Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης
#35
(24-01-2021, 03:11 AM)jimis2001 Έγραψε: Το να θεωρήσω συνήθειες κατοίκων ήταν κάτι που πράγματι δεν μπόρεσα να καλύψω πλήρως και σε δεύτερη ανάλυση ίσως να αναθεωρήσω με βάση χρόνους μετακίνησης τώρα που έλεγξα ότι το μετρό θέλει 2 λεπτά ανα στάση και 4 λεπτά αναμονής κατά Μ.Ο. Όσο για εκεί που λες για 40% κινητικότητα επιβατών δεν καταλαβαίνω πως μπορώ να βρω τα δεδομένα, ενώ για το κυκλικό με μια γρήγορη ματιά είδα ότι γίνεται σε αρκετές πόλεις σε μακρύτερο μήκος από χιλιόμετρο, απλά δεν είναι ο κανόνας, πως ακριβώς προκαλούν μεγάλο πρόβλημα;
Ειδικά οι συνήθειες των κατοίκων μιας περιοχής είναι critical για την επιτυχία ή όχι της όποιας αναπροσαρμογής... Ο χρόνος και η άνεση μετακίνησης είναι το πρωτεύον κριτήριο στις επιλογές ενός μέσου μετακίνησης (ξεπερνώντας κατά πολύ ακόμα και την ασφάλεια για έναν περίεργο λόγο, ενδεχομένως γιατί θεωρείται δεδομένη). Οι πληρότητες των γραμμών δεν είναι κάτι το άγνωστο, μπορείς να τις ζητήσεις από τον ΟΣΕΘ (όπου και άλλωστε ιδανικά θα καταλήξουν και οι όποιες προτάσεις σου), άλλωστε με μια έρευνα πεδίου μπορείς να τις συλλέξεις και μόνος σου. Όσο για τα κυκλικά, γραμμές με μεγάλο μήκος που πέφτουν σε πολλές ανασχέσεις κυκλοφορίας (και στα σημεία που αναφέρεις είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν - ειδικά μετά τη λειτουργία του μετρό) είναι πρακτικά αδύνατο να έχουν σε όλο το μήκος τους μια σταθερή χρονοαπόσταση... Αρκεί ένα αυτοκίνητο για παράδειγμα να χάσει πέντε λεπτά και το επόμενο άλλα τρία και έχεις ανοίξει αμέσως ένα πολύ μεγάλο κενό στη δρομολόγηση. Επιπρόσθετα όσο μεγαλύτερο είναι το κενό αυτό τόσο μεγαλύτερη η ζήτηση από το επιβατικό κοινό, άρα ακόμα πρόσθετες καθυστερήσεις και στο τέλος καταλήγεις να έχεις τα οχήματα "καροτσάκι" το ένα πίσω από το άλλο χωρίς λόγο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ακανόνιστες διελεύσεις, χαμένα δρομολόγια και ανισομερής κατανομή επιβατών (άλλα οχήματα είναι σχεδόν άδεια και άλλα - ειδικά τα καθυστερημένα υπερπλήρη). Δεύτερο πρόβλημα είναι το λεγόμενο early runner, αυτό δεν συνάντησε κίνηση ή/και ο οδηγός του έχει βαρύ πόδι που στο δεύτερο σκέλος της διαδρομής περνάει νωρίτερα από το αναμενόμενο με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετεί πρακτικά το κοινό. Τα early runners γενικά θεωρούνται πολύ χειρότερη περίπτωση από το λεωφορείο που για τον χ,ψ λόγο καθυστέρησε και είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο στη δρομολόγηση εκτός της ώρας αναχώρησης υπάρχει και η ώρα άφιξης, ή επιπρόσθετα σε μεγάλες σε μήκος ή χρόνο διαδρομές ώρες αναχώρησης σε ενδιάμεσα σημεία. Όπου δεν υπάρχει δυνατότητα δημιουργίας τερματικού σταθμού το πρόβλημα λύνεται εύκολα με την δημιουργία ενός bus stand σε κοντινό σημείο όπου παραμένει το λεωφορείο μέχρι να έρθει η ώρα αναχώρησης του με σημείο έναρξης δρομολογίου την πρώτη στάση.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης - από garvanitis - 24-01-2021, 03:59 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 143.297 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)