Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
#3
(09-02-2011, 01:09 PM)Cmaniac Έγραψε: Συνεχεια απο εδω
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=1727

Οπως καταλαβαινεις, Κωστα, δεν υπαρχει απαντηση.

Paul, οπως ειδες και στο αναλογο θεμα ο ΟΑΣΘ δεν ειναι κρατικος, αλλα ειναι κερδοφορος εξ αιτιας μιας σειρας συμβασεων που εχει επιτυχει με το δημοσιο και αφορουν τις επιδοτησεις που λαμβανει.

liako οι επιδοτησεις που λαμβανονται ειναι ιδιες με αυτες που ελαβε η ΕΘΕΛ τα τελευταια χρονια για να παρει καινουργια λεωφορεια. Πουθενα δεν υπαρχει 100% επιδοτηση στις αντικαταστασεις και αυτο το ξερεις οτι ειναι λαθος. Ακομα και στα Iris Diesel αν πας απο πισω θα δεις οτι συγχρηματοδοτηθηκε με 50% απο την ΕΕ η αγορα τους. Φυσικα και τα Solaris και ολα τα Iris εχουν αγορασθει με κοινοτικα κονδυλια. Δηλαδη επιδοτησεις.

Οποτε λοιπον και η ΕΘΕΛ παιρνει επιδοτησεις για αντικαταστασεις και μαζι με τον ΟΑΣΘ ειναι οι ΜΟΝΟΙ που παιρνουν επιδοτησεις στα εισιτηρια. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ δεν παιρνει ΜΙΑ για τα εισιτηρια. Εκτος των μαθητικων.

Εγώ δεν θέλω να πω επιδότηση για αντικαταστάσεις λεωφορείων αλλά για τα εισιτήρια. ΟΑΣΘ επιδοτείτε 100% στο κάθε εισιτήριο, ενώ η ΕΘΕΛ το 40%. Eπιδοτήσεις για αντικαταστάσεις παίρνει και ΟΑΣΘ όπως τα ΚΤΕΛ.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς - από liakos73 - 09-02-2011, 02:02 PM
σταση εργασιας η ΕΘΕΛ - από liakos73 - 16-02-2011, 06:45 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)