Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 2.25 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Isotimia.gr] Ολοκληρώθηκε στην Επιτροπή της Βουλής το ν/σ για τις συγκοινωνίες
#1
Τη διαγραφή των οφειλών του ΟΑΣΑ όχι μόνο προς το δημόσιο, όπως ίσχυε αρχικά, αλλά και προς το ΙΚΑ και τα άλλα Ασφαλιστικά Ταμεία, προβλέπει η νέα ρύθμιση την οποία κατέθεσε ο Υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας, στο ν/σ για την εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών Αττικής.

Ακόμα,ο Δ. Ρέππας, σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τους φόβους για ιδιωτικοποίηση των Αστικών Συγκοινωνιών, απάλειψε την αναφορά που άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ιδρύει ο ΟΑΣΑ ανώνυμες εταιρίες.

Η συζήτηση και ψήφιση του ν/σ ολοκληρώθηκε σήμερα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, με την αντιπαράθεση κυβέρνησης και αντιπολίτευσης και κυρίως με τον εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ, να εστιάζεται στο κίνημα των πολιτών, που αρνούνται να πληρώσουν εισιτήρια, σε διόδια και Μέσα Μεταφοράς.

Τόσο ο υπουργός όλο και ο υφυπουργός κ.κ. Ρέππας και Βούγιας επέκριναν έντονα όσους «ενισχύουν αντιλήψεις 'δεν πληρώνω - δεν πληρώνω' και στους άλλους τα φορτώνω».

«Η γενικευμένη ενθάρρυνση κάποιων στο να μην πληρώνουν οι πολίτες δεν ευνοεί τελικά τους πολλούς. Αν αφήσουμε η τάση αυτή να γίνει μόδα, τότε δεν θα πληρώνουμε ούτε ΦΠΑ, ούτε ενοίκιο», τόνισε ο κ. Ρέππας και πρόσθεσε ότι «αν η Ελλάδα αποκτήσει ταυτότητα ανομίας, τότε θα είναι μια χώρα εντελώς ανυπόληπτη».

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι αναφορές του Σπύρου Βούγια, ο οποίος σημείωσε ότι «η ενθάρρυνση να μην πληρώνουν κάποιοι οδηγεί σε επόμενο στάδιο στην ανομία».

«Η κυβέρνηση ξέρει να κουνά το δάχτυλο στους πολίτες που, με αξιοπρέπεια, μετέχουν στο κίνημα 'δεν πληρώνω' και όχι στα πολιτικά πρόσωπα που βαρύνονται με σκάνδαλα και είναι θωρακισμένα με ατιμωρησία», αντέτεινε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης.

Και πρόσθεσε:

«Είναι ανόητο να νομίζει κανείς ότι ένα κόμμα, πατώντας ένα κουμπί, μπορεί να καθοδηγεί ένα κίνημα που στηρίζεται από όλα τα κόμματα».

«Ο πρώτος τζαμπατζής είναι το ελληνικό κράτος, που δεν απαντά στην καταστρατήγηση των νόμων που το ίδιο έκανε τόσα χρόνια, υπερχρεώνοντας με τοκογλυφικά επιτόκια τις Συγκοινωνίες. Μόνο το 2009, η επιδότηση του εισιτηρίου ήταν 75 εκατ. ευρώ, ενώ οι τόκοι τον ίδιο χρόνο έφτασαν στα 74 εκατ. ευρώ», σχολίασε ο εισηγητής του ΚΚΕ Νίκος Παπακωνσταντίνου.

Την πρωτοβουλία της κυβέρνησης να φέρει τροπολογία που θα αντιμετωπίζει το πρόβλημα με όσους δεν πληρώνουν, επικρότησαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Κώστας Γείτονας και Χρήστος Μαγκούφης, τονίζοντας ότι είναι χρέος και υποχρέωση της να προστατεύσει την δημόσια περιουσία.

«Μια ποινική ρύθμιση δεν θα προσφέρει τίποτα, παρά μόνο γραφειοκρατικό φόρτο στα δικαστήρια. Μπορεί απλούστερα και ευκολότερα, κάθε ένας που παραβαίνει το νόμο να καλείται να πληρώσει το πρόστιμο στην εφορία, όπως κάνει για όλες του τις φορολογικές υποχρεώσεις»,υπογράμμισε από την πλευρά του ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νάσος Αλευράς.

Κλείνοντας την συζήτηση ο Υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση δεν θέλει να κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού, διαβεβαίωσε ότι θα χειριστεί το θέμα όπως πρέπει, «για να υπάρξει και το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα» και πρόσθεσε ότι στόχος είναι η τροπολογία να συμπεριληφθεί στο ν/σ που συζητείται.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Isotimia.gr] Ολοκληρώθηκε στην Επιτροπή της Βουλής το ν/σ για τις συγκοινωνίες - από Cmaniac - 10-02-2011, 12:54 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Isotimia.gr] Τα ΚΤΕΛ έτοιμα να εξαγοράσουν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας! Cmaniac 6 9.569 15-02-2011, 10:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ELBO O405GN

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)