15-02-2010, 09:02 PM
Κοίτα το πρόβλημα δεν είναι μόνο το Value for Money. Ο κάθε ιδιοκτήτης σκέφτεται διάφορους παράγοντες εκτος του άμεσου κέρδους. Ας πούμε την Mercedes και την Setra την εμπιστεύονται στα τοπ μοντέλα διοτι αγοράζουν θηρία μεν τα οποία όμως βγάζουν πολύ λίγα μηχανικά, σχετικά με την ιπποδύναμη τους είναι όσο οικονομικά και τα υπόλοιπα και γενικά είναι η λογική που κυριαρχεί να δώσεις κάτι παραπάνω για να μην ξαναδώσεις μέσα σε μια 10ετία που θα κρατήσεις το όχημα άλλα τόσα σε συνεργεία κλπ. Έπειτα είναι η αισθητική. Μπορεί μηχανικά να μην διαφέρουν πολύ αλλά ένας ιδιοκτήτης-οδηγός που ζει μαζί με το λεωφορείο του λαμβάνοντας υπόψη και τα προηγούμενα αν εχει την δυνατότητα επιλογής θα προτιμήσει ένα Travego από ένα Temsa Safari. Εδώ θα πείτε για δεν πέρνει Tourismo? Γιατί πολύ απλά γιατί να πάρει Tourismo και όχι Travego όπως άλλοι συνάδελφοι του στο ΚΤΕΛ... Στην Ελλάδα ζούμε και γενικά κατλαμβανόμαστε απο μία καταναλωτική μανία...
Οπότε μια καλή λύση του προβλήματος θα ήταν να διορθωθεί η πραγματικά εξευτελιστική τιμή των εισητηρίων σε όλα τα ΚΤΕΛ ανα την Ελλάδα έτσι ώστε να υπάρξουν και κάποια έσοδα τώρα που δεν υπάρχουν πλέον επιδοτήσεις να ανανεωθούν τα παλιά λεωφορεία που παρατηρώ να γίνονται μια ανακύκλωση από το ένα ΚΤΕΛ στο άλλο. π.χ. Το Σάββατοκύριακο που πέρασε έκανα με φίλους την διαδρομή Ηράκλειο-Αγιος Νικόλαος (60χλμ) με το Κτελ Ηρακλείου-Λασιθίου που είναι από τα ακριβότερα στην Ελλάδα και δεν υπάρχει λεωφορείο που να είναι παλιό. Με φοιτητική έκπτωση 25% πλήρωσα 9,80 ευρώ και παρ'ολα αυτά ταξίδεψα με Travego II και με Neoplan Euroliner. Το θεωρώ πραγματικά πολύ φθηνό ειδικά τώρα που με τους νέους φόρους τα πετρέλαια ανεβαίνουν. (Βέβαια ο οδηγός του Travego πραγματικά επαγγελματίας. Παρα τις τόσες στροφές δεν άγγιξε το φρένο σχεδόν καθόλου απλά έπαιζε με τις σκάλες του Retarder.)
Οπότε μια καλή λύση του προβλήματος θα ήταν να διορθωθεί η πραγματικά εξευτελιστική τιμή των εισητηρίων σε όλα τα ΚΤΕΛ ανα την Ελλάδα έτσι ώστε να υπάρξουν και κάποια έσοδα τώρα που δεν υπάρχουν πλέον επιδοτήσεις να ανανεωθούν τα παλιά λεωφορεία που παρατηρώ να γίνονται μια ανακύκλωση από το ένα ΚΤΕΛ στο άλλο. π.χ. Το Σάββατοκύριακο που πέρασε έκανα με φίλους την διαδρομή Ηράκλειο-Αγιος Νικόλαος (60χλμ) με το Κτελ Ηρακλείου-Λασιθίου που είναι από τα ακριβότερα στην Ελλάδα και δεν υπάρχει λεωφορείο που να είναι παλιό. Με φοιτητική έκπτωση 25% πλήρωσα 9,80 ευρώ και παρ'ολα αυτά ταξίδεψα με Travego II και με Neoplan Euroliner. Το θεωρώ πραγματικά πολύ φθηνό ειδικά τώρα που με τους νέους φόρους τα πετρέλαια ανεβαίνουν. (Βέβαια ο οδηγός του Travego πραγματικά επαγγελματίας. Παρα τις τόσες στροφές δεν άγγιξε το φρένο σχεδόν καθόλου απλά έπαιζε με τις σκάλες του Retarder.)