμία επιμόρφωση.

Δε σεβάστηκαν κανένα νόμο που δεν τους βόλευε.

Έκαναν διπλές και τριπλές μισθώσεις ενώ απαγορευόταν.

Κινούνταν στις λεωφορειολωρίδες ενώ δεν τους επιτρεπόταν.

Παραβίαζαν τα "ρολόγια" και κορόιδευαν αυτούς από τους οποίους ζητούν σήμερα συμπαράσταση.

Υπερχρέωναν τουρίστες και έκαναν την Ελλάδα διεθνώς ρεζίλι (ακόμα και σήμερα σε όλες τις έρευνες αυτό που οι ξένοι θεωρούν ως χειρότερο στη χώρα είναι τα ταξί!)

Και κάθε φορά που διεκδικούσαν εμπόδιζαν τις ελεύθερες μετακινήσεις και στρέφονταν κατά της κοινωνίας που ζητούσαν να τους στηρίξει. Έκλειναν όπως και τώρα δρόμους και λεωφόρους. Βιαιοπραγούσαν κατά των συναδέλφων τους που ήθελαν να εργαστούν.

Τώρα διαμαρτύρονται με τη γνωστή τους "παλικαριά" στην πιο ακραία της μορφή γιατί δε νομιμοποιείται η παρανομία τους. Βεβαίως σε ένα κράτος που σχεδόν πάντα νομιμοποιεί καθετί παράνομο - εσχάτως το έκανε με τα αυθαίρετα- μπορεί να έχουν και δίκιο!

Μπορεί να πρέπει να συνεχίσουν να αρνούνται να αναρτήσουν μέσα στα ταξί τους τις άδειες με τις φωτογραφίες τους ώστε να ξέρουμε ποιοί είναι νόμιμοι και ποιοί όχι.

Μπορεί να θέλουν να παραμείνουν κλειστό λόμπυ για να εμπορεύονται αφορολόγητα τις άδειες που έχουν.

Μπορεί να πρέπει να εξακολουθήσουν να φέρονται με αγένεια και περιφρόνηση προς κάθε νόμο που δεν τους βολεύει.

Μπορεί να πρέπει να συνεχίσουν να χτίζουν την πελατειακή σχέση με όποιον πολιτικό τους "χαιδεύει".

Μπορεί να πρέπει όλοι εμείς να συνεχίσουμε να ανεχόμαστε τις κακές τους υπηρεσίες και τους κακούς τρόπους τους.

Μπορεί;

Όχι δεν μπορεί!

Δε φρόντισαν μόνοι τους να διορθώσουν όλα αυτά. Γιατί οι συνδικαλιστές τους λειτούργησαν σαν πάτρωνες και όχι σαν υπεύθυνοι επαγγελματίες που επιδιώκουν βελτίωση του κλάδου τους.

Και τώρα που τους "πούλησαν " οι πολιτικοί -αυτό αργά ή γρήγορα θα γινόταν- και τους γυρνά την πλάτη με αγανάκτηση από τα όσα έχει περάσει το σύνολο της κοινωνίας φτάνουν σε ακρότητες. Κανείς δεν κέρδισε την κοινωνία επειδή τον φοβόταν. Είναι κλασική τυραννική τακτική που δεν περνά πια.

Ας ταλαιπωρηθούμε λοιπόν λίγο μέχρι να το πάρουν απόφαση. Μετά στην ελεύθερη αγορά θα πρέπει να μάθουν να μας εξυπηρετήσουν.

