18-03-2011, 09:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-03-2011, 09:10 PM από dimitris84.)
(12-03-2011, 11:31 AM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: Αυτα εχουν προβλημα με το στοπ της πορτας γιατι το λεω γιατι χθες ημουν στο #9004 στην γραμμη Α15 στην σταση του Σαρακακη ο οδηγος ανοιξε κανονικα τις πορτες εγινε η αποβιβαση-επιβιβαση των επιβατων και οταν εκλεισε τις πορτες δεν εγινε απεμπλοκη του στοπ το και το λεωφορειο εμεινε ακινητοποιημενο το παλευε ο οδηγος ανοιξε-κλεισε χωρις αποτελεσμα στην τελικη κατεβηκαμε οταν τον ρωτησα για αυτη την βλαβη μου ειπε οτι εχει συμβει και σε αλλο Citelis.
Δεν εχει απολυτως τιποτα το αμαξι, απελευθερωσε το φρενο στασης πριν τις κλεισει και εχει σχετικο συστημα ασφαλειας που το ακινητοποιει. Επρεπε να πατησει φρενο, να το ξανατραβηξει το λεβιεδακι και να κλεισει τις πορτες πριν το απελευθερωσει... Το θεμα ειναι ποιος του το εξηγησε αυτο για να το κανει ο ανθρωπος...
(17-03-2011, 06:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Απο γκαζιερες πρωτης παραλαβης εχει αποσυρθει καμια?
Παντως συμφωνα με μια παλια δημοσιευση του solaris urbino περσι
πρεπει να αποσυρθουν λογικα του χρονου ολες αρα μειον 294 λεωφορεια
Αληθεια με τις VOLVO τι εχει γινει εχουν μπει ξανα κανονικα στην κυκλοφορια ή καθονται ακομα στην Ραλλη?
Μονο που αυτο ειναι τελειως ανυποστατο... Σε καμια περιπτωση δεν ισχυει κατι τετοιο, ουτε φυσικα υπαρχει σχετικη οδηγια της Renault.
Αληθεια, γιατι - εσφαλμενα - τα λετε Renault? Το WMI τους ειναι VF6 ή VNE? Στην πρωτη περιπτωση, οκ. Στην δευτερη ομως ειναι Irisbus-France.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...