09-07-2010, 01:53 PM
Θα μπορούσαν όμως τα νεκρά χιλιόμετρα να μετριαστούν εάν τα λεωφορεία δεν δούλευαν στην ίδια γραμμή καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας.
Π.χ. ένα λεωφορείο φυσικού αερίου που παρκάρει στο Ελληνικό ή στο Μπραχάμι, θα μπορούσε να αρχίσει εκτελεί για ένα διάστημα μια από τις γραμμές αυτών των Α/Σ που μπαίνουν στο κέντρο (προς Ακαδημία ή Πλ. Κολοκοτρώνη). Κατόπιν να κάνει δρομολόγιο στην Α5 που θα το φέρει στην Ανθούσα.
Ή εναλλακτικά να ξεκινήσει με τοπικά από Γλυφάδα και κατόπιν να αναλάβει ένα 125 που θα το φέρει στην Δουκίσσης Πλακεντίας, κοντά στην Ανθούσα (ή συνδυασμό 120 και 308). Κατόπιν να ακολουθήσει αντίστροφη πορεία για να επιστρέψει στις περιοχές αρμοδιότητας του Ελληνικού ή του Αγ. Δημητρίου.
Βεβαίως όλα αυτά θα μπορούσαν να είναι μόνο προσωρινές λύσεις καθώς η εγκατάσταση σταθμού φυσικού αερίου σε κάποιο αμαξοστάσιο του κέντρου είναι επιτακτική ανάγκη. Προς το παρόν μεγάλο μέρος των λεωφορείων αυτών αναγκάζονται να κυκλοφορούν σε περιοχές με χαμηλή επιβατική κίνηση και περιβαλλοντική επιβάρυνση, π.χ. Θρακομακεδόνες, Πάρνηθα, Βαρυμπόμπη, Άγιο Στέφανο, Κρυονέρι, Παιανία, Βάρκιζα κ.ά. ενώ τα έχουν πολύ περισσότερο ανάγκη οι περιοχές στο κέντρο.
Π.χ. ένα λεωφορείο φυσικού αερίου που παρκάρει στο Ελληνικό ή στο Μπραχάμι, θα μπορούσε να αρχίσει εκτελεί για ένα διάστημα μια από τις γραμμές αυτών των Α/Σ που μπαίνουν στο κέντρο (προς Ακαδημία ή Πλ. Κολοκοτρώνη). Κατόπιν να κάνει δρομολόγιο στην Α5 που θα το φέρει στην Ανθούσα.
Ή εναλλακτικά να ξεκινήσει με τοπικά από Γλυφάδα και κατόπιν να αναλάβει ένα 125 που θα το φέρει στην Δουκίσσης Πλακεντίας, κοντά στην Ανθούσα (ή συνδυασμό 120 και 308). Κατόπιν να ακολουθήσει αντίστροφη πορεία για να επιστρέψει στις περιοχές αρμοδιότητας του Ελληνικού ή του Αγ. Δημητρίου.
Βεβαίως όλα αυτά θα μπορούσαν να είναι μόνο προσωρινές λύσεις καθώς η εγκατάσταση σταθμού φυσικού αερίου σε κάποιο αμαξοστάσιο του κέντρου είναι επιτακτική ανάγκη. Προς το παρόν μεγάλο μέρος των λεωφορείων αυτών αναγκάζονται να κυκλοφορούν σε περιοχές με χαμηλή επιβατική κίνηση και περιβαλλοντική επιβάρυνση, π.χ. Θρακομακεδόνες, Πάρνηθα, Βαρυμπόμπη, Άγιο Στέφανο, Κρυονέρι, Παιανία, Βάρκιζα κ.ά. ενώ τα έχουν πολύ περισσότερο ανάγκη οι περιοχές στο κέντρο.