09-04-2011, 01:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-04-2011, 01:24 PM από dimitris84.)
(23-03-2011, 09:24 PM)GiannisB Έγραψε: Στην αριθμ. 6/10.3.2011 συνεδρίασή του το Δ.Σ. του Ο.Α.Σ.Θ. κατακύρωσε:
α. Την προμήθεια των 18 καινουργών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-100) στην εταιρεία IRISBUS ITALIA SpA.
β. Την προμήθεια των 15 αρθρωτών αστικών πετρελαιοκίνητων λεωφορείων (Α-ΑΡ) στην εταιρεία EVOBUS HELLAS Α.Ε.Β.Ε..
Προκειται για 18 Citelis 12 και 15 O530G. Αναμενομενη επιλογη δεδομενου οτι το μικρο μεγεθος της παραγγελιας θελει και συμβατοτητα με τον υπολοιπο στολο..
Τωρα για το που θα πανε ειναι ακομα νωρις. Στο 72 παντως ακουστηκε οτι θα πανε τα 700αρια του 6.
(23-03-2011, 11:40 PM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: Πιστευω οτι τα irisbus ειναι υπεραρκετα για την Θεσ/νικη οπως και στην Αθηνα, επρεπε στο παιχνιδι να ειχε μπει και η Solaris.
Γιατι?
(03-04-2011, 08:02 PM)miltos xania Έγραψε: Τα capacity αποκλειονται εκ των προτερων διοτι 1)δεν ειναι 18μετρα αλλα 19+κατι και 2)για να κυκλοφορησουν χρειαζονται ειδικη αδεια που στην Ελλαδα δεν δινεται.Οποτε αυτα αποκλειονται.Για λογους ομοιομορφιας πιστευω οτι θα ειναι και παλι citaro ii..Ελπιζω μονο οι Γερμανοι να μην βγαλουν πανω τους ολο το αχτι που μας εχουν τελευταια!χαχα!
Ταξινομουνται ανετα τα Capacity.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...