20-02-2011, 06:04 PM
(20-02-2011, 01:30 PM)Cmaniac Έγραψε: Αλλο RABA-MAN κι αλλο RO-MAN. Για ελεγξε μηπως ολα τα atlas ειχαν ROMAN
Επισης, ακομα κι αν ειχαν την ιδια αποδοση οι κινητηρες, αν η κλιμακωση του σασμαν/διαφορικου ηταν πιο μακριες, μπορει να φαινονταν πιο αδυναμα, αλλα να ειχαν καλυτερες τελικες.
το πιθανοτερο ειναι αυτο αγαπητε.αν υπηρχε συμβατοτιτα μεταξη των ατλας κ των ικαρους ισως να ειχαν μεινει κ περισοτερα χρονια ενεργα κ οχι 10ετια κ αυτη με τα χιλια ζορια..οσο γιαυτο που αναφερεις με την κλιμακωση ειναι σωστο κ συμφωνω αλλα 120χλμ ειναι ανεκδοτο ακομα κ για ικαρους ποσο μαλλον για ατλας.ενω γενικα οσο πιο μακρι εναι ενα σασμαν τοσο πιο δυσκολο ειναι για εναν αδυναμο κινητηρα να πιασει τελικη η κ να γεμισει την καθε του σχεση..οποτε οτι δειχνει αδυναμο συνηθος ειναι αδυναμο...το να εχει βαλει ενας κατασκευαστης ενα τοσο μακρι σασμαν η διαφορικο σε εναν μικρης αποδοσης κινητηρα ειναι σπανιο φαινομενο κ πιστευω πως ουτε η chavdar θα εκανε κατι τοσο χοντρο.οποτε απλα ειναι ενα λαθος του βουλγαρου(?) που ειχε γραψει αυτο το στοιχιο στο ξενο σαιτ κ τιποτα παραπανο.