Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 2.57 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(07-11-2025, 04:33 PM)MrVanHool Έγραψε: Θα μπορούσα να απαντήσω για το ποιοι είναι οι άσχετοι, ωστόσο δεν θα σηκώσω το γάντι. Θα απαντήσω όμως φυσικά στα ερωτήματα σου.

1) Ο ασσος δεν πάει στο Μοσχάτο, πάει μέχρι Τζιτζιφιές. Δεν γίνεται να δίνουμε 75λεπτα Αττική - Τζιτζιφιές. Ακόμα και τα 60 που δίνουμε είναι υπερβολικά, βάση πάντα των μετρήσεων. Με την μείωση του χρόνου διαδρομής στα 60’ (όταν ο μέσος όρος είναι 48’-50’) έχουν κοπεί 3 βάρδιες όλες τις ημέρες για να στελεχωθούν άλλες γραμμές και να υπάρχει συνδυασμένη αναχώρηση από τις Τζιτζιφιές των γραμμών 1 και 5. Όταν τελειώσουν τα έργα, θα επανέλθει η κανονική δρομολόγηση. Εσύ περίμενες να δίνουμε 75 λεπτά και να κάθονται τα βαγόνια 25’ σε κάθε δρομολόγιο την στιγμή που ο κόσμος περιμένει στις στάσεις; Θα κάνεις πλάκα λογικά..
2) Διότι υπολογίζονται οι εργασιακοί χρόνοι. Σαφώς ποτέ δεν φτάνει το όχημα ακριβώς στην ώρα του, ποικίλουν οι χρόνοι. Αλλά φυσικά δεν είναι όλα τα δρομολόγια οριακά, υπάρχουν και αναμονές. Δεν υπολογίζεται σε καμία επιχείρηση πως κάθε μισή ώρα πρέπει να κάθεται ο εργαζόμενος 5 λεπτά. Αλλά σε αυτό θα επανέλθω στο τέλος..
3) Η Παρασκευή έχει παραπάνω φόρτο το βράδυ. Αλλά οι χρόνοι είναι προσαρμοσμένοι και δεν θεωρώ πως θα έπρεπε να δημιουργηθεί παραπάνω σύγχυση στους επιβάτες σχετικά με το τι ώρα έχει δρομολόγιο ανά ημέρα. Άλλωστε, η κάθε μέρα έχει τα δικά της και κατά γραμμή. Θα προκαλούσε χάος αυτό, ωστόσο πιλοτικά θα μπορούσε να εφαρμοστεί έστω σε κάποιες γραμμές (για να αντιληφθείς πως δεν είμαστε εχθροί)
4) Δεν εφαρμόζεται άλλη δρομολόγηση στις γιορτές, γιατί δεν είναι ξεκάθαρο πότε ξεκινάει η κίνηση. Και αφού αυτή η δρομολόγηση θα είναι σαφώς μειωμένη σε σχέση με την τυπική καθημερινή, γιατί να χαθούν προγραμματισμένα δρομολόγια ενώ μπορούν να γίνουν; Άσε που οι αλλαγές σε Αμαξοστάσια, διαδρομές, ειδικά δρομολόγια είναι τόσες πολλές που δεν γίνεται να φτιαχτούν εκ νέου τόσες νέες δρομολογήσεις (μειωμένες) για μια βδομάδα πλέον που διαρκεί το πρόβλημα. 

Και τώρα πάμε στα δικά μου. Καταρχάς, έχεις ποτιστεί στην νοοτροπία του Δημοσίου. Δεν μιλάω για το (απαράδεκτο) 13ωρο, αλλά εσύ μιλάς για 7ωρο στην Ελλάδα; Έχεις ιδέα τι γίνεται έξω; Ή θα πληρώνει ο φορολογούμενος τον οδηγό τρόλεϊ να δουλεύει 7 ώρες και 45 λεπτά και να μην αλλάζει στην Γαργαρεττα (Φιξ) στην 1 και την 5; Γιατί κάθε δουλειά έχει τις δυσκολίες της, οπότε μην αναφέρουμε διαρκώς μόνο τα αρνητικά.
Δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί πρέπει να πιέσει ο κάθε ΟΑΣΑ, όταν ο μέσος πολίτης με την ψήφο του έχει επικροτήσει τις μνημονιακές πολιτικές εδώ και χρόνια (όπως αυτό μεταφράζεται). Γιατί να μην πιέσει η ΟΣΥ ή το κάθε συνδικάτο και είναι υποχρέωση του ΟΑΣΑ να πιέσει για το πρόβλημα επάρκειας προσωπικού μιας άλλης εταιρείας; Ο ΟΑΣΑ καλείται να διαχειριστεί αυτό το πρόβλημα με τον βέλτιστο τρόπο για τον λόγο που υφίστανται οι συγκοινωνίες, δηλαδή την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού πρωτίστως.

