07-11-2025, 09:49 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-11-2025, 09:53 PM από vard_57. Edited 2 times in total.)
Λοιπόν, βγήκε η απόφαση του ΟΣΕΘ:
1) από την Δευτέρα 10/11 και για την διακοπή λειτουργίας του μετρό (έναν μήνα) θα λειτουργήσει η γραμμή Μ1 «Ν. Ελβετία - Κ. Καραμανλή - Ν. Σ. Σταθμός», με 11 στάσεις ανά κατεύθυνση + τις δύο τερματικές:
Σ.Μ. Ν. Ελβετίας - 25ης Μαρτίου - Γυμνάσιο - Ιπποκράτειο - Θεαγένειο - ΠΑΜΑΚ - ΑΧΕΠΑ - Καμάρα - Αγίας Σοφίας - Αντιγονιδών - Πλ. Δημοκρατίας - Ν.Σ. Σταθμός (επί Μοναστηρίου) - Ν.Σ. Σταθμός (τέρμα) - Ζωγράφου - Πλ. Δημοκρατίας - Αντιγονιδών - Αγίας Σοφίας - Καμάρα - ΑΧΕΠΑ - ΠΑΜΑΚ - Θεαγένειο - Ιπποκράτειο - Μπότσαρη - 25ης Μαρτίου - Σ.Μ. Ν. Ελβετίας
Πρόγραμμα δρομολογίων με πρώτη αναχώρηση στις 05:00 από Ν. Ελβετία και ΝΣΣ κάθε μέρα, και τελευταία στις 00:30 Κυριακή με Πέμπτη, και 01:00 από Ν. Ελβετία και 00:55 από ΝΣΣ τα Σαββατοκύριακα. Ελάχιστη προγραμματισμένη συχνότητα τα 6 λεπτά.
Μικρή αλλαγή θα υπάρχει και στις θέσεις στάσης / αποβίβασης / επιβίβασης στην Ν. Ελβετία.
Στον Ν.Σ.Σ. η γραμμή Μ1 θα έχει ρεμίζα την «1η κεντρική», δίπλα από το Σταθμαρχείο και το Εκδοτήριο του ΟΑΣΘ, της γραμμής 19. Η γραμμή 19 μεταφέρεται στην θέση της γραμμής 35, και η 35 στις δύο ρεμίζες που είχαν μείνει κενές μετά την απομάκρυνση των 11 και 17 από τον Ν.Σ.Σ.
2) Νέα γραμμή 58Μ «Στ. Μετρό Ν. Ελβετία - Πανόραμα» με λειτουργία για το διάστημα κατασκευής του flyover (όπως οι υφιστάμενες 36Χ, 43Υ, 45Υ, 55Υ), η οποία θα πηγαίνει στον Πανόραμα από πίσω (όπως το 60Ε) και όχι όπως ήταν η διαδρομή του 58Β (που δεν άρεσε στον δήμαρχο...). Από Ν. Ελβετία στο δρόμο Χαριλάου - Θέρμης, αριστέρα προς Πανόραμα και μετά από έναν κύκλο του Πανοράματος, επιστροφή. Κυκλική με 54 στάσεις και 4 λεωφορεία των ΚΤΕΛ.
3) Νέα προγράμματα δρομολόγησης για τις γραμμές 31 και 39, με ισχύ την διάρκεια διακοπής του μετρό
4) Διακοπή της γραμμής 79Χ κατά την διάρκεια διακοπής του μετρό
5) Κατάργηση της γραμμής 44 («παύση λειτουργίας», στην οποία τo Temsa κυκλοφορούσε άδειο)
Τέλος ο ΟΑΣΘ σε δημοσίευσή του, αναφέρει ότι «Ενισχύονται οι γραμμές 3, 31 και 39» που βέβαια εννοείται η 3Κ, που δεν έχει νέο επίσημο πρόγραμμα. Εν τω μεταξύ πέρασαν 7 χρόνια από όταν καταργήθηκαν 2, 3, & 8.
