25-09-2018, 11:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2018, 11:19 PM από marios.ilioupoli. Edited 1 time in total.)
(25-09-2018, 09:12 PM)mercedes elbo Έγραψε: Έστω και εν μέρει, καιρός να τελειώνει το ανέκδοτο..
"Ανέκδοτο" είναι το να έχει ένας φορέας πραγματική εικόνα του πόσοι και ποιοι χρησιμοποιούν μειωμένα κόμιστρα; Ή μήπως θεωρούμε "κανονικότητα" την εικόνα ηλικιωμένων που κρατούν 4-5 εισιτήρια στο χέρι δοκιμάζοντας ποιο έχουν φορτισμένο; Μήπως είναι "κανονικότητα" και η εξωφρενική ποσότητα πολλαπλών εισιτηρίων που έχει φύγει μέσα στο έναν χρόνο εφαρμογής του νέου συστήματος (αρκετά από αυτά τα βλέπεις πεταμένα γύρω από τους σταθμούς ή τις στάσεις ή ακόμα και μέσα σε συρμούς και οχήματα);
Πραγματικό ανέκδοτο αποτελεί το να διαβάζουμε για "ρήξη ΟΑΣΑ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ"! Αλήθεια, πότε υπήρξε συνεργασία μεταξύ των δύο για το ΑΣΣΚ; Οι μόνοι σταθμοί που εφοδιάστηκαν με ΑΜΕΚ είναι αυτοί που είναι κοινοί με τη γραμμή 3 του Μετρό (Παλλήνη, Παιανία-Κάντζα, Κορωπί, Αεροδρόμιο) και από σπόντα και ο σταθμός της Νερατζιώτισσας λόγω ανταπόκρισης με τον ΗΣΑΠ. Ακόμα και ο κεντρικότερος σταθμός του Προαστιακού (Στ. Λαρίσης) δεν διαθέτει επικυρωτικές συσκευές και δε μπορεί να γίνει ουσιαστικά καταγραφή των μετακινήσεων με τον Προαστιακό για τους χρήστες που επιβιβάζονται ή αποβιβάζονται εκεί (η πίτα των εσόδων πως μοιράζεται???). Για να μη συζητήσουμε για την παντελή απουσία ΤΕΚ (εξοπλισμός για έκδοση προσωποποιημένης) στα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Πως λοιπόν να σταματήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φορτίζει μειωμένα κόμιστρα σε πολλαπλά εισιτήρια όταν σε κανένα σταθμό του δικτύου της -πλην Αεροδρομίου λόγω ανταπόκρισης με το Μετρό- δεν έχει εξοπλισμό για να μπορεί να εκδώσει προσωποποιημένη κάρτα;
ΥΓ: Προφανώς και ο ΟΑΣΑ θα δαπανήσει 3.200€ (πλέον ΦΠΑ) για να διαφημιστεί σε ένα σαιτ (avmag.gr) που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τις συγκοινωνίες, αλλά δε μπήκε στον κόπο να ανεβάσει ένα μήνυμα στην τηλεματική ή στις οθόνες των συρμών ή έστω να παίζει ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα για την αλλαγή στον τρόπο αγοράς μειωμένου κομίστρου!