Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
#30
Αυτό με το κουμπί στάσης και τις πόρτες το έχω προσέξει και εγώ. Βέβαια, δεν είναι και τόσο τραγικό ζήτημα αυτό με τις πόρτες. Δηλαδή, σε ένα ασφυκτικά γεμάτο λεωφορείο, συνήθως σε κάθε στάση ανεβοκατεβαίνει κόσμος και από τις 3 πόρτες. Από την άλλη, σε ένα όχημα με μέτρια ή μικρή κίνηση, αφ' ενός υπάρχει οπτική επαφή του οδηγού με την 1η πόρτα, αφ' ετέρου η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών, χρησιμοποιεί την 2η πόρτα. Επομένως, το μόνο ζήτημα είναι αν θα υποστεί λίγη παραπάνω φθορά η 3η πόρτα, και αυτό σε περίπτωση που ο οδηγός δεν "κρίνει" βλέποντας από τον εσωτερικό καθρέπτη.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's - από cmegas - 14-02-2011, 02:45 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)