Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση δικτύου Τραμ
#10
(04-08-2019, 11:23 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Γενικά το Τραμ δεν έχει καμιά δουλειά να κάνει γραμμές τεράστιες (δεν είναι Μετρό) και δεν έχει λόγο να περνά από περιοχές που δεν "σηκώνουν" τέτοια επιβατική κίνηση. Πρέπει σαν Μέσο να χρησιμοποιείται όπου υπάρχει όντως ανάγκη, όπως αντίστοιχα το Μετρό, όπως αντίστοιχα τα αρθρωτά λεωφορεία (δεν μπαίνουν σε όποια να 'ναι γραμμή) και πάει λέγοντας. Το να προτείνεται το Τραμ να πάει Βουλιαγμένη, που θα είναι άδειο (κανείς δεν θα το παίρνει από το κέντρο ή τη Ν.Σμύρνη για να πάει Βουλιαγμένη) και ασύμφορο ή να πάει στην Κηφισίας που στενάζει για Μετρό, είναι απλά λάθος, γιατί δεν βάζει στη ζυγαριά τη φύση κάθε Μέσου και τι μπορεί να προσφέρει. 

Στην Αθήνα πχ το Τραμ δομήθηκε λάθος και πλασαρίστηκε λάθος στον κόσμο σαν επίγειο μετρό, φτιάχνοντας δρομολόγια μακαρόνια (χώρια τα θέματα με "πράσινο κύμα" κτλ), ενώ θα έπρεπε να είναι πχ Σύνταγμα-Πικροδάφνη και ΣΕΦ-Βούλα (με ανταπόκριση στην Πικροδάφνη που υπάρχει έξτρα αποβάθρα).
Για το Αεροδρόμιο δεν το συζητώ, τι να πρωτοσχολιάσει κανείς.

Για να μην γράφουμε σεντόνια ας δούμε ποιες είναι οι επίσημες προτάσεις που έχουν κατατεθεί, με μεγαλύτερο ή μικρότερο περιθώριο υλοποίησης:
  • Σταθμός Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Πανεπιστημιούπολη
  • Ελληνικό – Μετρό Ελληνικό - Μετρό Αργυρούπολη
  • Σύνταγμα – Πεδίο Άρεως - Πατησίων
  • Άγιος Διονύσιος - Ηετιώνεια Πύλη - Υπουργείο Ναυτιλίας - Ακτή Βασιλειάδη
  • Ακτή Ποσειδώνος - Άγιος Σπυρίδων - Εφετείο Πειραιά - Άγιος Νικόλαος - ΟΛΠ - Λιοντάρι Πειραιά - Σταθμός Κρουαζιέρας
  • Πειραιάς - Κερατσίνι - Πέραμα
  • Φιξ - Θησέως ή Φιξ - ΚΠΙΣΝ μέσω Συγγρού
  • Πλ. Καραϊσκάκη - Τερψιθέα - Φρεαττύδα & Χατζηκυριάκειο
Έχουν υπάρξει κι άλλες, αλλά βάζω τις πιο χαρακτηριστικές. Όλες τους είναι σε περιοχές με μεγάλη ζήτηση και με μεγάλη δικτύωση με άλλα ΜΜΜ. Η ουσία είναι πως Τραμ χρειάζεσαι όπου συγκοινωνιακά και οικονομικά είναι πιο λειτουργικό και πιο χρήσιμο, όπου ο φόρτος είναι τόσο μεγάλος, που δεν καλύπτεται με λεωφορεία. Κι αν είναι τόσο μεγάλος (πχ Κηφισίας) τότε πας σε μετρό.
Ειδικά εγώ πιστεύω πως οσο αφορά την επέκταση του τραμ πρέπει να περιλλαμβανει την επέκταση προς Κερατσινι Δραπετσώνα και περαμα καθώς είναι περιοχες πυκνοκατοικημένες και δεν υπάρχει κάποιο άλλο μέσο περα απο το λεωφορείο οπότε με την επέκταση του τραμ θα μειωθεί ο φόρτος για τα λεωφορεία αλλά και θα εξυπηρετεί και τον κόσμο καλυτερα επίσης πιστεύω πως αντί για μετρό είναι καλύτερο το τραμ καθώς αρετή λιγότερα έξοδα από το μετρό
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Επέκταση δικτύου Τραμ - από Panos244 - 07-02-2014, 07:16 PM
RE: Επέκταση Δικτύου ΤΡΑΜ - από dora - 08-02-2014, 12:49 PM
RE: Επέκταση Δικτύου ΤΡΑΜ - από pluss - 08-02-2014, 02:25 PM
RE: Επέκταση Δικτύου ΤΡΑΜ - από dora - 09-02-2014, 03:09 PM
RE: Επέκταση Δικτύου ΤΡΑΜ - από pluss - 09-02-2014, 05:37 PM
RE: Επέκταση Δικτύου ΤΡΑΜ - από Aggele - 02-06-2020, 10:21 AM
RE: Επέκταση Δικτύου ΤΡΑΜ - από Ody. - 03-11-2021, 11:11 PM
RE: Επέκταση Δικτύου ΤΡΑΜ - από Ody. - 15-11-2021, 06:36 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)