Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#60
(07-09-2022, 11:37 PM)g1973tony Έγραψε: Την περίοδο Σεπτεμβρίου 1985 - Ιουνίου 1988 πήγαινα από το σπίτι μου κοντά στον Άγιο Γεράσιμο Άνω Ιλισίων στο 4ο τότε Γυμνάσιο Ζωγράφου στον Άγιο Θεράποντα χρησιμοποιούσα ως πεζός την Λεωφόρο Παπάγου η οποία τότε δεν είχε νησίδα στη μέση αλλά διπλή διαχωριστική γραμμή.
Σίγουρα έχω δει αρθρωτά λεωφορεία να εκτελούν δρομολόγια της γραμμής 222 ανάμικτα με Ikarus. Απλά τότε δεν υπήρχε η διαχωριστική νησίδα και τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα ήταν πολύ λιγότερα (Το πρόβλημα με την στάθμευση επιδεινώθηκε από τις αρχές τις δεκαετίας του 1990 με την πρώτη μεγάλη απόσυρση των ΙΧ και την έλευση των πρώτων καταλυτικών).
Τότε δεν είχαν ιδρυθεί οι γραμμές 450 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙ και 550 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑ (ιδρύθηκαν αρχές του 1989) ωστόσο υπήρχαν γραμμές όπως οι 413, 438 ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ν.& Π. ΠΕΝΤΕΛΗ, 517 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΗΦΙΣΙΑ, 518 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΔΡΟΣΙΑ, 519 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, 608 ΑΘΗΝΑ ΓΑΛΑΤΣΙ, 617 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΨΥΧΙΚΟ ΦΙΛΟΘΕΗ , 304 , 305, 316 , 321 ΑΘΗΝΑ (ΘΗΣΕΙΟ) ΛΟΥΤΣΑ και στις οποίες δρομολογούνταν είτε αποκλειστικά αρθρωτά είτε και αρθωτά μαζί με μονά. Τότε υπήρχαν μόνο 100 αρθρωτά Volvo B10M Saracakis "Δεινόσαυρος" οπότε πόσα από αυτά να καλύψουν και ποιές γραμμές τις ώρες αιχμής με τρομενή κίνηση (χωρίς μετρό)....
Αλλά και στις αρχές τις δεκαετίας του '90 γινόταν δρομολόγηση αρθρωτών στην γραμμή . Ιδιαιτέρως την περίοδο των ιδιωτών (Σ.ΕΠ.) 1992-93 θυμάμαι τις ώρες αιχμής το πόσο παστωμένα με φοιτητές ανέβαιναν όσα αρθρωτά δρομολογούνταν - η 3η ΣΕΠ στην οπoία ανήκε μεταξύ άλλων η γραμμή 222, διέθετε μόνο 10 αρθρωτά ενώ τα υπόλοιπα 90 ήταν στην δύναμη της 6ης ΣΕΠ (στην οποία ανήκαν μεταξύ άλλων οι γραμμές 420, 450, 550, 608, 703, 741 που απαιτούσαν αρθρωτά).
Ευτυχώς που υπάρχουν και άλλοι παλιοί Αθηναίοι για να επιβεβαιώσουν αυτά που ξέρουμε. 
Την δεκαετία του 80 οι δεινόσαυροι έμπαιναν συμπληρωματικά στις περισσότερες γραμμές, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σταθερή εξυπηρέτηση του κόσμου, αλλά η νοοτροπία τησ "τσόντας", δηλαδή να μπει κάποιο λεωφορείο με μεγάλη χωρητικότητα να ξεμπουκάρει ο κόσμος και μετά βλέπουμε. Πράγμα που δεν έχει σταματήσει μέχρι σήμερα σε κάποιες γραμμές, όπως Β5, Α7 κλπ. Απορώ πως μπορούσαν 100 οχήματα να τα βγάλουν πέρα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής - από antonis - 11-09-2022, 12:29 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)