Υ.Γ. Στον κλάδο υπάρχουν και πολλοί έντιμοι, ευσυνείδητοι και πραγματικοί επαγγελματίες. Και όλοι μας έχουμε τους συναντήσει και έχουμε αναρωτηθεί γιατί οι υπόλοιποι να μην είναι σαν κι αυτούς...
Απάντηση
#5
Το ζητημα ειναι να κανουν απεργια διαρκειας! Οι δρομοι εξω ειναι αδειοι! <3
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#6
Συμφωνώ με τον solaris. Είχα κατέβει κέντρο τις προαλλες που είχαν την 24ωρη και πραγματικά δεν το αναγνώριζα.
Πάντως ωραίο θα 'ταν να έκαναν μια απεργία 1 μήναBig GrinBig GrinBig Grin να κάνει πάρτυ όλη η Αθήνα.
Απάντηση
#7
Άνθρωποι που ξεκίνησαν να πάνε στη δουλειά τους με τα ΜΜΜ και αργοπορημένοι, έφτασαν στην ώρα τους..
Απάντηση
#8
Επ' αόριστον συνεχίζουν την απεργία τους οι ιδιοκτήτες ταξί, όπως ανακοίνωσε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Αττικής (ΣΑΤΑ), επισημαίνοντας πως δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και καμία συνάντηση με το αρμόδιο υπουργείο.

Ο ΣΑΤΑ χαρακτηρίζει ανυπόστατα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για λήξη της απεργίας την Παρασκευή, ενώ ζητεί συγνώμη από το επιβατικό κοινό που δεν θα είναι σε θέση να καλύψει τις μεταφορικές του ανάγκες.

Επισημαίνει πάντως πως για έκτακτες ανάγκες υγείας θα υπάρχουν οχήματα ασφαλείας στα Ραδιοταξί όλης της χώρας.

Σήμερα, οι ιδιοκτήτες ταξί πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ, στην οδό Μάρνη, και πορεία προς τη Βουλή, χωρίς αυτοκίνητα, ενώ την Τετάρτη αναμένεται να συγκεντρωθούν έξω από το υπουργείο Υποδομών.

Συγκεντρώσεις στην περιφέρεια

Δυναμικότερες ήταν οι κινητοποιήσεις στην περιφέρεια, όπου συνάδελφοί τους προχώρησαν στον αποκλεισμό αεροδρομίων και λιμανιών.

Συνάδελφοί τους στη Θεσσαλονίκη έφθασαν το πρωί με τα οχήματά τους στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» χωρίς να εμποδίσουν την κυκλοφορία και πεζοί κατευθύνθηκαν στον επιβατικό σταθμό. Στη συνέχεια συγκεντρώθηκαν στο χώρο αφίξεων.

Από χθες το πρωί παραμένουν συγκεντρωμένοι στο ύψος της Nέας Τρίγλιας, με τα αυτοκίνητά τους οι ιδιοκτήτες ταξί της Χαλκιδικής, χωρίς να κλείνουν δρόμους.

Την ίδια ώρα, στον αποκλεισμό του αεροδρόμιο του Αράξου, όπου συνήθως προσγειώνονται πτήσεις τσάρτερ προερχόμενες από χώρες της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης, προχώρησαν περίπου 200 ιδιοκτήτες ταξί από την Πάτρα και την Κάτω Αχαΐα, οι οποία στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στην Κυλλήνη.

Συνάδελφοί τους έχουν προχωρήσει εν τω μεταξύ σε μερικό αποκλεισμό του λιμανιού της Πάτρας, επιτρέποντας την έξοδο επιβατών και οχημάτων, κατά των κατάπλου πλοίων από την Ιταλία.

Ανάλογες κινητοποιήσεις πραγματοποιήθηκαν και στην Κρήτη, όπου αποκλεισμένο είναι το αεροδρόμιο του Ηρακλείου.

Στη Ρόδο, καθολική είναι η συμμετοχή των ιδιοκτητών ταξί στις κινητοποιήσεις, με αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών του νησιού.

Το πρωί ταξί στάθμευσαν έξω από το κτίριο της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο κέντρο της πόλης, ενώ νωρίτερα πραγματοποιήθηκε πορεία διαμαρτυρίας στους κεντρικούς δρόμους της πόλης με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα.