Σχόλιο: άραγε όλα τα λεωφορεία και οι οδηγοί που θα απαιτηθούν από τον ΟΑΣΘ αυτόν τον 1 μήνα που θα βρεθούν; Ή μάλλον ποιες θα είναι οι γραμμές που θα δουν αύξηση συχνοτήτων; 2Κ, 12, 14;
1) από την Δευτέρα 10/11 και για την διακοπή λειτουργίας του μετρό (έναν μήνα) θα λειτουργήσει η γραμμή Μ1 «Ν. Ελβετία - Κ. Καραμανλή - Ν. Σ. Σταθμός», με 11 στάσεις ανά κατεύθυνση + τις δύο τερματικές:
Σ.Μ. Ν. Ελβετίας - 25ης Μαρτίου - Γυμνάσιο - Ιπποκράτειο - Θεαγένειο - ΠΑΜΑΚ - ΑΧΕΠΑ - Καμάρα - Αγίας Σοφίας - Αντιγονιδών - Πλ. Δημοκρατίας - Ν.Σ. Σταθμός (επί Μοναστηρίου) - Ν.Σ. Σταθμός (τέρμα) - Ζωγράφου - Πλ. Δημοκρατίας - Αντιγονιδών - Αγίας Σοφίας - Καμάρα - ΑΧΕΠΑ - ΠΑΜΑΚ - Θεαγένειο - Ιπποκράτειο - Μπότσαρη - 25ης Μαρτίου - Σ.Μ. Ν. Ελβετίας
Πρόγραμμα δρομολογίων με πρώτη αναχώρηση στις 05:00 από Ν. Ελβετία και ΝΣΣ κάθε μέρα, και τελευταία στις 00:30 Κυριακή με Πέμπτη, και 01:00 από Ν. Ελβετία και 00:55 από ΝΣΣ τα Σαββατοκύριακα. Ελάχιστη προγραμματισμένη συχνότητα τα 6 λεπτά.
Μικρή αλλαγή θα υπάρχει και στις θέσεις στάσης / αποβίβασης / επιβίβασης στην Ν. Ελβετία.
Στον Ν.Σ.Σ. η γραμμή Μ1 θα έχει ρεμίζα την «1η κεντρική», δίπλα από το Σταθμαρχείο και το Εκδοτήριο του ΟΑΣΘ, της γραμμής 19. Η γραμμή 19 μεταφέρεται στην θέση της γραμμής 35, και η 35 στις δύο ρεμίζες που είχαν μείνει κενές μετά την απομάκρυνση των 11 και 17 από τον Ν.Σ.Σ.
2) Νέα γραμμή 58Μ «Στ. Μετρό Ν. Ελβετία - Πανόραμα» με λειτουργία για το διάστημα κατασκευής του flyover (όπως οι υφιστάμενες 36Χ, 43Υ, 45Υ, 55Υ), η οποία θα πηγαίνει στον Πανόραμα από πίσω (όπως το 60Ε) και όχι όπως ήταν η διαδρομή του 58Β (που δεν άρεσε στον δήμαρχο...). Από Ν. Ελβετία στο δρόμο Χαριλάου - Θέρμης, αριστέρα προς Πανόραμα και μετά από έναν κύκλο του Πανοράματος, επιστροφή. Κυκλική με 54 στάσεις και 4 λεωφορεία των ΚΤΕΛ.
3) Νέα προγράμματα δρομολόγησης για τις γραμμές 31 και 39, με ισχύ την διάρκεια διακοπής του μετρό
4) Διακοπή της γραμμής 79Χ κατά την διάρκεια διακοπής του μετρό
5) Κατάργηση της γραμμής 44 («παύση λειτουργίας», στην οποία τo Temsa κυκλοφορούσε άδειο)
Τέλος ο ΟΑΣΘ σε δημοσίευσή του, αναφέρει ότι «Ενισχύονται οι γραμμές 3, 31 και 39» που βέβαια εννοείται η 3Κ, που δεν έχει νέο επίσημο πρόγραμμα. Εν τω μεταξύ πέρασαν 7 χρόνια από όταν καταργήθηκαν 2, 3, & 8.
Σχόλιο: άραγε όλα τα λεωφορεία και οι οδηγοί που θα απαιτηθούν από τον ΟΑΣΘ αυτόν τον 1 μήνα που θα βρεθούν; Ή μάλλον ποιες θα είναι οι γραμμές που θα δουν αύξηση συχνοτήτων; 2Κ, 12, 14;
