31-10-2021, 09:04 PM
(31-10-2021, 07:31 PM)abc Έγραψε: Η εμπειρία από το Λονδίνο είναι:Κάποια πηγή που να αναφέρονται αυτά; Γιατί η πληροφόρηση μου από στελέχη εταιριών που λειτουργούν ηλεκτρικά οχήματα για λογαριασμό της TfL λένε εντελώς διαφορετικά πράγματα. Όσο για τις μπαταρίες σαφώς και χρήζουν αντικατάστασης, στα 8 με 10 χρόνια, το κόστος τους όμως δεν είναι ούτε τόσο μεγάλο όσο λέγεται και το έχουν βγάλει ήδη προ πολλού με το μειωμένο κόστος λειτουργίας έναντι των θερμικών λεωφορείων.
- Φόρτιση των οχημάτων μόνο στο αμαξοστάσιο. Οι δοκιμαστικές εγκαταστάσεις σε αφετηρίες εγκαταλείφθηκαν
- Οι εταιρείες παραγγέλνουν πιο πολλά οχήματα από ότι με θερμικά λεωφορεία για το ίδιο έργο
- Αναγνωρίζεται ότι οι μπαταρίες θα πρέπει να αλλαχθούν στην διάρκεια ζωής του οχήματος (με σημαντικό κόστος)