11-02-2011, 02:21 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-02-2011, 02:23 AM από ELBO O405GN.)
Όλο αυτό τον καιρό που γίνονται κινητοποιήσεις, τα συνδικάτα των συγκοινωνιών δεν έχουν πείσει τον μέσο επιβάτη. Έχουν ένα δίκιο για τα μισθολογικά-εργασιακά βέβαια... Δηλώνουν ότι το μνημόνιο διαλύει τις συγκοινωνίες, όταν τόσα χρόνια προ μνημονίου οι συγκοινωνίες (πρωτίστως τα λεωφορεία) δεν ήταν σε καλύτερη μοίρα και οι περισσότεροι από εδώ μέσα χρησιμοποιούμε συχνά συγκοινωνίες και το γνωρίζουμε πολύ καλά.
Παράλληλα, ο γνωστός κ. Κουλουμπαρίτσης υποστηρίζει διαρκώς ότι συρρικνώνεται το δίκτυο και μειώνεται το συγκοινωνιακό έργο ενώ δηλώνει ότι πολλοί δήμοι και φορείς στηρίζουν τον αγώνα τους. Δηλαδή τον εξορθολογισμό του δικτύου τον βαπτίζουμε "συρρίκνωση" για να δημιουργούμε εντυπώσεις; Ίσα-ίσα κάθε λογικός άνθρωπος και δη οι εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ θα πρέπει να υποστηρίζουν τον εξορθολογισμό του δικτύου (τοπικοποίηση/αναδιάρθρωση γραμμών), γιατί είναι μια λύση που βοηθά στην αμεσότερη μεταφορά και εξυπηρέτηση των επιβατών ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δημιουργεί και πιο άνετο περιβάλλον εργασίας (π.χ. άλλο να έχει κάποιος δρομολόγιο στο 216 και άλλο στο Α3, για πολλούς λόγους με πρώτο και κύριο την κόπωση από την κίνηση).
Επιπλέον, αν οι Δήμοι θέλουν να δείξουν την υποστήριξη στους εργαζομένους των συγκοινωνιών, ας χτυπήσουν την παράνομη στάθμευση διότι καθημερινά υπάρχουν σημεία που για να στρίψει το λεωφορείο χρειάζεται μοιρογνωμόνιο!
Παράλληλα, ο γνωστός κ. Κουλουμπαρίτσης υποστηρίζει διαρκώς ότι συρρικνώνεται το δίκτυο και μειώνεται το συγκοινωνιακό έργο ενώ δηλώνει ότι πολλοί δήμοι και φορείς στηρίζουν τον αγώνα τους. Δηλαδή τον εξορθολογισμό του δικτύου τον βαπτίζουμε "συρρίκνωση" για να δημιουργούμε εντυπώσεις; Ίσα-ίσα κάθε λογικός άνθρωπος και δη οι εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ θα πρέπει να υποστηρίζουν τον εξορθολογισμό του δικτύου (τοπικοποίηση/αναδιάρθρωση γραμμών), γιατί είναι μια λύση που βοηθά στην αμεσότερη μεταφορά και εξυπηρέτηση των επιβατών ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δημιουργεί και πιο άνετο περιβάλλον εργασίας (π.χ. άλλο να έχει κάποιος δρομολόγιο στο 216 και άλλο στο Α3, για πολλούς λόγους με πρώτο και κύριο την κόπωση από την κίνηση).
Επιπλέον, αν οι Δήμοι θέλουν να δείξουν την υποστήριξη στους εργαζομένους των συγκοινωνιών, ας χτυπήσουν την παράνομη στάθμευση διότι καθημερινά υπάρχουν σημεία που για να στρίψει το λεωφορείο χρειάζεται μοιρογνωμόνιο!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.