Ηλ. Μόσιαλος: Η θέση της κυβέρνησης είναι το σχέδιο Ραγκούση

Πλήρη στήριξη στο σχέδιο του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση σχετικά με την απεργία των ταξί, παρέχει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ηλίας Μόσιαλος.

«Η θέση της κυβέρνησης είναι αυτή που εκφράζει ο υπουργός Μεταφορών», δήλωσε σχετικά.

Παράλληλα, ζήτησε από όλα τα κόμματα να τοποθετηθούν ξεκάθαρα υπέρ ή κατά του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων, καθώς και να πάρουν σαφή θέση, αναλογιζόμενοι τις συνέπειες της απεργίας των αυτοκινητιστών στην οικονομία της Ελλάδας εν μέσω τουριστικής περιόδου.

«Η ουσία του θέματος είναι να γίνει ή όχι μεγαλύτερη απελευθέρωσή τους», υπογράμμισε, επικρίνοντας κυρίως τη στάση της ΝΔ και καλώντας την να ξεκαθαρίσει τη θέση της και να μην αποφεύγει να τοποθετηθεί.

«Ανεύθυνη», χαρακτήρισε τέλος, ο Ηλ. Μόσιαλος και τη στάση της Ομοσπονδίας των ταξί, αφού ζήτησε συνάντηση με τον Γ. Ραγκούση την Παρασκευή και την επομένη κήρυξε απεργία.

Ν. Νικητιάδης: Επίθεση στον τουρισμό από τους ιδιοκτήτες ταξί

Έκκληση στους ιδιοκτήτες ταξί να μην «τραυματίσουν» μία αγορά από την οποία περιμένουν να ζήσουν, απηύθηνε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης σε συνέντευξή του στο ρ/σ Βήμα 99,5 fm.

«Είναι άλλης τάξης ζήτημα το ότι απελευθερώνεται το επάγγελμα και με ποιο τρόπο γίνεται αυτό και άλλης τάξης ζήτημα η επίθεση σε μια πλουτοπαραγωγική πηγή της χώρας, ίσως την πιο σημαντική, όπως είναι ο τουρισμός, που έχει εξαιρετικές προοπτικές και πηγαίνει τόσο καλά», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Αναφέρθηκε ακόμη στον υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Ραγκούση, λέγοντας ότι ήταν καθαρός σχετικά με το ζήτημα και μίλησε για διάλογο.«Αν έχει κάποιο σχέδιο, αυτό δεν μπορεί να είναι Ευαγγέλιο που δεν ακουμπά», συμπλήρωσε.

Σχετικά με τα περί υποκίνησης της απεργίας από την αξιωματική αντιπολίτευση, ο κ. Νικητιάδης σημείωσε ότι δεν πιστεύει πως «η ΝΔ έχει τη δύναμη να τους κινητοποιήσει, αλλά βοήθησε να κινητοποιηθούν ακόμη περισσότερο».

Τέλος, σε ερώτηση που του τέθηκε σχετικά με την τουριστική κίνηση απάντησε: «Είμαι αισιόδοξος, γιατί έγινε καλή δουλειά».

«Πράσινες» αντιρρήσεις στο σχέδιο Ραγκούση

Την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί με προϋποθέσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες στις νησιωτικές και ορεινές περιοχές προτείνει με ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση, ο βουλευτής Κυκλάδων του ΠΑΣΟΚ Γεώργιος Παπαμανώλης.

Επίσης, ζητεί η χορήγηση αδειών να δίνεται με συγκεκριμένα κριτήρια και, όσο αφορά στις νησιωτικές περιοχές, να αφορούν χωριστά κάθε νησί, με ευθύνη και της αρμόδιας Περιφέρειας.

