04-06-2011, 06:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-06-2011, 07:00 PM από miltos xania.)
(15-02-2010, 10:24 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Να θέσω ένα ερώτημα, όντας ολίγον εώς πολύ άσχετος με τον τομέα των ΚΤΕΛ. Τα ΚΤΕΛ είναι πλέον οργανωμένα σε μορφή Α.Ε., ορθόν? Δε θα ήταν πιο συμφέρον οικονομικά να γίνεται η παραγγελία λεωφορείων μαζικά, στο όνομα της Α.Ε, από το να αγοράζει κάθε ιδιοκτήτης-μέτοχος ξεχωριστά?
Ειναι μεν Α.Ε αλλα οχι Α' τυπου.Για να γινει πιο αντιληπτο,εαν τα κτελ γινουν ανωνυμες εταιρεις Α' τυπου τοτε ο καθε ιδιοκτητης δεν θα ειναι πλεον ιδιοκτητης λεωφορειου,αλλα θα ειναι μετοχος στην εταρεια εισφεροντας εξ ολοκληρου το οχημα του σε αυτη και παιρνοντας στα χερια του μετοχες.Αυτο πρακτικα σημαινει οτι ολα τα λεωφορεια θα ανηκουν στο εκαστοτε ΚΤΕΛ.
Υπο αυτες τις συνθηκες λοιπον θα ηταν πολυ ευκολο να γινει πραξη αυτο που λες δηλαδη μαζικες παραγγελιες οχηματων.Θα μπορουσε π.χ το ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ να αγορασει 100 bova futura και να εχει μια ομοιομορφια.Υπο τις παρουσες συνθηκες οπως ειναι λογικο ειναι πολυ δυσκολο να τα βρουν ολοι οι ιδιοκτητες διοτι ο καθενας εχει τα θελω του και θελει να αγοραζει το λεωφορειο που του αρεσει.
Το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ παντως ειναι εταιρεια τυπου Α' η μονη αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα.