01-02-2011, 08:42 PM
Το Χ14 έχει αρκετή κίνηση. Συμφωνώ και για το 500.
Το αεροδρόμιο είναι ιδιαίτερη περίπτωση καθώς λειτουργεί σε 24ωρη βάση και αρκετές πτήσεις αναχωρούν ή φτάνουν νύχτα. Το ίδιο και το λιμάνι του Πειραιά. Δεν μπορούν να μείνουν χωρίς νυχτερινή εξυπηρέτηση.
Η άρση των περιορισμών επιβίβασης - αποβίβασης την νύχτα από τις γραμμές του αεροδρομίου θα προσέφερε τα εξής:
Για το Χ96 κάλυψη όλης της παραλιακής, οπότε δεν θα υπήρχε η ανάγκη άλλης παράλληλης νυχτερινής γραμμής, πλην ίσως Παρασκευές και Σάββατα το καλοκαίρι.
Για το Χ97, για να καταργηθεί θα πρέπει να συντονίζονται το Χ96 με το 790 στην Γλυφάδα.
Για το Χ95 καλύπτει όλη την Λεωφ. Μεσογείων.
Και υπάρχουν περιοχές της Αθήνας με έντονη νυχτερινή ζωή (π.χ. Κεραμεικός/Γκάζι, Ρέντης κ.τ.λ.) χωρίς συγκοινωνιακή κάλυψη την νύχτα...
Το αεροδρόμιο είναι ιδιαίτερη περίπτωση καθώς λειτουργεί σε 24ωρη βάση και αρκετές πτήσεις αναχωρούν ή φτάνουν νύχτα. Το ίδιο και το λιμάνι του Πειραιά. Δεν μπορούν να μείνουν χωρίς νυχτερινή εξυπηρέτηση.
Η άρση των περιορισμών επιβίβασης - αποβίβασης την νύχτα από τις γραμμές του αεροδρομίου θα προσέφερε τα εξής:
Για το Χ96 κάλυψη όλης της παραλιακής, οπότε δεν θα υπήρχε η ανάγκη άλλης παράλληλης νυχτερινής γραμμής, πλην ίσως Παρασκευές και Σάββατα το καλοκαίρι.
Για το Χ97, για να καταργηθεί θα πρέπει να συντονίζονται το Χ96 με το 790 στην Γλυφάδα.
Για το Χ95 καλύπτει όλη την Λεωφ. Μεσογείων.
Και υπάρχουν περιοχές της Αθήνας με έντονη νυχτερινή ζωή (π.χ. Κεραμεικός/Γκάζι, Ρέντης κ.τ.λ.) χωρίς συγκοινωνιακή κάλυψη την νύχτα...