ΝΔ: Αρχιτέκτονας του χάους ο Γ. Ραγκούσης

Ευθεία επίθεση στον Πρωθυπουργό εξαπέλυσε σήμερα ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γ. Μιχελάκης, με αφορμή την απεργία των ιδιοκτητών ταξί, κατηγορώντας τον πως «όχι μόνο δεν διαπραγματεύεται, αλλά δεν έχει καμία πολιτική σε κανέναν τομέα».

Όπως είπε, ο κ. Παπανδρέου «οφείλει να πάρει θέση και να μην παριστάνει τον παρατηρητή» μπροστά στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί.

Παρατήρησε ακόμη ότι «ενώ αρχικά είχε αποδεχθεί τη ρύθμιση Ρέππα, λίγες βδομάδες μετά, αποδέχεται τις προτάσεις Ραγκούση, που κινούνται σε τελείως αντίθετη κατεύθυνση από αυτές του προκατόχου του» και διερωτήθηκε «με ποιον επιτέλους συμφωνεί ο κ. Παπανδρέου; Με τον κ. Ρέππα ή με τον κ. Ραγκούση; Ποια είναι η πολιτική του, ποιοι είναι οι στόχοι του και -εν τέλει- ποιες είναι οι θέσεις του;».

Στη συνέχεια, ο κ. Μιχελάκης έστρεψε τα πυρά του στον κ. Ραγκούση, χαρακτηρίζοντάς τον αρχιτέκτονα του χάους και τον κατηγόρησε πως για λόγους εσωκομματικής βεντέτας με τον κ. Ρέππα, ακύρωσε τα όσα είχε συμφωνήσει ο προκάτοχός του, χωρίς να κάνει κανένα διάλογο με τους ενδιαφερόμενους, με τη λογική του "έτσι θέλω".

Σημείωσε μάλιστα ότι τις ευθύνες του υπουργού Υποδομών και εμμέσως του ίδιου του πρωθυπουργού έχουν επισημάνει ήδη στελέχη του ΠΑΣΟΚ και αναφέρθηκε σε σχετικές δηλώσεις των κ.κ. Δ. Ρέππα, Τ. Αντωνίου, Π. Ευθυμίου, Δ. Καρυπίδη.

«Είναι, λοιπόν», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος, «μάταιη η προσπάθεια του κ. Ραγκούση να μεταθέσει στη Νέα Δημοκρατία τις ευθύνες για το χάος που ο ίδιος έχει προκαλέσει. Αλλωστε, δεν είμαστε όλοι ίδιοι».

Πυρά ΚΚΕ κατά κυβέρνησης

Η πολιτική της κυβέρνησης με τις απελευθερώσεις, τις αποκρατικοποιήσεις, το «ξεπούλημα» της δημόσιας περιουσίας και τα «χαράτσια» και όχι οι κινητοποιήσεις, είναι αυτή που σύμφωνα με το ΚΚΕ πλήττει τον τουρισμό και υπονομεύει τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας.

«Κάθε απεργία έχει κόστος. Και οι εργάτες όταν απεργούν χάνουν το μεροκάματο, ενώ υφίστανται και τρομοκρατικές απολύσεις. Όμως την κυβέρνηση την πιάνει ο πόνος μόνο για τα υπερκέρδη των μονοπωλίων στον κλάδο του τουρισμό και των εφοπλιστών», αναφέρει σε σχετική του ανακοίνωση το ΚΚΕ.

Βολές και από τον ΛΑΟΣ

«Αν ακόμη υπάρχει κάτι που λειτουργεί στην χώρα, αυτό είναι τα ταξί. Βάλθηκε ο κ. Ραγκούσης να τα διαλύσει κι αυτά», σχολίασε εκ μέρους του ΛΑΟΣ, ο Κωστής Αϊβαλιώτης.

Κάλεσε παράλληλα τον κ. Ρέππα, που, όπως είπε, είναι σαφώς παλαιότερος του κ. Ραγκούση στο ΠΑΣΟΚ, «να τιμήσει την συμφωνία και την υπογραφή του αναφορικά με τους ιδιοκτήτες ταξί».

