Από απλή παρατήρηση είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο κινητήρας του Ίκαρου είχε πολύ βαρύ βολάν. Αυτό τον εμπόδιζε να ανεβάσει γρήγορα στροφές. Βέβαια, αν έπαιρνε φόρα, τη διατηρούσε!
Το βαρύ βολάν το καταλάβαινες και σε απότομες αλλαγές ταχυτήτων που κάναν κάποιοι νευρικοί οι οδηγοί, όπου το τίναγμα ήταν πολύ έντονο. Επίσης, έχω τύχει σε μαρσαρίσματα με νεκρά στο κιβώτιο σε αφετηρίες, τόσο σε Ίκαρο όσο και σε B10M. Το Β10Μ ανεβοκατέβαζε στροφές πολύ ταχύτερα.
Το βαρύ βολάν το καταλάβαινες και σε απότομες αλλαγές ταχυτήτων που κάναν κάποιοι νευρικοί οι οδηγοί, όπου το τίναγμα ήταν πολύ έντονο. Επίσης, έχω τύχει σε μαρσαρίσματα με νεκρά στο κιβώτιο σε αφετηρίες, τόσο σε Ίκαρο όσο και σε B10M. Το Β10Μ ανεβοκατέβαζε στροφές πολύ ταχύτερα.