26-05-2026, 10:36 PM
(26-05-2026, 10:12 PM)ecoj Έγραψε: Τα 590 και 562 δεν έχουν εμφανιστεί από τις 21/5. Ίσως έφυγαν για το δήμο Σουλίου ήδη. Αν ισχύει αυτό τότε έκλεισαν και τα δύο την καριέρα τους στην ΟΣΥ στο Α15 αλλά μένει να φανεί το επόμενο διάστημα.Το #743 είναι μέσα χωρίς πινακίδες από προχθές απ' όσο έμαθα. Οπότε πάει και το τελευταίο δίπορτο ΕΛΒΟ..
Το δίπορτο 743 έχει να εμφανιστεί μάλλον από τις 13/5 οπότε και μένει να δούμε αν έχει βγει από την δρομολόγηση.
