16-12-2013, 10:27 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-12-2013, 10:29 PM από O530lover.)
Χωρίς να θέλω να παραστήσω τον ειδήμονα, έχω να κάνω δύο παρατηρήσεις:
α) Εκτός των ωρών αιχμής και τα Σαββατοκύριακα, το 32 μπορεί σαφώς να σταθεί με λιγότερα οχήματα ή και με 12μετρα, αφού πολύ συχνά το πετυχαίνω και εντελώς άδειο.
β) Εντός των ωρών αιχμής, παρατηρείται ένα φαινόμενο το οποίο δε συμβαίνει στο 27 (και για αυτόν ακριβώς το λόγο είναι και άστοχη η σύγκριση των δύο γραμμών): Τα πρωινά τα λεωφορεία πηγαίνουν απελπιστικά γεμάτα προς κέντρο και άδεια προς Ηλιούπολη, ενώ τα μεσημέρια συμβαίνει το αντίστροφο, έρχονται δηλαδή άδεια στο κέντρο και γεμίζουν απελπιστικά προς Ηλιούπολη (και όλους βέβαια τους ενδιάμεσους προορισμούς, π.χ. Αμπελόκηπους). Και αυτό είναι απόλυτα φυσικό, γιατί το 27 έχει ρόλο κορμού, ενώ το 32 είναι συνοικιακή γραμμή, και ως εκ τούτου δεν μπορούν να έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.
Από εκεί και πέρα, διαφωνώ ότι το 32 σηκώνει αραίωση, καθώς η λειτουργία του (στις ώρες αιχμής πάντα) είναι ήδη προβληματική. Tα 5-6 λεπτα που αναφέρει ο ΟΑΣΘ ως συχνότητα τις πρωινές ώρες πάνε περίπατο, ενώ μου έχει τύχει πολλές φορές (από τους Αμπελόκηπους που το παίρνω) να σταματάει μπροστά απ'τη στάση, προκειμένου να μην επιβιβάσει άλλους.
α) Εκτός των ωρών αιχμής και τα Σαββατοκύριακα, το 32 μπορεί σαφώς να σταθεί με λιγότερα οχήματα ή και με 12μετρα, αφού πολύ συχνά το πετυχαίνω και εντελώς άδειο.
β) Εντός των ωρών αιχμής, παρατηρείται ένα φαινόμενο το οποίο δε συμβαίνει στο 27 (και για αυτόν ακριβώς το λόγο είναι και άστοχη η σύγκριση των δύο γραμμών): Τα πρωινά τα λεωφορεία πηγαίνουν απελπιστικά γεμάτα προς κέντρο και άδεια προς Ηλιούπολη, ενώ τα μεσημέρια συμβαίνει το αντίστροφο, έρχονται δηλαδή άδεια στο κέντρο και γεμίζουν απελπιστικά προς Ηλιούπολη (και όλους βέβαια τους ενδιάμεσους προορισμούς, π.χ. Αμπελόκηπους). Και αυτό είναι απόλυτα φυσικό, γιατί το 27 έχει ρόλο κορμού, ενώ το 32 είναι συνοικιακή γραμμή, και ως εκ τούτου δεν μπορούν να έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.
Από εκεί και πέρα, διαφωνώ ότι το 32 σηκώνει αραίωση, καθώς η λειτουργία του (στις ώρες αιχμής πάντα) είναι ήδη προβληματική. Tα 5-6 λεπτα που αναφέρει ο ΟΑΣΘ ως συχνότητα τις πρωινές ώρες πάνε περίπατο, ενώ μου έχει τύχει πολλές φορές (από τους Αμπελόκηπους που το παίρνω) να σταματάει μπροστά απ'τη στάση, προκειμένου να μην επιβιβάσει άλλους.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;