06-08-2025, 08:37 PM
Στις 30 Ιουλίου 2024 υπογράφονται οι 2 συμβάσεις μεταξύ ΟΑΣΑ και Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής.
Μέχρι τις 30 Ιουλίου 2025 έπρεπε να έχει δρομολόγηθεί το σύνολο των καινούργιων οχημάτων.
Στις 29 Ιουλίου 2025 έληξε η τελευταία σύμβαση με το ΚΤΕΛ Κορινθίας για τις 13 γραμμές με 30 οχήματα.
Στις 30 Ιουλίου 2025 η Κοινοπραξία ανέλαβε αυτές τις τελευταίες 13 γραμμές ωστόσο συνέχισε να τις επανδρώνει με τα οχήματα του ΚΤΕΛ Κορινθίας.
Η μη προμήθεια και δρομολόγηση των καινούργιων οχημάτων εντός της προθεσμίας είχε ως αποτέλεσμα ο ΟΑΣΑ να επιβάλλει ποινική ρήτρα ύψους 5% επί της μηνιαίας συμβατικής αξίας για πλημμελή τήρηση των όρων της σύμβασης. Ταυτόχρονα επετράπει στην Κοινοπραξία η παροχή συγκοινωνιακού έργου με παλαιότερα αλλά κατάλληλα οχήματα.
Η ρήτρα για τον μήνα Αύγουστο 2025 ισούται με 86.933,21 ευρώ.
ΥΓ 1: Τους βόλεψε στην Κοινοπραξία που είναι Αύγουστος, γιατί στο ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ πρόγραμμα η ρήτρα θα έβγαινε περίπου 10 χιλιάρικα μεγαλύτερη.
ΥΓ 2: Ο ΟΑΣΑ βγαίνει οικονομικά κερδισμένος από αυτή τη διαδικασία καθώς σε σύγκριση με το καθεστώς των προηγούμενων μηνών (όπου ό,τι δεν είχε αναλάβει η Κοινοπραξία το έδιναν σε συμβάσεις στο ΚΤΕΛ Κορινθίας) εξοικονομεί γύρω στα 32 χιλιάρικα μηνιαίως (από αμοιβές στους ιδιωτικούς παρόχους συνολικά) και σχεδόν 100 χιλιάρικα μηνιαίως από το να τα έκανε όλα σωστά η Κοινοπραξία.
ΥΓ 3: Όλα τα παραπάνω αφορούν μόνο το τμήμα της Δυτικής Αττικής.
Μέχρι τις 30 Ιουλίου 2025 έπρεπε να έχει δρομολόγηθεί το σύνολο των καινούργιων οχημάτων.
Στις 29 Ιουλίου 2025 έληξε η τελευταία σύμβαση με το ΚΤΕΛ Κορινθίας για τις 13 γραμμές με 30 οχήματα.
Στις 30 Ιουλίου 2025 η Κοινοπραξία ανέλαβε αυτές τις τελευταίες 13 γραμμές ωστόσο συνέχισε να τις επανδρώνει με τα οχήματα του ΚΤΕΛ Κορινθίας.
Η μη προμήθεια και δρομολόγηση των καινούργιων οχημάτων εντός της προθεσμίας είχε ως αποτέλεσμα ο ΟΑΣΑ να επιβάλλει ποινική ρήτρα ύψους 5% επί της μηνιαίας συμβατικής αξίας για πλημμελή τήρηση των όρων της σύμβασης. Ταυτόχρονα επετράπει στην Κοινοπραξία η παροχή συγκοινωνιακού έργου με παλαιότερα αλλά κατάλληλα οχήματα.
Η ρήτρα για τον μήνα Αύγουστο 2025 ισούται με 86.933,21 ευρώ.
ΥΓ 1: Τους βόλεψε στην Κοινοπραξία που είναι Αύγουστος, γιατί στο ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ πρόγραμμα η ρήτρα θα έβγαινε περίπου 10 χιλιάρικα μεγαλύτερη.
ΥΓ 2: Ο ΟΑΣΑ βγαίνει οικονομικά κερδισμένος από αυτή τη διαδικασία καθώς σε σύγκριση με το καθεστώς των προηγούμενων μηνών (όπου ό,τι δεν είχε αναλάβει η Κοινοπραξία το έδιναν σε συμβάσεις στο ΚΤΕΛ Κορινθίας) εξοικονομεί γύρω στα 32 χιλιάρικα μηνιαίως (από αμοιβές στους ιδιωτικούς παρόχους συνολικά) και σχεδόν 100 χιλιάρικα μηνιαίως από το να τα έκανε όλα σωστά η Κοινοπραξία.
ΥΓ 3: Όλα τα παραπάνω αφορούν μόνο το τμήμα της Δυτικής Αττικής.
