11-02-2011, 10:05 AM
Συμφωνώ και επαυξάνω.
Ο Κουλουμπαρίτσης και η υπόλοιπη κλίκα θεωρούν συρρίκνωση π.χ. την κατάργηση γραμμών με πολύ μικρή επιβατική κίνηση ή την περικοπή τμημάτων γραμμών παράλληλων με το Μετρό.
Ποτέ όμως δεν τους άκουσα να προτείνουν λύσεις για κάποια προβλήματα που είναι πολύ απλές:
- Ζήτησε ποτέ κανείς επέκταση των λεωφορειολωρίδων και καλλίτερη επιτήρησή τους; Έχουν δει το μπάχαλο της Λεωφ. Κηφισίας που πλέον σε όλο το μήκος της νότια των Αναβρύτων είναι απέραντο parking;
- Ζήτησε ποτέ οι οδηγοί να καταγράφουν τους αριθμούς κυκλοφορίας Ι.Χ. ή ταξί που παρακωλύουν τις συγκοινωνίες και να τους καταδίδουν στην Τροχαία;
- Ζήτησε ποτέ κανείς πολύ μικρές αλλαγές σε κάποιες γραμμές που όμως θα αύξανανα σημαντικά την επιβατική τους κίνηση, π.χ. την επέκταση των 501/527 ως το "δαχτυλίδι" του Ο.Τ.Ε., την διέλευση του 541 μέσω της Λεωφ. Κηφισίας και όχι της Πλατ. Κασταλίας, του 060 από τον σταθμό Αμπελοκήπων κ.ά.;
- Ζήτησε ποτέ κανείς την δημιουργία γραμμών νέων γραμμών express και τον εξορθολογισμό των υφιστάμενων; π.χ. την επαναφορά του Ε7 με κατάργηση των Ε6 και Ε14, την δημιουργία γραμμής Πειραιά - Κηφισιάς μέσω Κηφισού/Ν.Ε.Ο.Α.Λ., την δημιουργία γραμμής express μέσω της Περιφερειακής Υμηττού για σύνδεση των βόρειων προαστίων με τα νότια αποφεύγοντας το κέντρο, την κατάργηση των 120/125/340 με δημιουργία μίας αλλά σωστής και πυκνότερης γραμμής;
Ούτε λέμε να μην έχουν κάποια επιδόματα οι οδηγοί και οι άλλοι εργαζόμενοι. Όμως τα επιδόματα αυτά να σχετίζονται με το έργο που προσφέρουν και τα προσόντα τους. Π.Χ. ένας γλωσσομαθής οδηγός, που μιλά άριστα Αγγλικά ή και άλλες γλώσσες, να αναλαμβάνει γραμμές προς/από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι του Πειραιά, και να έχει ένα bonus γι' αυτό, έτσι δίνονται κάποια κίνητρα για παροχή καλλίτερου προϊόντος στον επιβάτη. Να έχει επίδομα αυτός που δουλεύει στα νυχτερινά δρομολόγια ή τις Κυριακές, ή αυτός που δουλεύει σε πιο επιβαρυμένες κυκλοφοριακά γραμμές. Δεν έχει την ίδια κόπωση ο οδηγός π.χ. του 732 με αυτόν του 503! Όχι όμως να απαιτούν επίδομα για να πλύνουν τα χέρια τους!
Μέσα στο 2011 λήγει και η προθεσμία της Ε.Ε. για άρση του καμποτάζ στις αστικές συγκοινωνίες (δεν σχετίζεται αυτό με το μνημόνιο). Κατόπιν αυτού, ιδιωτικές Ελληνικές ή ξένες εταιρείες (με πρώτο και καλλίτερο το ΚΤΕΛ Αττικής) θα δικαιούνται να προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο στην Αθήνα και δεν θα μπορεί να πει κανείς κουβέντα. Τι θα κάνουν τότε, που θα βρεθούν σε περιβάλλον ανταγωνισμού;
Ο Κουλουμπαρίτσης και η υπόλοιπη κλίκα θεωρούν συρρίκνωση π.χ. την κατάργηση γραμμών με πολύ μικρή επιβατική κίνηση ή την περικοπή τμημάτων γραμμών παράλληλων με το Μετρό.