Οπότε, αντί να μετράτε πόσα δρομολόγια κάνει η βάρδια που πιάνει 15:20 και πόσα αυτή που πιάνει 16:45 και αν η δεύτερη κάνει ένα παραπάνω δρομολόγιο, να αρχίζουν κάτι κραυγαλέες σκόπιμες βραδυπορίες για να κάνετε κάνα γύρισμα, να θυμάστε τι σκοπό επιτελεί ο καθένας μας στην συγκοινωνία. Δεν είμαστε εχθροί και ειδικά εγώ μπορώ να σας καταλάβω, γιατί οδηγάω και λεωφορείο και είμαι χρόνια στα της ΟΣΥ.. Οπότε, αντί να επιτίθεσαι, δες ότι γίνεται μια συστηματική προσπάθεια να προσαρμοστούν οι χρόνοι διαδρομής όλων των γραμμών στα δεδομένα που διαρκώς αλλάζουν, ακριβώς επειδή ξέρουμε και τι είναι να πηγαίνουν σβούρα οι οδηγοί, αλλά και τι είναι να περιμένουν οι επιβάτες 30 και 40 λεπτά στην στάση μετά από 8,9 και 10 ώρες δουλειάς..
Γελάει ο κόσμος που δουλεύει στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ οδηγοί όταν λες είναι ποτισμενοι με την νοοτροπία δημοσίου . Επίσης ειδικά για τον άσσο που πάει Τζιτζιφιές υπολόγισαν που δέκα λεπτά πήγαινε Μοσχάτο και δέκα γυρνά δλδ 20 λεπτά σε κάθε δρομολόγιο που έκανε 4 πρώτα και τα 80 λεπτά αυτά τα κάναμε ένα δρομολόγιο πήγαινε έλα 40 λεπτό .Αυτό το μπακαλιστικο είναι που έφτιαξε η δρομολόγηση. Γιατί άλλη ώρα πρέπει να έχεις στις 19:00 και άλλη στις 23:00 για να το υπολογίζεις για 80 λεπτά πήγαινε έλα. Όσων αφορά για το ενδιαφέρον του ΟΑΣΑ για τον κόσμο το έχουμε δει με τους χρόνους που δίνει και τα κενα δρομολόγια που γυρνάνε στις γραμμές και τα βαγόνια που γυρνάνε κάθε τρεις και λίγο .Γιατί το να λες έχω και 15 λεπτά δρομολόγια και αν γίνουν έγιναν έχει διαφορά από το να λες έχω κάθε 20 αλλά τουλάχιστον να γίνονται .Είναι χειρότερο με την τηλεματική να μην ξέρει ο κόσμος αν θα γίνει πάρα να περιμένει ένα πεντάλεπτο.Αν ενδιεφερε τον ΟΑΣΑ ο κόσμος δεν θα είχε δρομολόγιο τις Κυριακές κάθε μία ώρα .Όσον αφορά για τα συνδικάτα που μου λες να πιέσουν ξέρεις πολύ καλά αφού είσαι μέσα ότι είναι πουλημένα και κάνουν μόνο εξυπηρέτησεις για να είναι εκλεγμένοι συνδικαλιστές και κάνουν πλάτες στην εταιρεία,όπως και κάνουν και οι διοικήσεις που είναι διορισμένες όπως σου είπα . Εφόσον έχετε στοιχεία για τα δρομολόγια κάθε μέρα πόσα χάνονται πόσα γίνονται στην ώρα τους πόσα καθυστερούν γιατί δεν αναθεωρούνται τα δρομολόγια καθε χρόνο και περιμένει ο ΟΑΣΑ να έρθει ο κάθε συνδικαλιστής εκεί να τον πιέσει να φτιαχτεί η γραμμή; Οι ποτισμενοι δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι γραφιαδες και όχι αυτοί που είναι στην κίνηση όπως οι οδηγοί . Γιατί δεν έχετε βάλει στύλους στις αφετηρίες και στα τέρματα όπως στις στάσεις που λένε τα λεπτά ώστε  λένε ποτέ φεύγει το επόμενο δρομολόγιο όπως είχε παλια τα βαρελάκια ; Πώς η γιαγιά και παππούς θα ξέρει ποτε θα αναχωρήσει το επόμενο ;Όταν είσαι σε ένα τέρμα και κάθε ένα λεπτό έρχεται ο καθένας που κανείς διαλλειμα να σε ρωτάει τι ώρα φεύγει το ώρα φεύγει δεν είναι διαλλειμα κύριε . Και όσον αφορά τα 5 λεπτά στο τέρμα για κατούρημα ναι πρέπει να υπάρχει γιατί εγώ δεν ξέρω αν θα φτάσω μετά από μια ώρα από το δρομολόγιο στο άλλο τέρμα ή μετά από δύο ώρες . Ούτε είμαι σε γραφείο να σηκωθώ να πάω ότι ώρα θέλω .Είμαι στον δρόμο και δεν μπορώ να το παρατήσω να πάω για κατούρημα με τον κόσμο μεσα .Μάλλον αφού οδηγούσες έχεις ξεχάσει πολύ γρήγορα το σημαίνει το έξω
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 26-03-2010, 01:53 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 30-08-2010, 07:53 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 20-04-2011, 11:10 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 31-08-2011, 01:57 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 27-06-2012, 12:02 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 06-07-2021, 04:05 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 07-07-2021, 09:45 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 08-07-2021, 03:09 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 01-09-2021, 12:49 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2022, 07:29 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2022, 07:59 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 12-03-2022, 09:52 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 12-03-2022, 11:37 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2023, 08:41 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 02-04-2023, 03:43 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 02-04-2023, 11:00 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 25-04-2023, 10:17 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 25-04-2023, 03:05 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από argy - 03-05-2023, 07:48 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 30-10-2024, 09:15 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 05-02-2025, 09:01 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 31-08-2025, 12:28 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 22-09-2025, 10:21 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από Mrtrolleibus - 07-11-2025, 05:19 PM
Πρόγραμμα Δρομοογίων - από abc - 07-09-2012, 03:17 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)