17-02-2010, 10:37 AM
(15-02-2010, 10:24 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Να θέσω ένα ερώτημα, όντας ολίγον εώς πολύ άσχετος με τον τομέα των ΚΤΕΛ. Τα ΚΤΕΛ είναι πλέον οργανωμένα σε μορφή Α.Ε., ορθόν? Δε θα ήταν πιο συμφέρον οικονομικά να γίνεται η παραγγελία λεωφορείων μαζικά, στο όνομα της Α.Ε, από το να αγοράζει κάθε ιδιοκτήτης-μέτοχος ξεχωριστά?
Φιλε 420 τα ΚΤΕΛ της Ελλαδας πραγματικα μου θυμιζουν καταστασεις τριτου κοσμου...
Δε μπορω να καταλαβω γιατι ο οδηγος να ειναι παραλληλα και ιδιοκτητης του λεωφορειου? Μετα, ο στολος ειναι οοολος ενας τζερτζελος, ο καθε ιδιοκτητης βαφει με τα δικα του ''γουστα'' το οχημα (κριμα καινουργια οχηματα να ειναι κιτς). Ο εσωτερικος διακοσμος ειναι κατατι χειροτερος. Εχω δει σε πιλοτηρια να κρεμονται κασκολ ομαδας, παναγιες, αγιοι, φωτογραφιες απο οικογενεια, σεμεδακια, κομπολογια... με απλα λογια λατερνα... Οι τιμες βεβαια ειναι προσιτες! (πχ ΚΤΕΛ Αττικης Αθηνα-Βιλια 4,20€...απαραδεκτο...)
Ολα αυτα τα λεω γιατι θεωρω πως πρεπει καποτε να αλλαξουν και οι υπεραστικες συγκοινωνιες. Αντι για το φαινομενο του οδηγου-ιδιοκτητη να περασουμε στις ιδιωτικες εταιριες. Οι εταιριες αυτες να ειναι κατι σαν τις αεροπορικες! Με συγκεκριμενο και ομοιομορφο στολο, επιλεγμενους προορισμους, σωστο πληρωμα, ανταγωνιστικες τιμες! Τουλαχιστον αυτο γινεται σε αλλες χωρες!
Τωρα οσον αφορα τις επιδοτουμενες αγονες, αυτες μπορουν να δινονται με διαγωνισμο στις εταιριες υπεραστικων λεοφορειων (οπως γινεται και στη αεροπορια)
Ουφ! Τα ειπα και ξελαφρωσα!