Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
#14
(20-08-2020, 02:02 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σίγουρα οχήματα 15ετιας θα δούμε, τα ΚΤΕΛ άλλωστε που αναλαμβάνουν δεν διαθέτουν αστικά οχήματα. Το ερώτημα είναι αν θα μπουν και σε γραμμές midi (όπως Τοπικά Κηφισιάς κ.α.) που δεν υπάρχουν πολλά διαθέσιμα στην αγορά σε σχέση με 12μετρα/18μετρα.

Για τα Αεροδρόμια μακάρι να μείνουν στην ΟΣΥ. Όντως στη Θεσσαλονίκη το Χ1 έμεινε στον ΟΑΣΘ και ίσως έχει σχέση και με το ότι έχει αρθρωτά οπότε με σταθερό ποσό αποζημίωσης ανά χλμ δεν συμφέρει η νταλίκα από άποψη καυσίμων. Άλλωστε από όσο έχω δει δεν πήραν τα ΚΤΕΛ και άλλες νταλικογραμμές. Για την Αθήνα ένα διάστημα ανεβαίναν στο economix σωρηδόν άρθρα για την παραχώρηση γραμμών της ΟΣΥ στα ΚΤΕΛ με συνεχείς αναφορές στα Αεροδρόμια του στυλ πόσο κοστίζουν στην ΟΣΥ (σύγκριση απλών ΚΤΕΛ με τα αεροδρομιακά της ΟΣΥ που πληρώνουν διόδια/τέλη χρήσης στο Ελ. Βενιζέλος),τα λεωφορεία της δεν έχουν μπαγκαζιέρες, παίρνουν όρθιους κλπ ανυπόστατα. Φυσικά άμα γνωρίζεις την επιβατική κίνηση των Αεροδρομιακών υπό κανονικές συνθήκες ιδιαίτερα στα Χ95/6 ξέρεις ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να δρομολογηθεί με κάτι άλλο πέρα από αστικά 18μετρα όποιος και αν εκτελεί τις γραμμές..

Για να έχουμε μια εικόνα το πρόγραμμα δρομολόγησης Καθημερινής Χειμερινού (όχι τι εκτελείται στην πράξη) Τ.ΖΗΡ/ΧΑΛ/ΓΛΥΦ/ΘΡΙ συν ότι κυκλοφορεί σε Λιόσια/Μενίδια (πλην κορμών και 755), όλος ο τομέας 3 και κάτι 122, 123, 171, 866/876 είναι 177 λεωφορεία. Αν  μπει τελικά και το Αεροδρόμιο είναι άλλα 26 αμάξια, σύνολο δηλαδή 203.

Θεωρητικά στην αρχή τα λεωφορεία που θα "εξοικονομηθούν" θα πάνε στις υπόλοιπες γραμμές. Την συνέχεια στη πορεία την ξέρουμε όμως ήδη..

Σίγουρα σταδιακά πρέπει να έρθουν και άλλα λεωφορεία. Το σωστό όμως είναι να έρθουν καινούρια με προδιαγραφές για την Αθήνα.
Η διάθεση οχημάτων Midi είναι μικρότερη σαφώς από των τυπικών 12μετρων. Ωστόσο, θεωρώ τα Τ.ΚΗΦ, μπορούν να δρομολογηθούν με 12μετρα - πλην του 530, υπήρχε η βάρδια μέχρι πρόσφατα από τα Τ.ΖΗΡ που έκανε 1 524 - απλά το πρόβλημα θα είναι στο ότι δεν χωράνε όλα εκεί και πιθανώς να γίνουν και αλλαγές. 

Επίσης, σε γραμμές όπως τα 324, 861 κτλ η χρήση 12μετρου είναι προαιρετική καθώς μιλάμε για πολύ μικρή επιβατική κίνηση (όπως στα αντίστοιχα 42 και 43 του ΟΑΣΘ).

Όσο αφορά τα Αεροδρόμια, διάφορα έχουν ακουστει, ανάλογα πάντα την σκοπιμότητα που εξυπηρετούν (ακόμα και για τις παράλληλες γραμμές της Κηφισίας Χ14, Α7, 500, 550). Δεν νομίζω πως θα δωθούν τα Αεροδρόμια (πλην του Χ97), αλλά πιο πιθανό βρίσκω το 845/71 (όπως έγινε στον ΟΑΣΘ με το 83 άλλωστε)

Τέλος, για τα οχήματα σαφώς και θέλω να πιστεύω σε παραγγελία νέων οχημάτων, ωστόσο νομίζω πως θα "βολευτούμε" με τα μεταχειρισμένα leasing πια...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ από ΚΤΕΛ - από MrVanHool - 20-08-2020, 12:16 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)