Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
(14-08-2020, 04:32 PM)MrVanHool Έγραψε: Γιατί η αμφισβητιση του ΟΑΣΘ έχει να κάνει με το αν έγινε με υπαιτιότητα του οδηγού του ΚΤΕΛ το ατύχημα;  Ωστόσο, η απειρία των οδηγών των ΚΤΕΛ είναι εμφανής (έχω γνωστό που δεν έχει καβαλήσει ποτέ του λεωφορείο), όταν την μια δεν ξέρουν να πάρουν σωστά μια κλειστή στροφή και όταν μόλις προχτές έπεσε πάνω σε κολώνα λόγω της βροχής. Επίσης, επειδή ΟΔΗΓΩ λεωφορείο, θα μπορούσα να εμπλακώ σε πολλά ατυχήματα χωρίς να φταίω εγώ, η εμπειρία μου με έχει βοηθήσει και δεν έχει γίνει. Ωστόσο, όλη αυτή η ιστορία δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είπα εγώ, ότι τα υπόλοιπα 9 από τα 10 blogs γράφουν για ατυχήματα με λεωφορεία των ΚΤΕΛ (ανεξαρτήτου υπαιτιότητας) πως ήταν του ΟΑΣΘ για τους δικούς τους λόγους δυσφήμισης...

Επίσης, δεν αμφισβήτησα ότι ο Παπαδάκης ήταν ο μόνος που κατέθεσε προσφορά. Μπορεί να χαρακτηριστεί και σαν φωτογραφικός ο διαγωνισμός όμως, με τις προθεσμίες που υπήρχαν, αν δεν υποθέσουμε ότι είχε εκ των προτέρων ενημέρωση για την πρόθεση αγοράς χ αριθμού λεωφορείων από δημοσιογράφους που εκτελούν το έργο της δυσφήμισης του ΟΑΣΘ ας πούμε πάλι... Σε κάθε περιπτωση, η ουσία είναι πως Παπαδάκη ήθελαν εξ'αρχής, Παπαδακη πήραμε. Τελεία. 

Την συζήτηση για τα διπορτα την ξανακαναμε. Δεν γνωρίζω την συχνότητα που χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ, ωστόσο για να παραδέχεται από την διοίκηση του ΟΑΣΘ μέχρι και τον πιο απλό επιβάτη, ότι τα διπορτα ΔΕΝ κάνουν για Αθήνα/Θεσσαλονίκη, μάλλον η προσωπική σου εμπειρία σαν χρήστης δεν είναι αρκετή. Ας πούμε, εγώ είμαι όρθιος τώρα σε ένα τρίπορτο Citelis του 421 με διαρκείς στάσεις που αν ήταν διπορτο (προσωρινώς με μια πόρτα), θα ήθελε άλλα 10 λεπτά για το δρομολόγιο, συν τον συνωστισμό μπροστά από την πόρτα, ειδικά σε απο/επιβίβαση.

Όλη η τελευταία παράγραφος αποτελεί μια προσωπική σου ιστορία που δυσκολεύομαι να καταλάβω (και δεν μας αφορά κιόλας). Ο πολλαπλασιασμός ωστόσο των 3.500 ευρώ το λεωφορείο για 30 μήνες, που δίνει την τιμή που θα έχει πληρώσει ο ΟΑΣΘ για οχήματα που σε λιγότερα από 10 χρόνια θα πρέπει να αποσύρει, νομίζω πως δεν ενέχει κάποια παράλειψη της σύμβασης, την στιγμή που με τα ίδια ή ελαφρώς περισσότερα θα αγόραζε ολοκαίνουργια λεωφορεία.
Κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά πλέον τον ΟΑΣΘ και κανείς δεν ασχολείται με το αν το λεωφορείο που εκτελεί γραμμή του ΟΑΣΘ (του ΟΣΕΘ βασικά είναι η γραμμή αλλά τέλος πάντων) ανήκει στο ΚΤΕΛ ή τον Οργανισμό. Απειρία στους οδηγούς των ΚΤΕΛ δεν υπάρχει, όλοι έχουν τουλάχιστον δύο χρόνια προϋπηρεσίας σε βαριά επαγγελματικά (όχι απαραίτητα λεωφορεία) και έχουν περάσει εξαντλητικές εξετάσεις πριν την πρόσληψη τους, γνωστοί μου οδηγοί με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας κόπηκαν σ' αυτές... Ακόμα και αυτός που λες ο γνωστός σου που δεν έχει οδηγήσει λεωφορείο μέχρι πρότινος (αν αναφέρεσαι στον Μ.Σ.) έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από σένα σε επαγγελματικό όχημα. Το να πέσει κάποιο ΙΧ στο πίσω μέρος ενός λεωφορείου (βλ. ατύχημα τις προάλλες στο 87) ή να χτυπήσει σε μια κολώνα πεσμένη στο οδόστρωμα σε σκοτεινό δρόμο με κακές καιρικές συνθήκες (αυτό που αναφέρεσαι) δεν είναι θέμα εμπειρίας αλλά (κακής) τύχης. Και στην κάθε περίπτωση δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με οδηγούς που προσελήφθησαν με μέσο και που τουλάχιστον οι μισοί η τελευταία φορά που είχαν πιάσει τιμόνι βαρέως επαγγελματικού οχήματος ήταν στην σχολή οδηγών όταν έδιναν για δίπλωμα όπως η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ (όσο κι αν μάζεψαν "εμπειρία" μετά στην πορεία κάνοντας τα λεωφορεία "τετράγωνα" από τα μικροχτυπήματα)...

