23-03-2011, 06:18 PM
Η μοναδική μου δεύτερη σκέψη είναι σε καταστάσεις που δεν πέφτει καρφίτσα μέσα στο λεωφορείο... εκεί εκ των πραγμάτων ο ελεγκτής δεν μπορεί να ελέγξει τους πάντες!!!
Και σας ρωτάω: γιατί στις GN έβγαλαν το ακυρωτικό που υπήρχε στην τελευταία πόρτα;;; Η σε μερικές περιπτώσεις και το ακυρωτικό μεταξύ πρώτης και δεύτερης;;;; Δηλαδή, θα μπορώ εγώ, που θα μπω π.χ. στο 550 ώρα αιχμής από την τελευταία πόρτα, να περάσω μέσα από 50 άτομα να φτάσω στην 3η πόρτα να χτυπήσω το εισιτήριο;;
Και σας ρωτάω: γιατί στις GN έβγαλαν το ακυρωτικό που υπήρχε στην τελευταία πόρτα;;; Η σε μερικές περιπτώσεις και το ακυρωτικό μεταξύ πρώτης και δεύτερης;;;; Δηλαδή, θα μπορώ εγώ, που θα μπω π.χ. στο 550 ώρα αιχμής από την τελευταία πόρτα, να περάσω μέσα από 50 άτομα να φτάσω στην 3η πόρτα να χτυπήσω το εισιτήριο;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)