Κανοντας μερικους υπολογισμους.. Και παιρνοντας ως βαση το μεγεθος του επιβατικου κοινου των 2 εταιριων. Ετσι λοιπον εχουμε διαφορά ~232% στην επιβατικη κινηση μεταξυ τους. Με αυτο ως μπουσουλα, ας πολλαπλασιασουμε τα στοιχεια που μας δινει το Βημα.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε το ιδιο εισιτηριο και αλλες πηγες εσοδων με τον ΟΑΣΘ, θα ειχε συμβατικα εσοδα 120 εκατομμυρια ευρω. Διαφορά περιπου -3 εκατομμυρια Ευρω.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε την ιδια αναλογια επιβατων και εργαζομενων, αναλογικα θα επρεπε να ειχε περιπου 6052 εργαζομενους. Διαφορά ~450 εργαζομενοι.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε την ιδια επιδοτηση με τον ΟΑΣΘ, αναλογικα θα επρεπε να παιρνει 262,8 εκατομμυρια Ευρω. Διαφορά ~-187 εκατομμυρια Ευρω.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε το ιδιο κοστος μισθοδοσιας με τον ΟΑΣΘ, αναλογικα επρεπε να εχει 249 εκατομμυρια Ευρω. Διαφορά 72 εκατομμυρια Ευρω.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε συνολικα εξοδα ιδια με του ΟΑΣΘ, θα επρεπε να εχει 345,4 εκατομμυρια Ευρω. Διαφορα 174.6 εκατομμυρια Ευρω.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε το ιδιο εισιτηριο και αλλες πηγες εσοδων με τον ΟΑΣΘ, θα ειχε συμβατικα εσοδα 120 εκατομμυρια ευρω. Διαφορά περιπου -3 εκατομμυρια Ευρω.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε την ιδια αναλογια επιβατων και εργαζομενων, αναλογικα θα επρεπε να ειχε περιπου 6052 εργαζομενους. Διαφορά ~450 εργαζομενοι.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε την ιδια επιδοτηση με τον ΟΑΣΘ, αναλογικα θα επρεπε να παιρνει 262,8 εκατομμυρια Ευρω. Διαφορά ~-187 εκατομμυρια Ευρω.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε το ιδιο κοστος μισθοδοσιας με τον ΟΑΣΘ, αναλογικα επρεπε να εχει 249 εκατομμυρια Ευρω. Διαφορά 72 εκατομμυρια Ευρω.
Αν η ΕΘΕΛ ειχε συνολικα εξοδα ιδια με του ΟΑΣΘ, θα επρεπε να εχει 345,4 εκατομμυρια Ευρω. Διαφορα 174.6 εκατομμυρια Ευρω.