ΣΥΝ: Το επάγγελμα «κλείνει» προς όφελος των μεγάλων εταιρειών

«Στην πραγματικότητα το επάγγελμα "κλείνει" προς όφελος των μεγάλων εταιρειών», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Συνασπισμός σχετικά με το ζήτημα της απελευθέρωσης του κλάδου των ταξί και του ανοίγματος της αδειοδότησης σε όλους τους αυτοκινητιστές.

«Εν μέσω τουριστικής περιόδου η κυβέρνηση επέλεξε να προχωρήσει σε μέτρα για την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί, αναιρώντας το διάλογο και τα αποτελέσματά του, που είχαν προηγηθεί μεταξύ των επαγγελματιών και της προηγούμενης ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Συμπληρώνεται ότι με τις προτεινόμενες αλλαγές «εξοντώνονται οι μικροϊδιοκτήτες ταξί και δημιουργείται ολιγοπώλιο στον κλάδο, από εταιρίες που θα δραστηριοποιηθούν και θα παρέχουν τις υπηρεσίες στους πολίτες με ακριβότερες ακόμα τιμές».

Επίσης, όσο αφορά στον κλάδο, ο Συνασπισμός αναφέρει ότι αυτός στην Ελλάδα λειτουργεί «όχι ως συμπλήρωμα των δημόσιων συγκοινωνιών, αλλά ως υποκατάστατό τους, αφού αυτές συνεχώς υποβαθμίζονται».

Καταλήγοντας, σημειώνει ότι η αλλαγή πολιτικής στον κλάδο των ταξί, πρέπει να γίνεται «προς όφελος των πολιτών, των εργαζομένων στον κλάδο και των μικροϊδιοκτητών, μέσα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ριζικής ανάπτυξης και αναβάθμισης των δημόσιων συγκοινωνιών και προστασίας του περιβάλλοντος».

Δημοκρατική Αριστερά: Η ευθύνη στην κυβέρνηση για τις παλινωδίες

«Με βάση τις πληθυσμιακές αναλογίες που ισχύουν στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης πρέπει να γίνει το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Δημοκρατικής Αριστεράς.

«Η κυβέρνηση έχει ευθύνη διότι με τις παλινωδίες και τις αντιφατικές ενέργειες της - μεταξύ δυο υπουργών της - έχει δημιουργήσει τη συγκεκριμένη κατάσταση για στους αυτοκινητιστές», αναφέρει επίσης.

Καταλήγοντας, τονίζει ότι το δικαίωμα στην απεργία είναι σεβαστό, διευκρινίζοντας ότι «σε κάθε περίπτωση, τα αεροδρόμια, τα λιμάνια και οι εθνικές οδοί της χώρας πρέπει να παραμείνουν ανοιχτά, ιδιαίτερα σε μια περίοδο εξαιρετικά κρίσιμη για την Ελλάδα».

Δημοκρατική Συμμαχία: Αδιανόητες οι συμπεριφορές που «χτυπούν» τον τουρισμό

«Οι συμπεριφορές που χτυπούν την καρδιά του τουρισμού και της οικονομίας είναι αδιανόητες» δήλωσε η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, ερωτηθείσα για τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ταξί, σε συνέντευξή της στο ραδιοφωνικό σταθμό Bήμα fm.

Ξεκαθάρισε ωστόσο πως «σέβεται απόλυτα τους ταξιτζήδες και αντιλαμβάνεται τον απόλυτο εμπαιγμό που δέχθηκαν» καταλογίζοντας στην κυβέρνηση στάση «απόλυτης κοροϊδίας» τη στιγμή που «δεν μπορεί να μιλήσει με καθαρά λόγια και ο ένας υπουργός αναιρεί τις αποφάσεις του άλλου».

