07-08-2025, 04:29 AM
Μιας και που σιγά σιγά αποσύρονται τι να πρωτοπείς για αυτά τα λεωφορεία; Από το 1999 που ήρθαν εξυπηρέτησαν σχεδόν παντού. Απο όλους τους κορμούς του κέντρου, το Γαλάτσι, την Ηλιούπολη, Αργυρούπολη ,τους κορμούς της Κηφησίας, της Συγγρού μέχρι τον Πειραιά, το Περιστέρι, το αεροδρόμιο, τη Σαρωνίδα, τη Βαρκιζα, τη Λούτσα.
Οι περισσότερες σχεδόν στο Ελληνικό μέχρι που έκλεισε και μεταφέρθηκαν στη Ραλλη και Ανθούσα αλωνίζοντας όλη την Αττική.
Θα μου μείνουν οι 410 και 411 που είχαν το χαρακτηριστικό γαλάζιο και υποτίθεται στις πολύ αρχές τις έβαζαν παραλιακά. Η 409 με τις πινακίδες από Daf ή Man.
Και φυσικά η καθημερινή παρουσία στο 237 σχεδόν καθημερινά μέχρι το 2012 πριν αρχίσουν οι περικοπές! Πόσο τις κυνηγάγαμε στις στάσεις πριν έρθει η τηλεματική, με πόση αγωνία κοιτούσαμε αν τελικά σήμερα έχει νταλίκα ή γραμμή.
Και βέβαια η δρομολόγηση τους στο 250 που άλλαξε αρδην τα δεδομένα στη γραμμή ενώ μας έλεγαν ότι δεν χωράνε!
Θα μας λείψει αυτός ο θόρυβος και η ζέστη στην πίσω τετράδα, η βολική φυσούνα που έβγαλες άνετα δρομολόγιο και ο κλιματισμός που δεν απέδιδε και πολλά!
Οι περισσότερες σχεδόν στο Ελληνικό μέχρι που έκλεισε και μεταφέρθηκαν στη Ραλλη και Ανθούσα αλωνίζοντας όλη την Αττική.
Θα μου μείνουν οι 410 και 411 που είχαν το χαρακτηριστικό γαλάζιο και υποτίθεται στις πολύ αρχές τις έβαζαν παραλιακά. Η 409 με τις πινακίδες από Daf ή Man.
Και φυσικά η καθημερινή παρουσία στο 237 σχεδόν καθημερινά μέχρι το 2012 πριν αρχίσουν οι περικοπές! Πόσο τις κυνηγάγαμε στις στάσεις πριν έρθει η τηλεματική, με πόση αγωνία κοιτούσαμε αν τελικά σήμερα έχει νταλίκα ή γραμμή.
Και βέβαια η δρομολόγηση τους στο 250 που άλλαξε αρδην τα δεδομένα στη γραμμή ενώ μας έλεγαν ότι δεν χωράνε!
Θα μας λείψει αυτός ο θόρυβος και η ζέστη στην πίσω τετράδα, η βολική φυσούνα που έβγαλες άνετα δρομολόγιο και ο κλιματισμός που δεν απέδιδε και πολλά!
