Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ημερησία] ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στην κερδοφορία για πρώτη φορά στην ιστορία της
#1
Η μεγαλύτερη πληρότητα από το 1978 καταγράφηκε την προηγούμενη Παρασκευή στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας- Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τα στοιχεία το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων ήταν 7.000 και από αυτές καλύφθηκαν οι 6.700, δηλαδή ποσοστό 95,7%.

«Τη συγκεκριμένη Παρασκευή είχαμε έσοδα 147.000, έναντι 75.000 ένα μήνα πριν, με το κόστος λειτουργίας στις 110.000 ευρώ», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. «Το νέο πλέγμα δρομολογίων που ξεκίνησε στις 19 Ιουνίου πάει πολύ καλά, ήδη θεωρούμε ότι αγγίζει τα όρια της κερδοφορίας. Έχουμε 14 δρομολόγια Αθήνα- Θεσσαλονίκη, τα οποία είναι ανά δύο ώρες, με οικονομικό εισιτήριο στα 36 ευρώ», πρόσθεσε.

Με βάση τα στοιχεία για την εξέλιξη τη κίνησης στο βασικό κορμό του δικτύου, ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέφρασε την εκτίμηση ότι μέχρι το τέλος του τρέχοντος τριμήνου (Ιουλίου- Αυγούστου- Σεπτεμβρίου) είναι εφικτό η εταιρία να περάσει από τα ελλείμματα στην κερδοφορία, κάτι που θα της επιτρέψει να βγει από το καθεστώς του μνημονίου.

Στο πλαίσιο, εξάλλου, της προσπάθειας για περαιτέρω ενίσχυση της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη ξεκινά τις επόμενες δύο εβδομάδες και το πρόγραμμα διάθεσης φθηνών εισιτηρίων μέσω διαδικτύου για έγκαιρες κρατήσεις. Κάθε μήνα 10.000 θέσεις θα είναι διαθέσιμες έναντι αντιτίμου 9 ευρώ, 15.000 θέσεις έναντι 19 ευρώ και αντίστοιχος αριθμός έναντι 29 ευρώ.

«Η λογική είναι ότι όσο πιο νωρίς αγοράσεις το εισιτήριο, τόσο πιο φθηνό θα είναι. Θα ενισχύσουμε την προπώληση εισιτηρίων μέχρι και τρεις μέρες νωρίτερα, παρέχοντας έκπτωση 15%. Επιπλέον 10% έκπτωση θα ισχύει για την on-line κράτηση εισιτηρίων, που σήμερα γίνεται μέσω της ιστοσελίδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http://tickets.trainose.gr/dromologia/). Σύντομα θα υπάρχει η δυνατότητα κρατήσεων και μέσω των ταξιδιωτικών portals αλλά και των ηλεκτρονικών πλατφορμών των τουριστικών πρακτορείων της χώρας", σημείωσε ο κ.Ζηλιασκόπουλος.


"Το βάρος στις εμπορευματικές μεταφορές "
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο πλαίσιο της προσπάθειας να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στις εμπορευματικές μεταφορές θα προωθήσει ένα πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού- τρένου για τη μεταφορά φορτίων από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα (Shuttle Logistics).

Βάση θα αποτελεί το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, ενώ στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ήδη η σχετική οργάνωση και υποδομή στον παλιό σταθμό εμπορευμάτων. «Θα έχουμε κοντέινερς στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Εταιρίες φορτηγών, με τις οποίες θα συνάψουμε συμβάσεις, θα πηγαίνουν στον πελάτη ένα άδειο κοντέινερ στην αποθήκη του να το γεμίζει και το φορτηγό θα το φέρνει στο Θριάσιο, όπου θα το φορτώνει ένας γερανός πάνω στο τρένο. Κάθε ζευγάρι τρένων υπολογίζουμε ότι θα `'βγάζει'' 150 φορτηγά από το δρόμο, αφού το τρένο μπορεί να μεταφέρει το ισοδύναμο 70-80 φορτηγών, με ό,τι θετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση συνεπάγεται αυτό», εξήγησε ο κ.Ζηλιασκόπουλος.
Απάντηση
#2
Φανταστικά νούμερα. Κι εγώ έχω αλυσίδα σούπερ μάρκετ και χτες πούλησα ένα κουτί γάλα ενάμιση ευρώ, το οποίο είχα αγοράσει 70 λεπτά! Έβγαλα 80 λεπτά κέρδος! Ας βγάλω ένα δελτίο τύπου να το ανακοινώσω!
Απάντηση
#3
Σχετικά με αυτό που έγραψες argymeg

Από το Voria.gr στις 14/07/2011:

Σε επίσημη διάψευση των πληροφοριών που έκαναν λόγο για αύξηση εισιτηρίων 75% προχώρησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τις πληροφορίες περί επικείμενων αυξήσεων έως και 75% στις τιμές εισιτηρίων του ΟΣΕ διαψεύδει με επίσημη ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επισημαίνοντας πως τα εν λόγω δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν στον Τύπο ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

Λαμβάνοντας υπόψη τη δυσμενή οικονομική συγκυρία αλλά και την πορεία προς την εξυγίανση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδιάζει μια νέα τιμολογιακή πολιτική, η οποία θα επιβραβεύει τους επιβάτες που έγκαιρα αγοράζουν τα εισιτήρια τους ή χρησιμοποιούν εναλλακτικά κανάλια πώλησης όπως το Internet και τον τηλεφωνικό αριθμό 1110, αναφέρεται στην ανακοίνωση, συμπληρώνοντας πως ετοιμάζονται εκπτωτικά πακέτα αντίστοιχα με αυτά που εφαρμόζουν οι αεροπορικές εταιρείες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι επιβάτες της τελευταίας στιγμής, που δεν έχουν προγραμματίσει νωρίτερα το ταξίδι τους θα έχουν μικρή επιβάρυνση. Αυτό συμβαίνει λόγω του ότι με την εφαρμογή του νέου πλέγματος δρομολογίων η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εφαρμόζει πλέον και ένα ευέλικτο σύστημα σύνθεσης αμαξοστοιχιών σε σχέση με τη ζήτηση, με στόχο τον περαιτέρω περιορισμό του λειτουργικού κόστους.

''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ημερησία] Η λίστα με τους μεγαλοοφειλέτες του Δημοσίου - στην πρώτη θέση ο ΟΣΕ Konstantinos MercedesBenz 0 1.857 08-09-2011, 08:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [Ημερησία] Στην κερδοφορία πέρασε ο ΟΣΕ Cmaniac 0 1.909 03-07-2011, 11:59 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac
  [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] ΔΤ: Δράσεις στην πορεία εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Cmaniac 1 2.738 23-12-2010, 01:15 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos81

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)