Δημοκρατική Αριστερά: Αεροδρόμια και λιμάνια πρέπει να μείνουν ανοιχτά

«Το δικαίωμα στην απεργία είναι σεβαστό», υποστηρίζει με σχετική της ανακοίνωση η Δημοκρατική Αριστερά, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι «τα αεροδρόμια, τα λιμάνια και οι εθνικοί οδοί της χώρας πρέπει να παραμείνουν ανοιχτά, ιδιαίτερα σε μια περίοδο εξαιρετικά κρίσιμη για τη χώρα».

Κάνει παράλληλα λόγο για παλινωδίες και αντιφατικές ενέργειες της κυβέρνησης, στην οποία και επιρρίπτει την ευθύνη για την τροπή που έχει πάρει το ζήτημα της απελευθέρωσης του κλάδου.

Έκκληση από τον ΣΑΑΕ

Ο αποκλεισμός των λιμανιών και των αεροδρομίων της χώρας, εν μέσω της τουριστικής περιόδου, προκαλεί τεράστιες ζημιές, τόσο στην οικονομία, όσο και στην εικόνα της χώρα μας, παρατηρεί σήμερα ο Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών (Σ.Α.Α.Ε.).

Επιπλέον απευθύνει έκκληση τόσο στους θιγόμενους να φερθούν στα όρια του νόμου, όσο και στην πολιτεία να διαφυλάξει τα συμφέροντα όλων των πολιτών, «αφού ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων μας».

ΓΕΠΟΕΤ: Απεργία δεν σημαίνει κάνω ζημιά στον τουρισμό

«Απεργία σημαίνει δεν δουλεύω. Όχι ότι συγχρόνως εμποδίζω τον άλλο επαγγελματία να εργαστεί, ούτε εμποδίζω αυτόν που εμπιστεύτηκε την χώρα μας να κάνει τις διακοπές του και τον ταλαιπωρώ, προπάντων δεν σημαίνει ότι κάνω ζημιά στον τουρισμό της χώρας μου», σημειώνει η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ).

Επιπλέον, εκφράζει την ευχή η πολιτεία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων χωρίς να επαναλάβει λάθη του παρελθόντος και «πάνω από όλα χωρίς ταλαιπωρία των άλλων επαγγελματιών, χωρίς ταλαιπωρία του εξαιρετικά ευαίσθητου τουρισμού που ματώνει κάθε φορά από αυτά τα γεγονότα».
Απάντηση
#9
Μέσα στο πλαίσιο της απεργίας των αυτοκινητιστών δεν έλειψε το Ελληνικό δαιμόνιο.
Διαβάστε την παρακάτω είδηση που αλίευσα από το The Best...

55χρονος έκανε τον «πειρατή» της ασφάλτου

Θέλησε να εκμεταλλευτεί την απεργία των ταξί, αλλά συνελήφθη

Ένας 55χρονος θέλησε να εκμεταλλευτεί την απεργία των ιδιοκτητών των ταξί και αποφάσισε να γίνει «πειρατής» της ασφάλτου. Έτσι, γυρνούσε την πόλη με το Ι.Χ επιβατηγό του και ρωτούσε τον κόσμο κυρίως τουρίστες αν θέλουν ταξί, και για το που επιθυμούν να τους μεταφέρει.

Μάλιστα - σύμφωνα με το flashnews.gr - είχε φροντίσει να ενημερωθεί και για τις σχετικές τιμές ανά προορισμό καθώς είχε κοστολογήσει τη διαδρομή Χανιά- αεροδρόμιο αντί των 25 ευρώ.

Για κακή του τύχη όμως ο «πειρατής ταξιτζής» τη στιγμή που «ψάρευε» πελάτες, έγινε αντιληπτός από κάποιους επαγγελματίες του κλάδου, που κάλεσαν την αστυνομία και συνελήφθη.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [News247] Χωρίς ταξί η Αττική για πέντε ώρες Konstantinos MercedesBenz 0 2.793 27-04-2012, 09:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)