Ο Παπαδάκης πήρε την δουλειά απλά και μόνο γιατί καλώς ή κακώς ήταν η μόνη σοβαρή εισαγωγική εταιρία που ενδιαφέρθηκε και έτρεξε τις διαδικασίες για την συμμετοχή του στον διαγωνισμό. Οι όροι ήταν ίδιοι για όλους, όποιος ήθελε μπορούσε να διεκδικήσει. Τίποτα το φωτογραφικό δεν υπάρχει. Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ Σερρών, Κιλκίς και Χαλκιδικής τα έφερε άλλος έμπορος για παράδειγμα...

Για τα δίπορτα το έχουμε πει... Πέρα από το ότι δεν με ενδιαφέρει η γνώμη του επιβάτη που δεν έχει ούτε τις γνώσεις ούτε το μέτρο σύγκρισης για να κρίνει εξίσου αδιάφορη μου είναι και η γνώμη μιας πολιτικά διορισμένης διοίκησης σε έναν κρατικό οργανισμό με μηδενικές γνώσεις επί του αντικειμένου. Περισσότερο με ενδιαφέρει η γνώμη του υπευθύνου συγκοινωνιακού σχεδιασμού των (επίσης κρατικών - δημοτικών) BVG, TfL κλπ. ή ακόμα του προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Κατερίνης που μεταφέρει 100+ άτομα στα δρομολόγια της Παραλίας με δίπορτα παρά του κάθε αποτυχημένου πολιτευτή κάποιου κόμματος που τον βολέψανε σε μια τέτοια θέση... Και στην τελική ανάλυση μια χαρά μέχρι πριν 20 χρόνια τόσο τα λεωφορεία της Αθήνας όσο και αυτά της Θεσσαλονίκης από μία πόρτα φόρτωναν, από μπροστά έμπαινες στο Ikarus της ΕΑΣ και έριχνες στο κουτί την ροδέλα ή το κουμπί...

Τα 3.500€/μήνα (που είναι αρκετά λιγότερα, με ΦΠΑ είναι το ποσό αυτό) περιλαμβάνουν την μίσθωση, την συντήρηση (με όλες τις ζημιές που θα προκύψουν από τους οδηγούς που θα τα λειτουργήσουν) και την απαξίωση των οχημάτων μιας και η εξαγορά είναι προαιρετική. Τόσο πάνε για τόσο μικρό χρονικό διάστημα, άλλες εταιρίες στην Ευρώπη έχουν πληρώσει ακόμα και 7.000€/μήνα για 6-12 μήνες μίσθωση. Αν ήταν για παράδειγμα 72 μήνες (ο μέσος όρος για τα μεταχειρισμένα) και χωρίς την συντήρηση με υποχρέωση εξαγοράς στην λήξη της μίσθωσης τα νούμερα θα ήταν εντελώς διαφορετικά - στην κάθε περίπτωση πάντως δύσκολα κάτω από 1.000€/μήνα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 11-06-2010, 05:12 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Enema - 11-06-2010, 09:08 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-06-2010, 09:11 PM
RE: - από K.S. - 02-10-2011, 07:36 PM
RE: - από garvanitis - 12-06-2010, 12:15 AM
RE: Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ - από garvanitis - 14-08-2020, 05:44 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από patrinos - 30-11-2010, 10:56 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 01-12-2010, 05:22 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 01-12-2010, 09:18 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 02-12-2010, 05:28 PM
[split] Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 02-09-2011, 11:24 AM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 02-09-2011, 12:40 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από Giannis B10M - 02-09-2011, 09:53 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 03-09-2011, 04:45 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 03-09-2011, 05:57 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 04-09-2011, 12:36 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από chrispan - 04-09-2011, 12:43 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 04-09-2011, 12:49 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από OASTHBUS - 02-02-2012, 09:42 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 02-02-2012, 09:49 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 03-02-2012, 12:04 AM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 03-02-2012, 12:20 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)