13-11-2012, 01:45 PM
(12-11-2012, 11:34 PM)dimitris84 Έγραψε: Αστικου. Που ακριβως εχει σοβαρες ανηφορες στο δρομο του Φιλυρου?
Φυσικα ειναι προφανες το οτι δεν παρεληφθη ποτε τετοιο λεωφορειο το οποιο ειναι η αστικη εκδοση του τουριστικου S431DT της Setra.
http://www.stadtbus2.de/magazin/vhh/vhh0331F.jpg
Αλλα ας πουμε οτι εγινε καποια αγορα λεωφορειου. Για ποιον λογο να παρει τετραψηφιο αριθμο κινησης?
Δεν ξέρω για πιον λόγο να πάρει τετραψήφιο αριθμό κίνησης. Όμως για ποιον λόγο ο ΟΑΣΘ πήρε τουριστικό και το έστειλε στο 64 και όχι στο 50
(12-11-2012, 11:37 PM)dimitris84 Έγραψε: Σιγα τις δυσκολες γραμμες. Τι νομιζεις οτι ειναι το 56? Μια ευθεια με ελαφρα κλιση. Το 64 περισσοτερο δυσκολο ειναι μεσα στην Νεαπολη παρα απο τη διασταυρωση Φιλυρου και μετα. Μονη περιπτωση προβληματος ειναι πιθανη χιονοπτωση. Δηλαδη στο 58 τι πρεπει να κανουν? Ταματα να βγει το δρομολογιο?
Μια ευθεία ανηφορική είναι το 56 και μέσα στο Ωραιόκαστρο έχει στροφές ανηφορικές η δυσκολία είναι στην οδήγηση μέσα στην περιοχή με τα για τις ανηφόρες στον κεντρικό δρόμο η δυσκολία είναι μετά μηχανική πχ ζέσταμα του λεωφορείου κτλ. για αυτό και έχει γίνει αλλαγή citelis του 54 με ένα b7l του 56 έχει γίνει πολλές φορές αυτό το καλοκαίρι και ο οδηγός του citelis το είχε πει ότι το στείλανε το b7l(που είχε ζεσταθεί) στο 54 επειδή η διαδρομή εκεί είναι ισιάδι σε σχέση με το 56 που έχει ανηφόρα
Για το 64 πράγματι είναι δύσκολη γραμμή σε στροφές και σε ανηφόρες