07-11-2025, 06:57 PM
Θα σου επαναλάβω κάποια πράγματα και θα σταματήσω την συζήτηση, διότι δεν θα συνεχίσω σε αυτό το επίπεδο καφενείου ποιος το κάνει καλύτερα ή χειρότερα και να απαντώ σε ό,τι λες και εσύ να πετάς την μπάλα στην εξέδρα λέγοντας κάθε φορά και κάτι άλλο. Δεν δικάζω κάποιον, αλλά ούτε φυσικά πρόκειται να κάθομαι να απολογούμαι και να ανέχομαι χαρακτηρισμούς.
- Ο νέος χρόνος διαδρομής του άσσου τις καθημερινές (60 ανά κατεύθυνση) είναι κατά αρκετά καλύτερος από αυτόν που χρειάζεται. Από την 1/11 δε, δόθηκε λίγος παραπάνω χρόνος, αφού οι βάρδιες είχαν περιθώριο.
- Το ζήτημα της αύξησης του χρόνου διαδρομής δεν είναι μπακαλίστικο, όπως παρουσιάζεται. Κάθε μήνας είναι διαφορετικός, κάθε ημέρα είναι διαφορετική, κάθε γραμμή έχει τις ιδιαιτερότητες της και αλληλεπιδρά με άλλα μέσα παράλληλα, υπάρχουν διαρκείς υπηρεσιακές μετακινήσεις που αυξομειώνουν τον διαθέσιμο έμφορτο χρόνο όπως και τις βάρδιες λόγω θέσεων αλλαγών, η πόλη αλλάζει σιγά-σιγα συνήθειες και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες που επιδρούν στην κίνηση στους δρόμους και χίλια δυο ακόμα..
- Σε συνάρτηση με τα παραπάνω, είναι γνωστή η έλλειψη προσωπικού κίνησης στους εκτελεστικούς φορείς. Συνεπώς, η όποια κίνηση υπάρχει, γίνεται με γνώση αυτού του θέματος, όχι όμως με αποδοχή και συμμετοχή. Το αν η ΟΣΥ επιλέγει να κατεβάζει από το τιμόνι ικανούς οδηγούς ή να επιτρέπει αποσπάσεις ή δεν απαιτεί προσλήψεις και καθίσταται μη επιχειρησιακά ικανή, δεν αποτελεί υπαιτιότητα του ΟΑΣΑ ώστε να είναι υποχρέωση του να προσαρμόσει τις βάρδιες στην δυνατότητα του φορέα, όπως ακριβώς έγινε και με τα ΚΤΕΛ. Η υπαιτιότητα της μη τήρησης του υπογεγραμμένου και υπό ανάθεση έργου δεν είναι του ΟΑΣΑ.
- Δεν περιμένουμε κανέναν συνδικαλιστή για να κάνουμε την δουλειά μας και απόδειξη είναι η καθολική αποδοχή ή μη θέσεων των σωματείων από τον Οργανισμό.
- Και για το κλείσω, η νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου υπάρχει παντού. Από μηχανικούς, γραφειάδες, οδηγούς.. Παντού! Και στην ΟΣΥ και στον ΟΑΣΑ. Οι απόψεις αυτών περιορίζονται στην λιγότερη δυνατή εργασία και αδιαφορώντας πλήρως τόσο για το παραγόμενο αντικείμενο της εργασίας όσο και για την οικονομική ευρωστία της εταιρείας - η οποία μελλοντικώς ενέχει πολλούς κινδύνους. Αυτοί σε μια ιδιωτική επιχείρηση θα είχαν πάει σπίτι τους, αν δεν παρήγαγαν έργο. Εδώ, αναλώνονται σε καφενεία συζητήσεων και μάχονται για το καλό απέναντι στην αδικία! Για ποιανού το καλό δεν ξέρω βέβαια…
Καλή συνέχεια!
- Ο νέος χρόνος διαδρομής του άσσου τις καθημερινές (60 ανά κατεύθυνση) είναι κατά αρκετά καλύτερος από αυτόν που χρειάζεται. Από την 1/11 δε, δόθηκε λίγος παραπάνω χρόνος, αφού οι βάρδιες είχαν περιθώριο.
- Το ζήτημα της αύξησης του χρόνου διαδρομής δεν είναι μπακαλίστικο, όπως παρουσιάζεται. Κάθε μήνας είναι διαφορετικός, κάθε ημέρα είναι διαφορετική, κάθε γραμμή έχει τις ιδιαιτερότητες της και αλληλεπιδρά με άλλα μέσα παράλληλα, υπάρχουν διαρκείς υπηρεσιακές μετακινήσεις που αυξομειώνουν τον διαθέσιμο έμφορτο χρόνο όπως και τις βάρδιες λόγω θέσεων αλλαγών, η πόλη αλλάζει σιγά-σιγα συνήθειες και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες που επιδρούν στην κίνηση στους δρόμους και χίλια δυο ακόμα..
- Σε συνάρτηση με τα παραπάνω, είναι γνωστή η έλλειψη προσωπικού κίνησης στους εκτελεστικούς φορείς. Συνεπώς, η όποια κίνηση υπάρχει, γίνεται με γνώση αυτού του θέματος, όχι όμως με αποδοχή και συμμετοχή. Το αν η ΟΣΥ επιλέγει να κατεβάζει από το τιμόνι ικανούς οδηγούς ή να επιτρέπει αποσπάσεις ή δεν απαιτεί προσλήψεις και καθίσταται μη επιχειρησιακά ικανή, δεν αποτελεί υπαιτιότητα του ΟΑΣΑ ώστε να είναι υποχρέωση του να προσαρμόσει τις βάρδιες στην δυνατότητα του φορέα, όπως ακριβώς έγινε και με τα ΚΤΕΛ. Η υπαιτιότητα της μη τήρησης του υπογεγραμμένου και υπό ανάθεση έργου δεν είναι του ΟΑΣΑ.
- Δεν περιμένουμε κανέναν συνδικαλιστή για να κάνουμε την δουλειά μας και απόδειξη είναι η καθολική αποδοχή ή μη θέσεων των σωματείων από τον Οργανισμό.
- Και για το κλείσω, η νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου υπάρχει παντού. Από μηχανικούς, γραφειάδες, οδηγούς.. Παντού! Και στην ΟΣΥ και στον ΟΑΣΑ. Οι απόψεις αυτών περιορίζονται στην λιγότερη δυνατή εργασία και αδιαφορώντας πλήρως τόσο για το παραγόμενο αντικείμενο της εργασίας όσο και για την οικονομική ευρωστία της εταιρείας - η οποία μελλοντικώς ενέχει πολλούς κινδύνους. Αυτοί σε μια ιδιωτική επιχείρηση θα είχαν πάει σπίτι τους, αν δεν παρήγαγαν έργο. Εδώ, αναλώνονται σε καφενεία συζητήσεων και μάχονται για το καλό απέναντι στην αδικία! Για ποιανού το καλό δεν ξέρω βέβαια…
Καλή συνέχεια!
