Εκανα μια βολτα χθες στο Γ10, οχι απο επιλογη, αλλα απο τυχη, γιατι ηθελα πραγματικα να δω τι ψαρια πιανει, αφου κυριως μου ειχε κινησει την περιεργεια ο μπασος ηχος του κινητηρα τους.
Γενικοτερα η συμπεριφορα τους θυμιζει πολυ Agora, ομως ειναι ας πουμε μια βελτιωση του σαν μοντελο, κυριως σε θεμαρα πρακτικοτητας και συναρμογης.
Πλεον δεν τριζει / κοπαναει / διαλυεται ολοκληρο το λεωοφορειο, αλλα τριγμους ακους μονο απο το πισω και το μπροστινο μερος (η καμπινα του οδηγου, οπως τα Agora) και πισω καποια πλαστικα ψιλοπαιζουν.
Σε θεμα γενικοτερης ανεσης, ειναι κι αυτο βαρκα γιαλο, υπο φυσιολογικες συνθηκες κι οπου δεν εχει τις λακουβες - ταφους της Αθηνας, πραγμα που του δινει μια αναλαφρη αισθηση κατα την πορεια.
Ο κινητηρας του σαφως βελτιωμενος σε σχεση με τα υπολοιπα, με πολυ ωραιο, μπασο ηχο, τουρμπινα που εμφανιζεται συχνα, τοσο που πιστευω πως δεν ειναι το μοντελο με τα 240 αλογα, αλλα αυτο με τα 272. Σασμαν απο τη λειτουργια του νομιζω πως ειναι Voith 4ρι, δυστυχως δεν βοηθησαν οι συνθηκες για να το επιβεβαιωσω (δεν μπορεσα να μετρησω αλλαγες)
Σε συνομιλια με τον οδηγο, μου ειπε οτι "χειροτερα λεωφορεια δεν εχουν παρει", αλλα αυτο ειναι και σχετικα υποκειμενικο. Ο ιδιος ανεφερε πως εχουν πολυ βαρυ τιμονι και καποιο ζητημα με την επαναφορα στην ευθεια. Επισης, μου ειπε πως εχουν πολυ βελτιωμενη σε σχεση με τα υπολοιπα οικονομια, ενω παραδεχθηκε πως εχουν αρκετη δυναμη, αλλα "τι να το κανεις, που να τρεξεις μεσα στην Αθηνα" - πραγμα το οποιο προσωπικα διαφωνω, καθως δεν ειναι θεμα οι τελικες, αλλα η επιταχυνση του οχηματος.
Αυτα απο το μετωπο
Γενικοτερα η συμπεριφορα τους θυμιζει πολυ Agora, ομως ειναι ας πουμε μια βελτιωση του σαν μοντελο, κυριως σε θεμαρα πρακτικοτητας και συναρμογης.
Πλεον δεν τριζει / κοπαναει / διαλυεται ολοκληρο το λεωοφορειο, αλλα τριγμους ακους μονο απο το πισω και το μπροστινο μερος (η καμπινα του οδηγου, οπως τα Agora) και πισω καποια πλαστικα ψιλοπαιζουν.
Σε θεμα γενικοτερης ανεσης, ειναι κι αυτο βαρκα γιαλο, υπο φυσιολογικες συνθηκες κι οπου δεν εχει τις λακουβες - ταφους της Αθηνας, πραγμα που του δινει μια αναλαφρη αισθηση κατα την πορεια.
Ο κινητηρας του σαφως βελτιωμενος σε σχεση με τα υπολοιπα, με πολυ ωραιο, μπασο ηχο, τουρμπινα που εμφανιζεται συχνα, τοσο που πιστευω πως δεν ειναι το μοντελο με τα 240 αλογα, αλλα αυτο με τα 272. Σασμαν απο τη λειτουργια του νομιζω πως ειναι Voith 4ρι, δυστυχως δεν βοηθησαν οι συνθηκες για να το επιβεβαιωσω (δεν μπορεσα να μετρησω αλλαγες)
Σε συνομιλια με τον οδηγο, μου ειπε οτι "χειροτερα λεωφορεια δεν εχουν παρει", αλλα αυτο ειναι και σχετικα υποκειμενικο. Ο ιδιος ανεφερε πως εχουν πολυ βαρυ τιμονι και καποιο ζητημα με την επαναφορα στην ευθεια. Επισης, μου ειπε πως εχουν πολυ βελτιωμενη σε σχεση με τα υπολοιπα οικονομια, ενω παραδεχθηκε πως εχουν αρκετη δυναμη, αλλα "τι να το κανεις, που να τρεξεις μεσα στην Αθηνα" - πραγμα το οποιο προσωπικα διαφωνω, καθως δεν ειναι θεμα οι τελικες, αλλα η επιταχυνση του οχηματος.
Αυτα απο το μετωπο