Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#51
(23-12-2019, 02:58 PM)Citaro Έγραψε: Δεν θα ήθελες να το έχεις ζήσει, πίστεψέ με!

1995 και μετά που είμαι Αθήνα :
222 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΖΩΓΡΑΦΟΥ Α : Η γνωστή διαδρομή του 608 στο κομμάτι από Αθήνα προς Ζωγράφου. Διαδρομή όπως την ξέρουμε. Η Γρ. Κουσίδου ήταν άνοδος/κάθοδος, τα λεωφορεία μόνο Ν1 (δεν χώραγε νταλίκες, δεν είχαμε κιόλας) και επιστροφή από Σέκερη/Σόλωνος. ....
235
220/221 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ : .......

242 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΠΟΛΥΤ/ΠΟΛΗ : ........

και το 900 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤ/ΠΟΛΗ : .......
Αυτά τα ολίγα. Η εικόνα, απ' ότι καταλαβαίνεις, ήταν τραγική. Δωδεκάμετρα ανά 4-8' στα χαρτιά (και ανα τέταρτο στην πραγματικότητα) προσπαθούσαν να σηκώσουν το διπλάσιο κόσμο απ' ότι σήμερα, με δεδομένο ότι ελάχιστοι φοιτητές είχαν ΙΧ τότε.  Η μοναδική "καβάτζα" ήταν το 235, το οποίο έκανε τέρμα μακριά από το Πανεπιστήμιο αλλά οι φοιτητές προτιμούσαν να πάνε να το βρούνε με πεζοπορεία, παρά να περιμένουν μία ώρα και βάλε να βρούν 222 ή 220/1.

Το 250 καθιερώθηκε το 2001, .....ε. Πριν από το 1994 .............

Υπήρχε και το 245 Πολυτεχνειούπολη-Νέος Κόσμος, με αραιά δρομολόγια, έχω μια φωτογραφία από το 2010, λίγο μετά πρέπει να καταργήθηκε. Ωστόσο, δεν είναι ακριβές ότι δεν υπήρχαν νταλίκες στο 222. Ακόμη και επί εποχής των κόκκινων του ΟΑΣΘ ανέβαιναν στο νεκροταφείο, αλλά και αργότερα στα μέσα της δεκαετίας του '90 θυμάμαι τους δεινόσαυρους. Μάλιστα θυμάμαι ότι μια φορά πριν το 1994 είχα μπει για να κατέβω στο κέντρο για φροντιστήριο και χτύπησα ελαφρώς το κεφάλι μου στο σίδερο που συνέδεε τις δύο μισές φυσούνες!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής - από antonis - 23-12-2019, 08:31 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)