12-04-2011, 12:14 PM
(11-04-2011, 10:07 PM)dimitris84 Έγραψε: Αntonis, υπαρχουν βλαβες και βλαβες. Επαναλαμβανομενα προβληματα που αναγκαζουν εταιριες με βασικο κορμο τα Citaro να ναυλωνουν οχηματα για να εξυπηρετησουν τις γραμμες τους (πχ BVG) καθως και να σχεδιαζουν εσπευσμενα την σταδιακη αποσυρση τους δεν δινουν την εικονα καλου οχηματος. Ενα λεωφορειο πρεπει να ειναι αξιοπιστο και λειτουργικο, τα Α21 για παραδειγμα γιατι δεν εχουν τετοια θεματα? Τα Citelis ακομα που σχεδον ολοι (μηδε εμου εξαιρουμενου) τα ψιλοθαβουμε, γιατι ειναι απροβληματιστα? Συγκριση με το Β7 (καθε υψους ή μηκους) δεν εκανα, εχω πει αντιθετως οτι ειναι τραγικο (οχι ομως και το Β9 το οποιο αδικειται στην Θεσσαλονικη λογω ΕΛΒΟ). Το Ο530 κρινω.
Τα προβλήματα με την ανάφλεξη σε Λονδίνο και Βερολίνο παρουσιάστηκαν σε Citaro I (αυτά του Βερολίνου ήταν κατασκευής 2002) και λιγότερο σε Citaro II και σίγουρα όχι στον ΟΑΣΘ. Σύγκριση με το Α21 δεν μπορούμε να κάνουμε γιατί δεν υπάρχουν τέτοια καινούργια οχήματα στην Ελλάδα και μάλλον είναι δύσκολο να κάνουμε συγκρίσεις με στοιχεία ξένων επιχειρήσεων, άσε που μάλλον είναι και ακριβότερα. Πάντως, αν το δεις από στατιστική άποψη είναι λογικό να έχουν γίνει γνωστά περισσότερα προβλήματα με Citaro, αφού έχουν πωληθεί πολύ περισσότερα από τα αντίστοιχα ΜΑΝ. Όσο για τα Citelis είναι πολύ νωρίς ακόμη για να τα κρίνουμε, εύχομαι να βγούν καλά, όμως η προϊστορία του κατασκευαστή δεν προμηνύει κάτι καλό. Τέλος, όσον αφορά τα Β9, ας τα έφτιαχνε η Volvo στη Σουηδία, οπότε θα κόστιζαν τα διπλάσια χρήματα, αλλά θα ήταν γερά, όμως δεν θα τα αγόραζε κανείς.