Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#59
(24-12-2019, 01:10 PM)Citaro Έγραψε: Δεν γνωρίζω για πριν το 1995. Για το διάστημα όμως από τότε και μέχρι 1999 (έμενα δίπλα στη Λεωφ. Παπάγου) βεβαιώνω ότι δεν είχε δρομολογημένες νταλίκες. Οι λόγοι :
α. το 222 ήταν "συγκρότημα" με το 235. Τα οχήματα εναλάσσονταν στις γραμμές ανά δρομολόγιο.
β. η Γρ. Κουσίδου ήταν διπλής κατεύθυνσης με μονίμως παρκαρισμένα εκατέρωθεν. Αποτέλεσμα να μη χωράνε και να μπλοκάρουν συνέχεια, ακόμη και τα 12μετρα. Νταλίκα (δεινόσαυρο) πρέπει να είχαν στείλει μία - δυο φορές πειραματικά (δεν περπάτησε φυσικά).

Το πρόβλημα λύθηκε το καλοκαίρι του 1999, όταν έγινε μονοδρόμηση της Κουσίδου και παράκαμψη της κυκλοφορίας από Ηρ. Πολυτεχνείου. Με την έναρξη του χειμερινού (10/09/1999), αφ' ενός "λύθηκε" το συγκρότημα δρομολόγησης με το 235 και αφ' ετέρου, δόθηκαν οι καινούργιες GN στη γραμμή, οι οποίες έκτοτε κυκλοφορούν ανελλιπώς.

Την περίοδο Σεπτεμβρίου 1985 - Ιουνίου 1988 πήγαινα από το σπίτι μου κοντά στον Άγιο Γεράσιμο Άνω Ιλισίων στο 4ο τότε Γυμνάσιο Ζωγράφου στον Άγιο Θεράποντα χρησιμοποιούσα ως πεζός την Λεωφόρο Παπάγου η οποία τότε δεν είχε νησίδα στη μέση αλλά διπλή διαχωριστική γραμμή.
Σίγουρα έχω δει αρθρωτά λεωφορεία να εκτελούν δρομολόγια της γραμμής 222 ανάμικτα με Ikarus. Απλά τότε δεν υπήρχε η διαχωριστική νησίδα και τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα ήταν πολύ λιγότερα (Το πρόβλημα με την στάθμευση επιδεινώθηκε από τις αρχές τις δεκαετίας του 1990 με την πρώτη μεγάλη απόσυρση των ΙΧ και την έλευση των πρώτων καταλυτικών).
Τότε δεν είχαν ιδρυθεί οι γραμμές 450 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙ και 550 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑ (ιδρύθηκαν αρχές του 1989) ωστόσο υπήρχαν γραμμές όπως οι 413, 438 ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ν.& Π. ΠΕΝΤΕΛΗ, 517 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΗΦΙΣΙΑ, 518 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΔΡΟΣΙΑ, 519 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, 608 ΑΘΗΝΑ ΓΑΛΑΤΣΙ, 617 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΨΥΧΙΚΟ ΦΙΛΟΘΕΗ , 304 , 305, 316 , 321 ΑΘΗΝΑ (ΘΗΣΕΙΟ) ΛΟΥΤΣΑ και στις οποίες δρομολογούνταν είτε αποκλειστικά αρθρωτά είτε και αρθωτά μαζί με μονά. Τότε υπήρχαν μόνο 100 αρθρωτά Volvo B10M Saracakis "Δεινόσαυρος" οπότε πόσα από αυτά να καλύψουν και ποιές γραμμές τις ώρες αιχμής με τρομενή κίνηση (χωρίς μετρό)....
Αλλά και στις αρχές τις δεκαετίας του '90 γινόταν δρομολόγηση αρθρωτών στην γραμμή . Ιδιαιτέρως την περίοδο των ιδιωτών (Σ.ΕΠ.) 1992-93 θυμάμαι τις ώρες αιχμής το πόσο παστωμένα με φοιτητές ανέβαιναν όσα αρθρωτά δρομολογούνταν - η 3η ΣΕΠ στην οπoία ανήκε μεταξύ άλλων η γραμμή 222, διέθετε μόνο 10 αρθρωτά ενώ τα υπόλοιπα 90 ήταν στην δύναμη της 6ης ΣΕΠ (στην οποία ανήκαν μεταξύ άλλων οι γραμμές 420, 450, 550, 608, 703, 741 που απαιτούσαν αρθρωτά).
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής - από g1973tony - 07-09-2022, 11:37 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)