24-07-2025, 12:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-07-2025, 12:09 PM από kostas720. Edited 2 times in total.)
Το 15 πάντως θεωρώ γενικότερα σαν γραμμή ότι βαράει μύγες. Πολλή κίνηση δεν έχει στο τμήμα των Πετραλώνων και του Φιλοπάππου , υπάρχουν βέβαια κάποια σταθερά άτομα που το χρησιμοποιούν. Στο κομμάτι των Δικαστηρίων είχε κόσμο αρκετές φορές , αλλά ήταν επειδή δεν έχει περάσει το 224. Κανονικά πρέπει να είναι η πρώτη γραμμή που θα σπάσει με τη κατάργηση των τρόλει (διαφωνώ με την απόφαση γενικά) σε 2 λεωφορειακές γραμμές μία την Πετράλωνα - Στ. Συγγρού Φιξ όπως είχε προταθεί με Ε9 , αν και είναι αβέβαιη η επιτυχία της (ίσως μπορούσε να γυρνάει στο Σύνταγμα) , και τη δεύτερη Ελ. Βενιζέλου - Δικαστήρια - Ακαδημία με περισσότερα οχήματα τις ώρες των Δικαστηρίων και με αραίωση τις απογευματινές ώρες. Επόμενες που πρέπει να ακολουθήσουν είναι τα Περιστέρια (24 και 25). Ο κλάδος του 24 στη Πετρούπολη ίσως αφεθεί ως Πετρούπολη - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Στ. Αγ. Αντώνιος. Ο κλάδος του 25 εξυπηρετείται στο συνολό του από το Γ12 το οποίο για τη σύνδεση με το ίλιον μπορεί να μην πηγαίνει από Ρίμινι αλλά Κέντρο Ιλίου. Απο εκεί υπάρχουν γραμμές για μετρό Περιστερίου/Ανθούπολης (892 , 701 , 703). Για τον Πειραιά και τις σημαντικές οδικές αρτηρίες (Πατησίων , Αλεξάνδρας , Θησέως) πρέπει να εκπονηθεί σοβαρή μελέτη για το πόσο αξίζει η κατάργηση του μέσου , γιατί υπάρχουν σοβαρές διακεντρικές συνδέσεις (πχ Πατησίων - Αλεξάνδρας / Πατησίων - Ευαγγελισμός / Πατησίων - Παγκράτι / Αλεξάνδρας - Κέντρο (ας δημιουργηθεί μία τέτοια γραμμή) / Κέντρο - Κουκάκι) οι οποίες πρέπει να υφίστανται. Αναθεώρηση όμως χρειάζονται τα Χαλάνδρια (18/19Β) που δεν προσφέρουν καλή εξυπηρέτηση , το Μοσχάτο (1) και η Λένορμαν (12). Τέλος για τη κατάργηση αυτών των αξόνων απαιτείται η ενίσχυση των λεωφορείων γραμμών που τις διατρέχουν (Α13 , 608 , 022 , Γ12 κλπ) οπότε πάλι οι οδηγοί είναι υποχρεωτική προϋπόθεση για τη συχνή εξυπηρέτηση.
