Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#31
(04-10-2018, 11:41 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όσον αφορά την τηλεματική/ηλ. εισιτήριο στα ΚΤΕΛ, το νομοθετικό κείμενο αναφέρει πως τα συστήματα αυτά πρέπει να είναι "συμβατά". Άρα όχι και ίδια. Δίνει λοιπόν την δυνατότητα στα ΚΤΕΛ να επιλέξουν αυτά την εταιρεία που θα τους εγκαταστήσει την πρόσθετη υποδομή.

Πρακτικά εφαρμογές τηλεματικής στην Ελλάδα φτιάχνει μια εταιρία. Αν δει κανείς τις εφαρμογές (στο playstore) του ΟΑΣΘ, ΟΑΣΑ, αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ έχουν ακριβώς το ίδιο interface με άλλα χρώματα. Φυσικά και έχουν δικαίωμα να επιλέξουν αυτά ποια εταιρία θέλουν, είτε με διεθνή διαγωνισμό είτε ακόμα και με απευθείας ανάθεση, αλλά λογικά η ίδια εταιρία θα πάρει τη δουλειά (για να είναι και απόλυτα συμβατή).
Στην υπόλοιπη επεξήγηση κειμένου γενικά συμφωνώ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από nikos1991 - 04-10-2018, 12:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 37.503 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)