Δημοψήφισμα: Το πιο ανετο πουλμαν της δεκαετις του 2000
Berkhof Axial
2.20%
2 2.20%
Beulas Aura / Cygnus
0%
0 0%
Bova Futura (Eως το 2006)
0%
0 0%
Bova Futura
0%
0 0%
Bova Magiq
2.20%
2 2.20%
Hispano Divo
0%
0 0%
Hispano Divo II
2.20%
2 2.20%
Irizar Century II
2.20%
2 2.20%
Irizar Century III
2.20%
2 2.20%
Irizar PB
1.10%
1 1.10%
Jonckheere Arrow/Mistral/SHV
0%
0 0%
MAN Lion's Coach / Lion's Coach Supreme
6.59%
6 6.59%
MB Tourismo O350
4.40%
4 4.40%
MB Tourismo II
4.40%
4 4.40%
MB Travego II
23.08%
21 23.08%
Neoplan Cityliner N1116SHD
3.30%
3 3.30%
Neoplan Cityliner N1216SHD
4.40%
4 4.40%
Neoplan Euroliner N316SHD / N3316SHD
5.49%
5 5.49%
Neoplan Starliner N5216SHD
2.20%
2 2.20%
Neoplan Tourliner N2216SHD
2.20%
2 2.20%
Noge Touring
0%
0 0%
Noge Titanium
0%
0 0%
Setra S415GT-HD "ComfortClass"
5.49%
5 5.49%
Setra S415HD "TopClass"
15.38%
14 15.38%
Setra S431DT "TopClass"
3.30%
3 3.30%
VanHool T9
3.30%
3 3.30%
Volvo 9700
0%
0 0%
Volvo 9900
1.10%
1 1.10%
ΕΛΒΟ Ποσειδών (2003-2004)
1.10%
1 1.10%
Άλλο (Διευκρινίστε)
2.20%
2 2.20%
Σύνολο {1 ψήφοι 100%
* Ψηφίσατε αυτό το στοιχείο. [Προβολή Αποτελεσμάτων]

Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 3.28 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ψηφιστε το πιο άνετο πουλμαν [2000-2009]
#14
Μπηκε ο Αρβανιτης... Αλλα προλαβανε να τα ακουσουν αλλοι που με βγαλανε με τον αερα με 303 στο δρομο...

Θωμα, που το βρηκες το S315H? Το Divo δεν μου αρεσει ουτε να ταξιδευω ουτε να το ακουω (ειτε ειναι Κ124, ειτε Κ480 δεν εχει καμια σχεση με το Κ113). Στην κυλιση ειναι Scania αλλα ειναι σκατοκαροτσα. Σαν δεσιμο απο ισπανικα τα Beulas, Noge, Obradors ειναι ανωτερα απο τα γνωστα εμπορικα.

Παμε τωρα στους Γερμανους (ποιους Γερμανους δηλαδη, Τουρκοι ειναι):

Κατα σειρα οπως τα αναφερεις, το S415GT-HD εχει σοβαρο θεμα συναρμογης (οροφη κλπ) και ευθυγραμμισης, ολα περασαν απο την αντιπροσωπεια για επισκευες. Το S315HD (αυτο φανταζομαι εννοεις) ειναι αισθητα παλιοτερο απο τα υπολοιπα που αναφερθηκαν οποτε και δεν κρινεται (δεν συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια). Το S315GT-HD ειναι ακομα και σημερα ενα επαγγελματικο εργαλειο για μεσες διαδρομες και εχει κανει πολλους ιδιοκτητες να πινουν νερο στο ονομα του. Ισως το μονο ελαττωμα να ειναι η ξεπερασμενη αισθητικη του (στο οποιο παντως προσωπικα δεν συμφωνω) Το Ν2216 το θεωρω αξιο αντικαταστατη του αν και δεν ειναι το ιδιο ανετο με το προαναφερομενο. Για το Euroliner με καλυψε ο cmaniac με τον οποιο συμφωνω μεσες ακρες σε οσα εγραψε. Το Travego I ειναι υπερβολικο για ΚΤΕΛ για τους λογους που εχω αναφερει επανηλειμμενα αλλα αν κριθει ως upper class τουριστικο ειναι στον μεσο ορο (το ΙΙ ειναι μακραν καλυτερο, δεν ειναι μονο αισθητικες οι βελτιωσεις αλλα και οπου υστερουσε το προηγουμενο). Το Tourismo ειναι ενα Temsa υπερτιμημενο λογω σηματος, στιβαρο, δεμενο, αξιοπιστο, αλλα τιποτα το εξαιρετικο, σχεδον στο μεσο ορο της κατηγοριας. Για το 404 ισχυει οτι στο S315HD, ενω με το 303 ασχολουνται μονο οι κολλημενοι.

Εντυπωση μου κανει η απουσια καποιων αλλων οχηματων παντως...

Προσθετω μερικα (ασχετα με το ετος κατασκευης) τα οποια απο απλα "μου αρεσαν" μεχρι "με εξεπληξαν".

Εχουμε και λεμε λοιπον, Setra S328DT, Noge Titanium (παρα την τραγικη εμφανιση του), Temsa Safari (το Hyundai των λεωφορειων) για αυτα που προσφερει αναλογικα με αυτα που στοιχιζει, VanHool Astromega (δεν περιγραφεται αυτο, πρεπει να το ζησεις), καιιιιιιι....

Scania/Higer Touring! Απιστευτη συναρμογη και ποιοτητα υλικων, driveline για σεμιναριο, ενα θεματακι μονο ειναι ο μπροστινος αξονας (χουι ολων των Scania) με σαφεις βελτιωσεις βεβαια σε συγκριση με το παρελθον, ενδεικτικα μονο στο τιμονι καταλαβαινεις κατι...
Ολα αυτα παντως οταν αγοραζεις ενα αμαξι καινουργιο το οποιο κοιταει στα ματια το Travego με κατι παραπανω απο 190 χιλιαρικα μαλλον δεν σε πολυενδιαφερουν...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 16-03-2010, 07:44 PM
RE: - από garvanitis - 16-03-2010, 08:49 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 18-05-2010, 04:38 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)