Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Η οδός Πανεπιστημίου χωρίς αυτοκίνητα
#2
Μα τον θεό έχω μια απορία...

Ωραία τους ήρθε η ιδέα να το δεχτούμε ότι δεν κυκλοφορούν συχνά και που να ξέρουν... Έχουν σκεφτεί να ζητήσουν απο κάποιον συγκοινωνιολόγο μια μελέτη για την βιωσιμότητα, την χρησιμότητα και την επιβάρυνση που θα υπάρξει στις υπόλοιπες οδικές αρτηρίες με το συγκεκριμένο έργο????

Και επιπλέον στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο το μόνο που έλειπε στο "γκετοποιημένο" κέντρο της Αθήνας - που μετά και τα τελευταία επεισόδια μετά το απόγευμα είναι έρημο και επικίνδυνο μιας και δεν εχει μείνει μαγαζί ανοικτό- είναι ένας ακόμα μεγάλος πεζόδρομος για να μετακομίσει το παραεμπόριο, οι ναρκομανείς της οδού Τοσίτσα που όταν η αστυνομία τους διώχνει πάνε στην ομόνοια, οι λοιποί θαμώνες της πλατείας Ομονοίας κλπ.

Τελικά τι θα μείνει για τους Αθηναίους????

Αντί να κοιτάξουν να βάλουν λίγο πράσινο, να φτιάξουν τα σπασμένα μάρμαρα στις σκάλες του μετρό στην Πανεπιστημίου (η τουριστική περίοδος ξεκίνησε), να μαζέψουν το παραεμπόριο (για αυτό κάτι παει να γίνει αλλά θέλει κι άλλο) και διάφορα άλλα εύκολα πράγματα που βελτιώνουν την εικόνα και τις συνθήκες αυτοί κάθονται και μελετάνε ουτοπικά σχέδια πεζοδρομήσεων, τσιμεντοποίησης, αλλαγής κατευθύνσεων δρόμων και το πιο τραγικο απο όλα: ΤΡΑΜ απο το κέντρο προς τα Πατήσια όταν ήδη το τραμ απο το κέντρο προς την γλυφάδα είναι ότι πιο αργό υπάρχει σε ΜΜΜ στην Αθήνα και με την χαμηλότερη κίνηση....

Η Ελλάδα δυστυχώς δεν θα αλλάξει εύκολα. Συνέχεια βλέπουμε έργα, μελέτες κλπ τα οποία γίνονται (αν γίνουν) για να παιρνουν λεφτά κάποιοι εργολάβοι και μελετητές που έχουν άκρες στα υπουργεία.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: [Καθημερινή] Η οδός Πανεπιστημίου χωρίς αυτοκίνητα - από Paul - 22-03-2012, 01:42 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)