Ποτέ όμως δεν τους άκουσα να προτείνουν λύσεις για κάποια προβλήματα που είναι πολύ απλές:
- Ζήτησε ποτέ κανείς επέκταση των λεωφορειολωρίδων και καλλίτερη επιτήρησή τους; Έχουν δει το μπάχαλο της Λεωφ. Κηφισίας που πλέον σε όλο το μήκος της νότια των Αναβρύτων είναι απέραντο parking;
- Ζήτησε ποτέ οι οδηγοί να καταγράφουν τους αριθμούς κυκλοφορίας Ι.Χ. ή ταξί που παρακωλύουν τις συγκοινωνίες και να τους καταδίδουν στην Τροχαία;
- Ζήτησε ποτέ κανείς πολύ μικρές αλλαγές σε κάποιες γραμμές που όμως θα αύξανανα σημαντικά την επιβατική τους κίνηση, π.χ. την επέκταση των 501/527 ως το "δαχτυλίδι" του Ο.Τ.Ε., την διέλευση του 541 μέσω της Λεωφ. Κηφισίας και όχι της Πλατ. Κασταλίας, του 060 από τον σταθμό Αμπελοκήπων κ.ά.;
- Ζήτησε ποτέ κανείς την δημιουργία γραμμών νέων γραμμών express και τον εξορθολογισμό των υφιστάμενων; π.χ. την επαναφορά του Ε7 με κατάργηση των Ε6 και Ε14, την δημιουργία γραμμής Πειραιά - Κηφισιάς μέσω Κηφισού/Ν.Ε.Ο.Α.Λ., την δημιουργία γραμμής express μέσω της Περιφερειακής Υμηττού για σύνδεση των βόρειων προαστίων με τα νότια αποφεύγοντας το κέντρο, την κατάργηση των 120/125/340 με δημιουργία μίας αλλά σωστής και πυκνότερης γραμμής;
Ούτε λέμε να μην έχουν κάποια επιδόματα οι οδηγοί και οι άλλοι εργαζόμενοι. Όμως τα επιδόματα αυτά να σχετίζονται με το έργο που προσφέρουν και τα προσόντα τους. Π.Χ. ένας γλωσσομαθής οδηγός, που μιλά άριστα Αγγλικά ή και άλλες γλώσσες, να αναλαμβάνει γραμμές προς/από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι του Πειραιά, και να έχει ένα bonus γι' αυτό, έτσι δίνονται κάποια κίνητρα για παροχή καλλίτερου προϊόντος στον επιβάτη. Να έχει επίδομα αυτός που δουλεύει στα νυχτερινά δρομολόγια ή τις Κυριακές, ή αυτός που δουλεύει σε πιο επιβαρυμένες κυκλοφοριακά γραμμές. Δεν έχει την ίδια κόπωση ο οδηγός π.χ. του 732 με αυτόν του 503! Όχι όμως να απαιτούν επίδομα για να πλύνουν τα χέρια τους!
Μέσα στο 2011 λήγει και η προθεσμία της Ε.Ε. για άρση του καμποτάζ στις αστικές συγκοινωνίες (δεν σχετίζεται αυτό με το μνημόνιο). Κατόπιν αυτού, ιδιωτικές Ελληνικές ή ξένες εταιρείες (με πρώτο και καλλίτερο το ΚΤΕΛ Αττικής) θα δικαιούνται να προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο στην Αθήνα και δεν θα μπορεί να πει κανείς κουβέντα. Τι θα κάνουν τότε, που θα βρεθούν σε περιβάλλον ανταγωνισμού;